<  
>  
Stillingsannonse

Spennende stilling i en ny avdeling Jernia

Søknadsfrist : 28.07.2021

Vår visjon er å hjelpe kundene å lykkes hjemme. Vi gjør det ved å gi den beste hjelpen og være lokalt til stede der kundene er. I tillegg er vårt store oppdrag å gi kundene morgendagens løsninger for å kunne leve bærekraftige liv.

Vi har kommet et godt stykke på vei til å nå vår ambisjon, men vi skal lengre. Derfor ønsker vi å styrke vår Kundeservice-avdeling.

Vi ønsker en kollega som trives i en hektisk hverdag med et høyt tempo og som brenner for de gode kundeopplevelsene, slik at vi sammen kan skape de beste kundereisene.

Er du en som ønsker å bidra til å skape Norges beste kundeopplevelser i en spennende kjede med fokus på mennesker, miljø og bærekraft? Da er du den rette kandidaten for oss.

Stillingen inngår i vår Markedsavdeling, og rapporterer til leder for Kundeservice. Dette er en midlertidig stilling i en nyopprettet avdeling, der fokuset er sluttkundens opplevelse av Jernia. Vi ønsker oppstart så snart som mulig, og engasjementet er ut 2021. Mulighet for fast ansettelse.

HOVEDANSVARSOMRÅDER:

  • Være med å utvikle Kundeservice-avdelingen og skape de beste kundeopplevelsene
  • Svare og løse henvendelser fra kundene på telefon, mail, chat og sosiale medier
  • Håndtering av reklamasjoner
  • Web-plattform -- endre, kansellere ordre for kundene. Bistå kunder med diverse spørsmål rundt jernia.no og kundeklubb

Hvem ser vi etter?

  • Du har gjerne en utdannelse innenfor administrasjon, salg eller markedsføring -- gjerne på bachelornivå. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
  • Du har en interesse for produktene i sortimentet og kan tilegne deg god produktkunnskap
  • Du jobber godt i forskjellige IT-systemer og setter deg enkelt inn i nye programmer og rutiner
  • Du er trygg i å kommunisere på norsk og engelsk både skriftlig og muntlig
  • Du behersker svært godt å kommunisere med kunder i ulike kanaler -- som e-post, chat, Facebook, Instagram og telefon
  • Du er utpreget kundeorientert
  • Du er en drivende person som trives med høyt tempo, er løsningsorientert og kan ta beslutninger
  • Du er en engasjert person som liker å jobbe i team, men som også fungerer godt selvstendig
  • Du kan jobbe kveld/helg ved spesielle salgsdager og aktiviteter
  • Vi i Jernia mener at folk presterer best når vi trives sammen. Du må derfor være en god lytter og vil spille andre gode

Hva kan vi tilby?

  • En viktig rolle med direkte kundekontakt i et selskap med økende fokus og satsning på kundebehandling
  • Mulighet for forlengelse av engasjement og eventuelt fast stilling
  • Moderne og trivelige lokaler på Vinterbro med god kantine og eget treningsrom
  • Et supert arbeidsmiljø med dyktige kolleger og høyt engasjement
  • Konkurransedyktige betingelser og gode personalrabatter



