<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Sales Consultant i Ski @ Bolia.com Bolia

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vil du være en del av et dynamisk og suksessrikt team der du aldri vil kjede deg? Og drømmer du om å bli en del av noe større? F.eks. i en kreativ og innovativ designbedrift med høye, bærekraftige ambisjoner? Nå har du muligheten. Vi søker tre utadvendte og serviceinnstilt Sales Consultants til vår flotte designbutikk i Ski.

Velkommen til Bolia

Vi er født i Danmark, og har naturen og den skandinaviske designarven som vår største inspirasjonskilde. Og når vi skaper designkolleksjoner, er det med kreativitet, innovasjon og bærekraft i tankene. Vi arbeider alle som ett stort team hvor vi utfordrer det vanlige, søker det ekstraordinære, alltid gjør vårt beste og hjelper hverandre. Vi er en bedrift med ett mål: fornøyde kunder over hele verden.

Vi er et globalt selskap, men vi er ikke et vanlig møbelfirma. Vi skaper design, og vi skaper spesielle opplevelser som ikke bare begrenser seg til designen. Derfor har vi vår helt egne lyd, økologiske kaffe og duft. Alt for å tilby deg og alle andre kunder noe utenom det vanlige.

Et spesielt butikkunivers

Konseptbutikkene våre finner du i Danmark, Tyskland, Norge, Sverige, Nederland, Sveits, Belgia, Østerrike og Frankrike, og vi har samarbeidspartnere over hele verden som forhandler utvalgte design fra kolleksjonen i designbutikkene sine. Og hver dag finner vi nye venner og bedriftspartnere.

Hver eneste butikk er innredet med respekt for omgivelsene, kulturen og bygningen, og med inspirasjon i den foranderlige, beroligende skandinaviske naturen. Butikkene våre er et sted hvor du kan føle deg hjemme, slappe av, lene deg tilbake, få en god kopp kaffe, lukke øynene og drømme om alle de kreative mulighetene som venter.

Om stillingen

Som Sales Consultant blir du del av et team som brenner for bærekraftige designmøbler og for å skape unike kundeopplevelser. Ukentlig arbeidstid er ca. 7-15 timer (15 + 20 % positions) med mulighet for flere timer i perioder. I stillingen legges det vekt på salg og service, og har du bakgrunn fra servicefaget, er det en stor fordel. Hvis du i tillegg har en lidenskap for skandinavisk design, lyst til å dele kreativiteten din, bli hørt og skape forandringer, så er det deg vi leter etter.

Dine oppgaver:

  • Direkte kundekontakt - yte byens beste service
  • Veiledning og service - sikre at alle kunder føler seg velkommen
  • Avdekke ønsker og behov hos kundene i vårt nyutviklede atelier som har helt unike, kreative verktøyer -slik at du sammen med kundene lett finner de riktige løsningene
  • Høyt fokus på salg, salg mot budsjett og personlige mål
  • Hjelpe kunder ved online-bestillinger mv.
  • Være med på å gjøre butikken salgsklar og inspirerende
  • Support og tett samarbeid med Assistant Store Manager og Store Manager
  • Ansvar for butikken i ledernes fravær

Forventninger til deg:

  • Du har erfaring med salg og kundeservice og brenner for å yte ditt beste
  • Du er moden og er klar til å ta ansvar
  • Du er initiativrik og møter alltid kollegaer og kunder med et stort smil og en iver etter å hjelpe dem
  • Du er ikke redd for forandringer, og det faller deg naturlig å løse utfordringer med et smil
  • Du er konkurranseinnstilt og ikke redd for å bli målt, men samtidig forstår du at teamet som helhet alltid kommer først
  • Du er interessert i møbler og innredning
  • Du er fleksibel og ønsker å være en del av og bidra til et godt team. Det er viktig at du har mulighet til å jobbe både på dag- og kveldstid og i helger
  • Ingen oppgaver er for små eller store, du yter alltid ditt beste enten det gjelder kundeservice, salg, rengjøring eller oppfylling av varer

Du tilbys:

