<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Vi ser etter deg som er utpreget serviceinnstilt og vil jobbe som sales coordinator hos en internasjonal kunde! Centric Finance Professionals

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
For en spennende og internasjonal kunde lokalisert i Bærum, ser vi nå etter en dyktig ressurs som kan bidra og støtte til videre vekst. Vi ser nå etter en dyktig salgskoordinator, med en utpreget serviceinnstilling og en kommersiell holdning. Som person har du en sterk personlig drivkraft, er effektiv, strukturert og viser gode samarbeidsevner.

Kjenner du deg igjen og har de riktige kvalifikasjonene? Da vil vi gjerne høre fra deg snarlig! Vi kaller inn kandidater fortløpende, så ikke vent med å søke!Arbeidsoppgaver, vil blant annet være:
  • Kundebehandling, salg og kommunikasjon via telefon og e-post
  • Bidra til å oppnå gitte salgsmål
  • Registrere og administrere prosjekter
  • Opprette og oppdatere salgskontrakter med støtte fra ingeniørteamet i selskapet
  • Sørge for god kommunikasjon mellom bedriften og deres klienter
  • Ansvar for å følge opp potensielle kunder og ha ansvar for henvendelser fra både nye og allerede eksisterende kunder
  • Andre ad hoc oppgaver ved behov
Vi leter etter kandidater med følgende kvalifikasjoner:
  • Bachelorgrad innen administrasjon, økonomi, organisasjon eller liknende
  • Noen års arbeidserfaring i liknende roller, gjerne 1 - 2 år
  • Solid systemkompetanse. Har du erfaring med Oracle (Oracle Sales Cloud) er det et pluss
  • Ferdigheter og erfaring innen salg og kundeservice
  • Du behersker norsk og engelsk svært godt - både skriftlig og muntlig. Vår kunde bruker engelsk på arbeidsplassen, så du er nødt til å trives med å arbeide på engelsk
  • Du er ellers en dyktig bruker av Microsoft Office Pakken, og da særlig Outlook og Excel
Personlige kvalifikasjoner:
  • Som person er du resultatorientert og opptatt av både å nå personlige mål så vel som mål sammen med et team
  • Du jobber strukturert og har en utpreget serviceinnstilling
  • Du er ellers proaktiv, positiv og trives i en avdeling med høyt tempo
  • Du har en løsningsorientert holdning og er en utpreget problemløser
  • Du ser det alltid lille ekstra som skal gjøres
  • Ellers jobber du godt under press, evner å holde flere baller i lufta samtidig og tar utfordringer på strak arm
  • Til slutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner
Hva Centric tilbyr:
  • Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktigebetingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet.
  • Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver.
  • Ellers tilbyr vi et langvarig oppdrag hos et spennende internasjonalt selskap
  • Utviklingsmuligheter
  • Utfordrende oppgaver med mulighet til å påvirke og forbedre arbeidsprosesser
  • Et multikulturelt, hektisk og åpensinnet arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønn og fordeler
  • Du får også muligheten til å bygge et sterkt nettverk med kolleger fra hele verden
  • Oppdraget er i utgangspunktet et langvarig vikariat, med muligheter for fast ansettelse
Har du spørsmål angående stillingen? Kontakt rekrutteringsrådgiver Aurora Brynildsen på mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller telefon: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Vi kaller inn aktuelle kandidater fortløpende for en prat, så ikke vent med å søke på rollen! Ser frem til å høre fra deg!På grunn av personvern tar vi ikke imot søknader per mail og oppfordrer kandidater til å søke via våre systemer.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Har du interesse for optimalisering av anbuds- og tilbudsarbeid, og er opptatt av høy kvalitet i anbuds- og tilbudsprosesser? Vi ser
09.07.2021 Ullensaker
Multiconsult har for øyeblikket mange spennende prosess- og maskin oppgaver i vår portefølje med blant annet Ny Vannforsyning Oslo. Vi
22.07.2021 Oslo
Søkes til Finnsnes Søknadsfrist 31.07.2021
22.07.2021 Senja
Er det én plass du bør jobbe som vanningeniør i Trøndelag, er det i Rambøll Vann! Ingeniørene våre jobber i
22.07.2021 Trondheim
Er det én plass du bør jobbe som faglig motivert vanningeniør i Trøndelag, er det i Rambøll vann! Her kan
22.07.2021 Trondheim
Nannas vei er en ny, men godt etablert og flott avdeling på Rykkinn, som yter heldøgns omsorgstjenester til våre brukere
22.07.2021 Oslo
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innen elektro i en stilling hvor du blir en del
22.07.2021 Flere steder
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse og erfaring innen ingeniørgeologisk og/eller geoteknisk prosjektering, ledelse og kundebehandling
22.07.2021 Bergen
Vis alle 25.970 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

