<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Internal Sales CHG-Meridian Norway

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Ansvarsområder

· Ansvarlig for kundebehandling og sikre gode prosesser og opplevelser for våre kunder

· Samarbeide med både partnere og kollegaer på nordisk nivå, for å løse utfordringer og forespørsler for å sikre god leveranse av våre tjenester

· Samarbeide med våre selgere for å utvikle gode løsninger for våre kunder

· Opprette finansielle kontrakter og utføre kalkulasjoner

· Utføre fakturering og oppfølging av utestående

· Være en bidragsyter både i å være med å videreutvikle og optimalisere prosesser og arbeidsoppgaver, og også bygge det sosiale miljøet

Kvalifikasjoner

· Forståelse for IT og finansielle prinsipper

· Flytende norsk og engelsk

· Detaljorientert og tålmodig

· Fleksibel, analytisk og tilpasningsdyktig

· God forståelse for Microsoft Applications

· Evne til å selvstendig planlegge og prioritere eget arbeid

· Komfortabel med rutinepreget arbeid

· Komfortabel med telefonisk kontakt med kunder og leverandører

· Relasjonsbyggende både mot kunder og kollegaer

· Dyktig i både selvstendig arbeide og team

Hva vi tilbyr

· Fleksible arbeidstider (37,5h/week)

· Attraktiv arbeidslokasjon i Oslo sentrum (Corona: hjemmekontor)

· Internasjonalt selskap som tilbyr et stort nettverk og spennende muligheter

· Kantine




Adresse: Oslo

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Nannas vei er en ny, men godt etablert og flott avdeling på Rykkinn, som yter heldøgns omsorgstjenester til våre brukere
22.07.2021 Oslo
Har du lyst til å bruke din utviklerkompetanse og virkelig kunne gjøre forskjell for både deg selv og andre? Sammen med
26.07.2021 Oslo
Skatteetaten fortsetter den storstilte digitaliseringen og trenger gode arkitekter til å bringe oss videre. Vi planlegger å bruke flere milliarder
26.07.2021 Oslo
Har du lyst til å bruke kompetansen din til å endre et lite stykke Norge og virkelig kunne gjøre forskjell
26.07.2021 Oslo
Har du interesse for og evne til å forstå sammenhengen mellom leveransene fra flere prosjekter, for å kunne avdekke avhengigheter
26.07.2021 Oslo
Ønsker du en karriere innen utvikling, liker nye utfordringer, og er interessert av å finne gode løsninger slik at utvikling
26.07.2021 Oslo
Ønsker du nye utfordringer, og er opptatt av å finne gode løsninger slik at test og utvikling kan gjøres effektivt
26.07.2021 Oslo
Divisjon Informasjonsforvaltning i Skatteetaten søker en person til å være med å lede arbeidet i divisjonens strategiske, forretningsmessige funksjon. Vi
26.07.2021 Oslo
Vis alle 27.434 ledige stillinger

CHG-MERIDIAN konsernet er en av de ledende produsent- og bankuavhengige teknologilederne inne IT-, industri- og helseteknologisektoren internasjonalt. 12 000 kunder -- inkludert selskaper, små og mellomstore bedrifter og offentlig sektor -- stoler på at CHG-MERIDIAN administrerer deres teknologiske infrastruktur på en helhetlig, brukerorientert og digital måte. Basert på konseptet med sirkulær økonomi varierer tjenesteporteføljen fra planlegging, operasjonell implementering og finansiering, til sertifisert datasletting, renovering av utstyr og videresalg av brukt utstyr ved to interne teknologisentre i Tyskland og Norge.
Det nettbaserte teknologi- og service systemet TESMA® kombinerer kommersielle og teknologiske data for å optimalisere prosesser, og realisere kostnadsbesparelser. Konsernet har en internasjonal tilstedeværelse med rundt 1200 ansatte og opererer i 28 land. I slutten av 2020 finansierte og administrerte CHG-MERIDIAN en total teknologiportefølje på 7,5 milliarder euro. Fra 2021 vil CHG-MERIDIAN være karbonnøytralt. For å oppnå dette unngår, reduserer eller kompenserer det alle CO2-utslipp som genereres av forretningsaktivitetene. Hovedkvarteret er i Weingarten, Tyskland.

Les mer om CHG-Meridian Norway

Stillingsbeskrivelse

Ansvarsområder

· Ansvarlig for kundebehandling og sikre gode prosesser og opplevelser for våre kunder

· Samarbeide med både partnere og kollegaer på nordisk nivå, for å løse utfordringer og forespørsler for å sikre god leveranse av våre tjenester

· Samarbeide med våre selgere for å utvikle gode løsninger for våre kunder

· Opprette finansielle kontrakter og utføre kalkulasjoner

· Utføre fakturering og oppfølging av utestående

· Være en bidragsyter både i å være med å videreutvikle og optimalisere prosesser og arbeidsoppgaver, og også bygge det sosiale miljøet

Kvalifikasjoner

· Forståelse for IT og finansielle prinsipper

· Flytende norsk og engelsk

· Detaljorientert og tålmodig

· Fleksibel, analytisk og tilpasningsdyktig

· God forståelse for Microsoft Applications

· Evne til å selvstendig planlegge og prioritere eget arbeid

· Komfortabel med rutinepreget arbeid

· Komfortabel med telefonisk kontakt med kunder og leverandører

· Relasjonsbyggende både mot kunder og kollegaer

· Dyktig i både selvstendig arbeide og team

Hva vi tilbyr

· Fleksible arbeidstider (37,5h/week)

· Attraktiv arbeidslokasjon i Oslo sentrum (Corona: hjemmekontor)

· Internasjonalt selskap som tilbyr et stort nettverk og spennende muligheter

· Kantine




Adresse: Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om CHG-Meridian Norway