<  
>  
Stillingsannonse

Consultant - Service Delivery Manager CGI PayPartner360 - Card CGI Norge AS

Søknadsfrist : Snarest

CGI er et av verdens største IT-konsulentselskaper med tilstedeværelse i 40 land. Som leverandør av ende-til-ende-løsninger har vi inngående kjennskap til kundenes virksomhet og systemer. Vi utvikler, implementerer og forvalter deres løsninger. I ryggen har vi CGIs globale kunnskapsbase og leveransemodell.

Forretningsområdet Card jobber med store internasjonale kunder. Vi utvikler, leverer og drifter vårt egenutviklede produkt CGI PayPartner360. Produktet er et komplett kort- og betalingssystem med funksjonalitet for autorisasjon, innsamling av finansielle transaksjoner, online lojalitet og prising, A/R, fakturering, betalinger, portal- og web service m.m. Vi jobber kontinuerlig med å levere de beste tjenestene til nye og eksisterende kunder.

Om rollen:
I rollen som Service Delivery Manager har du jevnlig kontakt med kundene du har ansvar for. Målet med denne rollen er å sikre at kundenes behov og krav blir oppfylt. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til, å samle inn forespørsler om endringer fra kunden, delta i avklaringer og diskusjoner der kundens forretningskrav oversettes til IT-krav som kan tilbys og leveres gjennom PayPartner360.

Rollen innebærer også planlegging og koordinering, både internt og eksternt med kunden, vedrørende forespørsler om release av ny software og/eller funksjoner. Du vil samarbeide med resten av organisasjonen for å sikre en stabil og effektiv leveranse til kundene.

Vi ser etter deg som er serviceinnstilt, løsningsorientert samt evner å holde tak i flere prosesser samtidig. Du må ha en viss grad av teknisk forståelse samt interesse for å lære deg forretningsområdet produktet vårt støtter. Du må ha evne å jobbe effektivt og selvstendig med komplekse problemstillinger samtidig som du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.

Arbeidsoppgaver vil blant annet være:
• Sikre et godt partnerskap med kunden gjennom kort- og langsiktige planer for kundens leveranser
• Change management:
o Håndtere nye krav og ønske om endringer fra kunden
o Koordinere, medvirke og sikre lifecycle aktiviteter inkludert ny software og tilhørende
konfigurering
o Hand-over av ny funksjonalitet til driftsorganisasjonen
• Daglige og ukentlige oppfølgingsmøter internt og med kunden
• Samhandle med andre SDM’er, delivery- og drifts teams for å sikre god leveranse (continous improvement, QA/QC)

Vi søker deg som har:
• Minimum 3-årig relevant utdanning
• Minimum 3 års arbeidserfaring i lignende rolle

Vi ser gjerne at du har erfaring med et eller flere av disse områdene:
• Change, Incident, Problem og/eller Configuration Management
• Prosjektledelse
• Avklare/analysere kundekrav i forbindelse med IT-løsninger
• Kompetanse innen kort- og betalingsløsninger
• Product Owner (Scrum/Kanbanboard)
• DevOps

Personlige egenskaper:
• Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk
• Selvstendig, serviceinnstilt og ansvarsbevisst
• Strukturert og løsningsorientert
• Evner og forstår verdi av å arbeide som del av et team

Dette er noe av hva vi kan tilby deg:
Du blir en del av et sterkt fagmiljø der kunnskapsdeling, kompetanseutvikling og personlig vekst er i fokus. Vi har en rekke sosiale aktiviteter, bedriftsidrettslag, kurs, sertifiseringer, fagkvelder og workshops – her er det mye å engasjere seg i! Vi tilbyr konkurransedyktig lønn, gode pensjons- og forsikringsordninger og medeierskap i selskapet. Vi er i stadig utvikling og hos oss får du være med å påvirke og bygge selskapet videre.

Er dette stillingen for deg? Ikke nøl med å søke.
Klikk på “I’m Interested” på denne siden og send oss din CV og evt. noen ord om deg selv.

Har du spørsmål til stillingen, så er det bare å ta kontakt med oss:
Trine Haug, mobil: 476 16 480 eller Renate Aasen, mobil: 950 17 238.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess
DE ANSATTE
Det beste ved å jobbe i CGI Norge AS
  • Kunnskapskulturen
    I CGI får du muligheten til å vokse!
    Innsiden i CGI Konsulent/Trainee
    Les hele saken 
  • Mulighetene
    I CGI blir det tilrettelagt for læring og utvikling, samtidig som du er omringet av kolleger som gjerne vil hjelpe.
    Innsiden i CGI Konsulent/Trainee
    Les hele saken 
  • Utfordringene
    CGI har et skreddersydd program for nyutdannede. Å starte på et slikt program, hvor man får anledning til å utvikle seg sammen med andre i et kunnskapsrikt miljø, gjorde at jeg valgte CGI.
    Innsiden i CGI Konsulent/Trainee
    Les hele saken 

CGI arbeider vi bevisst med å skape et miljø der våre ansatte kommer i første rekke. Vi kaller medarbeiderne for medlemmer for å understreke at alle som jobber hos oss oppfordres og tilbys å bli medeiere i selskapet. På den måten ønsker vi at hver enkelt skal ta del i verdien ved å bygge en virksomhet i verdensklasse.