For en spennende og internasjonal kunde lokalisert i Bærum, ser vi nå etter en dyktig ressurs som kan bidra og støtte til videre vekst. Vi ser nå etter en dyktig salgskoordinator, med en utpreget serviceinnstilling og en kommersiell holdning. Som person har du en sterk personlig drivkraft, er effektiv, strukturert og viser gode samarbeidsevner.

Kjenner du deg igjen og har de riktige kvalifikasjonene? Da vil vi gjerne høre fra deg snarlig! Vi kaller inn kandidater fortløpende, så ikke vent med å søke!Arbeidsoppgaver, vil blant annet være:
  • Kundebehandling, salg og kommunikasjon via telefon og e-post
  • Bidra til å oppnå gitte salgsmål
  • Registrere og administrere prosjekter
  • Opprette og oppdatere salgskontrakter med støtte fra ingeniørteamet i selskapet
  • Sørge for god kommunikasjon mellom bedriften og deres klienter
  • Ansvar for å følge opp potensielle kunder og ha ansvar for henvendelser fra både nye og allerede eksisterende kunder
  • Andre ad hoc oppgaver ved behov
Vi leter etter kandidater med følgende kvalifikasjoner:
  • Bachelorgrad innen administrasjon, økonomi, organisasjon eller liknende
  • Noen års arbeidserfaring i liknende roller, gjerne 1 - 2 år
  • Solid systemkompetanse. Har du erfaring med Oracle (Oracle Sales Cloud) er det et pluss
  • Ferdigheter og erfaring innen salg og kundeservice
  • Du behersker norsk og engelsk svært godt - både skriftlig og muntlig. Vår kunde bruker engelsk på arbeidsplassen, så du er nødt til å trives med å arbeide på engelsk
  • Du er ellers en dyktig bruker av Microsoft Office Pakken, og da særlig Outlook og Excel
Personlige kvalifikasjoner:
  • Som person er du resultatorientert og opptatt av både å nå personlige mål så vel som mål sammen med et team
  • Du jobber strukturert og har en utpreget serviceinnstilling
  • Du er ellers proaktiv, positiv og trives i en avdeling med høyt tempo
  • Du har en løsningsorientert holdning og er en utpreget problemløser
  • Du ser det alltid lille ekstra som skal gjøres
  • Ellers jobber du godt under press, evner å holde flere baller i lufta samtidig og tar utfordringer på strak arm
  • Til slutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner
Hva Centric tilbyr:
  • Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter! Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. For eksempel sørger vi for at du får rettferdige og konkurransedyktigebetingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet.
  • Videre vil du få tett oppfølging og føle deg ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver.
  • Ellers tilbyr vi et langvarig oppdrag hos et spennende internasjonalt selskap
  • Utviklingsmuligheter
  • Utfordrende oppgaver med mulighet til å påvirke og forbedre arbeidsprosesser
  • Et multikulturelt, hektisk og åpensinnet arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktig lønn og fordeler
  • Du får også muligheten til å bygge et sterkt nettverk med kolleger fra hele verden
  • Oppdraget er i utgangspunktet et langvarig vikariat, med muligheter for fast ansettelse
Har du spørsmål angående stillingen? Kontakt rekrutteringsrådgiver Aurora Brynildsen på mail: Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller telefon: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Vi kaller inn aktuelle kandidater fortløpende for en prat, så ikke vent med å søke på rollen! Ser frem til å høre fra deg!På grunn av personvern tar vi ikke imot søknader per mail og oppfordrer kandidater til å søke via våre systemer.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • AUG 01
    2021
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
Flere muligheter

Fakta om Centric Finance Professionals