Adresse: Ski

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Har du interesse for optimalisering av anbuds- og tilbudsarbeid, og er opptatt av høy kvalitet i anbuds- og tilbudsprosesser? Vi ser
09.07.2021 Ullensaker
Multiconsult har for øyeblikket mange spennende prosess- og maskin oppgaver i vår portefølje med blant annet Ny Vannforsyning Oslo. Vi
22.07.2021 Oslo
Søkes til Finnsnes Søknadsfrist 31.07.2021
22.07.2021 Senja
Er det én plass du bør jobbe som vanningeniør i Trøndelag, er det i Rambøll Vann! Ingeniørene våre jobber i
22.07.2021 Trondheim
Er det én plass du bør jobbe som faglig motivert vanningeniør i Trøndelag, er det i Rambøll vann! Her kan
22.07.2021 Trondheim
Nannas vei er en ny, men godt etablert og flott avdeling på Rykkinn, som yter heldøgns omsorgstjenester til våre brukere
22.07.2021 Oslo
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innen elektro i en stilling hvor du blir en del
22.07.2021 Flere steder
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse og erfaring innen ingeniørgeologisk og/eller geoteknisk prosjektering, ledelse og kundebehandling
22.07.2021 Bergen
Vis alle 25.970 ledige stillinger
Jernia er en jernvarehandelkjede som ble grunnlagt i 1951. Jerniakjeden består av over 160 butikker i Norge og over 80 butikker i Sverige. I Norge er vel femti av butikkene eid av Jernias datterselskap Jernia Invest AS, de andre er lokaleide butikker. Hovedkontoret ligger på Kolbotn utenfor Oslo. I 2005 kjøpte Stein Erik Hagen gjennom investeringsselskapet sitt Canica AS hele Jerniakjeden. Les mer om Jernia

Stillingsbeskrivelse

Vår visjon er å hjelpe kundene å lykkes hjemme. Vi gjør det ved å gi den beste hjelpen og være lokalt til stede der kundene er. I tillegg er vårt store oppdrag å gi kundene morgendagens løsninger for å kunne leve bærekraftige liv.

Vi har kommet et godt stykke på vei til å nå vår ambisjon, men vi skal lengre. Derfor ønsker vi å styrke vår Kundeservice-avdeling.

Vi ønsker en kollega som trives i en hektisk hverdag med et høyt tempo og som brenner for de gode kundeopplevelsene, slik at vi sammen kan skape de beste kundereisene.

Er du en som ønsker å bidra til å skape Norges beste kundeopplevelser i en spennende kjede med fokus på mennesker, miljø og bærekraft? Da er du den rette kandidaten for oss.

Stillingen inngår i vår Markedsavdeling, og rapporterer til leder for Kundeservice. Dette er en midlertidig stilling i en nyopprettet avdeling, der fokuset er sluttkundens opplevelse av Jernia. Vi ønsker oppstart så snart som mulig, og engasjementet er ut 2021. Mulighet for fast ansettelse.

HOVEDANSVARSOMRÅDER:

  • Være med å utvikle Kundeservice-avdelingen og skape de beste kundeopplevelsene
  • Svare og løse henvendelser fra kundene på telefon, mail, chat og sosiale medier
  • Håndtering av reklamasjoner
  • Web-plattform -- endre, kansellere ordre for kundene. Bistå kunder med diverse spørsmål rundt jernia.no og kundeklubb

Hvem ser vi etter?

  • Du har gjerne en utdannelse innenfor administrasjon, salg eller markedsføring -- gjerne på bachelornivå. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
  • Du har en interesse for produktene i sortimentet og kan tilegne deg god produktkunnskap
  • Du jobber godt i forskjellige IT-systemer og setter deg enkelt inn i nye programmer og rutiner
  • Du er trygg i å kommunisere på norsk og engelsk både skriftlig og muntlig
  • Du behersker svært godt å kommunisere med kunder i ulike kanaler -- som e-post, chat, Facebook, Instagram og telefon
  • Du er utpreget kundeorientert
  • Du er en drivende person som trives med høyt tempo, er løsningsorientert og kan ta beslutninger
  • Du er en engasjert person som liker å jobbe i team, men som også fungerer godt selvstendig
  • Du kan jobbe kveld/helg ved spesielle salgsdager og aktiviteter
  • Vi i Jernia mener at folk presterer best når vi trives sammen. Du må derfor være en god lytter og vil spille andre gode

Hva kan vi tilby?

  • En viktig rolle med direkte kundekontakt i et selskap med økende fokus og satsning på kundebehandling
  • Mulighet for forlengelse av engasjement og eventuelt fast stilling
  • Moderne og trivelige lokaler på Vinterbro med god kantine og eget treningsrom
  • Et supert arbeidsmiljø med dyktige kolleger og høyt engasjement
  • Konkurransedyktige betingelser og gode personalrabatter



Adresse: Ski

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 28.07.2021

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUL 28
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
1 ledig stilling