  • En spennende og utfordrende jobb i en internasjonal innovativ designbedrift, som hele tiden er i endring
  • En av Europas mest spennende merkevarer for design med et stort markedspotensial
  • En virksomhet med stor takhøyde der en uformell tone og det sosiale vektes høyt
  • Dyktige og kompetente kolleger på tvers av hele Europa samt en virksomhet med positive verdier
  • En jobb med ansvar og innflytelse samt god mulighet for personlig utvikling
  • En konkurransedyktig lønn og gode ansettelsesvilkår
  • Verdens beste kolleger

Meningsfylt arbeid

Alle jobber mot ett mål: å ha fornøyde kunder over hele verden. Og vi tror på at de rette rammene og passe stor frihet kan skape akkurat det. Derfor oppfordrer vi alle medarbeiderne våre til ikke å være redde for å ta ansvar, treffe beslutninger eller gjøre feil. Det viktigste er et sterkt fokus på kundeopplevelsen, inspirasjonen i butikkene og samholdet.

Bra å vite .

Vi holder intervjuer løpende, så derfor anbefaler vi at du heller sender søknaden din før enn senere. Stillingen fjernes så snart vi har mottatt nok søknader eller når riktig kandidat er funnet. Har du spørsmål om stillingen? Ring gjerne til Store Manager Mia Larsson på telefon: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Vi gleder oss til å høre fra deg og skape noe helt ekstraordinært sammen.




Adresse: Ski

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Nannas vei er en ny, men godt etablert og flott avdeling på Rykkinn, som yter heldøgns omsorgstjenester til våre brukere
22.07.2021 Oslo
Har du lyst til å bruke din utviklerkompetanse og virkelig kunne gjøre forskjell for både deg selv og andre? Sammen med
26.07.2021 Oslo
Skatteetaten fortsetter den storstilte digitaliseringen og trenger gode arkitekter til å bringe oss videre. Vi planlegger å bruke flere milliarder
26.07.2021 Oslo
Har du lyst til å bruke kompetansen din til å endre et lite stykke Norge og virkelig kunne gjøre forskjell
26.07.2021 Oslo
Har du interesse for og evne til å forstå sammenhengen mellom leveransene fra flere prosjekter, for å kunne avdekke avhengigheter
26.07.2021 Oslo
Ønsker du en karriere innen utvikling, liker nye utfordringer, og er interessert av å finne gode løsninger slik at utvikling
26.07.2021 Oslo
Ønsker du nye utfordringer, og er opptatt av å finne gode løsninger slik at test og utvikling kan gjøres effektivt
26.07.2021 Oslo
Divisjon Informasjonsforvaltning i Skatteetaten søker en person til å være med å lede arbeidet i divisjonens strategiske, forretningsmessige funksjon. Vi
26.07.2021 Oslo
Vis alle 27.434 ledige stillinger
. Les mer om Bolia

Stillingsbeskrivelse

Vil du være en del av et dynamisk og suksessrikt team der du aldri vil kjede deg? Og drømmer du om å bli en del av noe større? F.eks. i en kreativ og innovativ designbedrift med høye, bærekraftige ambisjoner? Nå har du muligheten. Vi søker tre utadvendte og serviceinnstilt Sales Consultants til vår flotte designbutikk i Ski.

Velkommen til Bolia

Vi er født i Danmark, og har naturen og den skandinaviske designarven som vår største inspirasjonskilde. Og når vi skaper designkolleksjoner, er det med kreativitet, innovasjon og bærekraft i tankene. Vi arbeider alle som ett stort team hvor vi utfordrer det vanlige, søker det ekstraordinære, alltid gjør vårt beste og hjelper hverandre. Vi er en bedrift med ett mål: fornøyde kunder over hele verden.

Vi er et globalt selskap, men vi er ikke et vanlig møbelfirma. Vi skaper design, og vi skaper spesielle opplevelser som ikke bare begrenser seg til designen. Derfor har vi vår helt egne lyd, økologiske kaffe og duft. Alt for å tilby deg og alle andre kunder noe utenom det vanlige.

Et spesielt butikkunivers

Konseptbutikkene våre finner du i Danmark, Tyskland, Norge, Sverige, Nederland, Sveits, Belgia, Østerrike og Frankrike, og vi har samarbeidspartnere over hele verden som forhandler utvalgte design fra kolleksjonen i designbutikkene sine. Og hver dag finner vi nye venner og bedriftspartnere.