Som en av verdens største leverandører av IT- og forretningsprosesstjenester er våre medlemmer avgjørende for videre fremgang. Gjennom vår nære dialog med kundene vet vi at de har mange utfordringer som skal løses, og store forventninger til at CGI ikke bare skal bistå, men være en proaktiv innovasjonspartner.

Vi trenger derfor talenter innen forretningsrådgivning, forretningsutvikling, prosjektledelse og nye teknologier og trender!

Vi kan tilby et utfordrende og givende arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter. CGI er alltid på jakt etter kunnskapsrike, kreative og engasjerte personer som er innstilt på å utvikle seg videre sammen med oss og våre kunder.

Les mer om CGI Norge AS

Stillingsbeskrivelse

CGI er et av verdens største IT-konsulentselskaper med tilstedeværelse i 40 land. Som leverandør av ende-til-ende-løsninger har vi inngående kjennskap til kundenes virksomhet og systemer. Vi utvikler, implementerer og forvalter deres løsninger. I ryggen har vi CGIs globale kunnskapsbase og leveransemodell.

Forretningsområdet Card jobber med store internasjonale kunder. Vi utvikler, leverer og drifter vårt egenutviklede produkt CGI PayPartner360. Produktet er et komplett kort- og betalingssystem med funksjonalitet for autorisasjon, innsamling av finansielle transaksjoner, online lojalitet og prising, A/R, fakturering, betalinger, portal- og web service m.m. Vi jobber kontinuerlig med å levere de beste tjenestene til nye og eksisterende kunder.

Om rollen:
I rollen som Service Delivery Manager har du jevnlig kontakt med kundene du har ansvar for. Målet med denne rollen er å sikre at kundenes behov og krav blir oppfylt. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til, å samle inn forespørsler om endringer fra kunden, delta i avklaringer og diskusjoner der kundens forretningskrav oversettes til IT-krav som kan tilbys og leveres gjennom PayPartner360.

Rollen innebærer også planlegging og koordinering, både internt og eksternt med kunden, vedrørende forespørsler om release av ny software og/eller funksjoner. Du vil samarbeide med resten av organisasjonen for å sikre en stabil og effektiv leveranse til kundene.

Vi ser etter deg som er serviceinnstilt, løsningsorientert samt evner å holde tak i flere prosesser samtidig. Du må ha en viss grad av teknisk forståelse samt interesse for å lære deg forretningsområdet produktet vårt støtter. Du må ha evne å jobbe effektivt og selvstendig med komplekse problemstillinger samtidig som du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.

Arbeidsoppgaver vil blant annet være:
• Sikre et godt partnerskap med kunden gjennom kort- og langsiktige planer for kundens leveranser
• Change management:
o Håndtere nye krav og ønske om endringer fra kunden
o Koordinere, medvirke og sikre lifecycle aktiviteter inkludert ny software og tilhørende
konfigurering
o Hand-over av ny funksjonalitet til driftsorganisasjonen
• Daglige og ukentlige oppfølgingsmøter internt og med kunden
• Samhandle med andre SDM’er, delivery- og drifts teams for å sikre god leveranse (continous improvement, QA/QC)

Vi søker deg som har:
• Minimum 3-årig relevant utdanning
• Minimum 3 års arbeidserfaring i lignende rolle

Vi ser gjerne at du har erfaring med et eller flere av disse områdene:
• Change, Incident, Problem og/eller Configuration Management
• Prosjektledelse
• Avklare/analysere kundekrav i forbindelse med IT-løsninger
• Kompetanse innen kort- og betalingsløsninger
• Product Owner (Scrum/Kanbanboard)
• DevOps

Personlige egenskaper:
• Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk
• Selvstendig, serviceinnstilt og ansvarsbevisst
• Strukturert og løsningsorientert
• Evner og forstår verdi av å arbeide som del av et team

Dette er noe av hva vi kan tilby deg:
Du blir en del av et sterkt fagmiljø der kunnskapsdeling, kompetanseutvikling og personlig vekst er i fokus. Vi har en rekke sosiale aktiviteter, bedriftsidrettslag, kurs, sertifiseringer, fagkvelder og workshops – her er det mye å engasjere seg i! Vi tilbyr konkurransedyktig lønn, gode pensjons- og forsikringsordninger og medeierskap i selskapet. Vi er i stadig utvikling og hos oss får du være med å påvirke og bygge selskapet videre.

Er dette stillingen for deg? Ikke nøl med å søke.
Klikk på “I’m Interested” på denne siden og send oss din CV og evt. noen ord om deg selv.

Har du spørsmål til stillingen, så er det bare å ta kontakt med oss:
Trine Haug, mobil: 476 16 480 eller Renate Aasen, mobil: 950 17 238.

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : Snarest

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
Traineeprogram