Hver eneste butikk er innredet med respekt for omgivelsene, kulturen og bygningen, og med inspirasjon i den foranderlige, beroligende skandinaviske naturen. Butikkene våre er et sted hvor du kan føle deg hjemme, slappe av, lene deg tilbake, få en god kopp kaffe, lukke øynene og drømme om alle de kreative mulighetene som venter.

Om stillingen

Som Sales Consultant blir du del av et team som brenner for bærekraftige designmøbler og for å skape unike kundeopplevelser. Ukentlig arbeidstid er ca. 7-15 timer (15 + 20 % positions) med mulighet for flere timer i perioder. I stillingen legges det vekt på salg og service, og har du bakgrunn fra servicefaget, er det en stor fordel. Hvis du i tillegg har en lidenskap for skandinavisk design, lyst til å dele kreativiteten din, bli hørt og skape forandringer, så er det deg vi leter etter.

Dine oppgaver:

  • Direkte kundekontakt - yte byens beste service
  • Veiledning og service - sikre at alle kunder føler seg velkommen
  • Avdekke ønsker og behov hos kundene i vårt nyutviklede atelier som har helt unike, kreative verktøyer -slik at du sammen med kundene lett finner de riktige løsningene
  • Høyt fokus på salg, salg mot budsjett og personlige mål
  • Hjelpe kunder ved online-bestillinger mv.
  • Være med på å gjøre butikken salgsklar og inspirerende
  • Support og tett samarbeid med Assistant Store Manager og Store Manager
  • Ansvar for butikken i ledernes fravær

Forventninger til deg:

  • Du har erfaring med salg og kundeservice og brenner for å yte ditt beste
  • Du er moden og er klar til å ta ansvar
  • Du er initiativrik og møter alltid kollegaer og kunder med et stort smil og en iver etter å hjelpe dem
  • Du er ikke redd for forandringer, og det faller deg naturlig å løse utfordringer med et smil
  • Du er konkurranseinnstilt og ikke redd for å bli målt, men samtidig forstår du at teamet som helhet alltid kommer først
  • Du er interessert i møbler og innredning
  • Du er fleksibel og ønsker å være en del av og bidra til et godt team. Det er viktig at du har mulighet til å jobbe både på dag- og kveldstid og i helger
  • Ingen oppgaver er for små eller store, du yter alltid ditt beste enten det gjelder kundeservice, salg, rengjøring eller oppfylling av varer

Du tilbys:

  • En spennende og utfordrende jobb i en internasjonal innovativ designbedrift, som hele tiden er i endring
  • En av Europas mest spennende merkevarer for design med et stort markedspotensial
  • En virksomhet med stor takhøyde der en uformell tone og det sosiale vektes høyt
  • Dyktige og kompetente kolleger på tvers av hele Europa samt en virksomhet med positive verdier
  • En jobb med ansvar og innflytelse samt god mulighet for personlig utvikling
  • En konkurransedyktig lønn og gode ansettelsesvilkår
  • Verdens beste kolleger

Meningsfylt arbeid

Alle jobber mot ett mål: å ha fornøyde kunder over hele verden. Og vi tror på at de rette rammene og passe stor frihet kan skape akkurat det. Derfor oppfordrer vi alle medarbeiderne våre til ikke å være redde for å ta ansvar, treffe beslutninger eller gjøre feil. Det viktigste er et sterkt fokus på kundeopplevelsen, inspirasjonen i butikkene og samholdet.

Bra å vite .

Vi holder intervjuer løpende, så derfor anbefaler vi at du heller sender søknaden din før enn senere. Stillingen fjernes så snart vi har mottatt nok søknader eller når riktig kandidat er funnet. Har du spørsmål om stillingen? Ring gjerne til Store Manager Mia Larsson på telefon: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Vi gleder oss til å høre fra deg og skape noe helt ekstraordinært sammen.




Adresse: Ski

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • AUG 01
    2021
    2 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
1 ledig stilling

Fakta om Bolia