Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon37 Presentasjon av stillingen:
Nannestad kommune bygger for fremtiden. De neste fire årene skal kommunen investere for ca. 900 mill. kroner innenfor bygg og teknisk infrastruktur.
Kommunal drift har ansvar for vann, avløp, vei, renovasjon, drift og forvaltning av bolig og eiendom, gebyrforvaltning, prosjektledelse, m.m. Kommunal drift er en virksomhet med nær 70 ansatte (65,5 årsverk), og er organisert i stab og to enheter. Enhet for vann og avløp har ansvar for drift og forvaltning av ledningsnett med tilhørende pumpestasjoner, høydebassenger og Sjunken vannbehandlingsanlegg.
Arbeidsoppgaver
Planlegging, ledelse og gjennomføring av prosjekter
Oppfølging og kontroll under utførelse av VA-anlegg i kommunal og privat regi
Delta i overordnet planlegging innenfor VA, hoved-/handlingsplaner, m.m.
Yte faglig støtte i vår daglig drift av kommunens VA-anlegg
Bidra ved behov i kommunens arbeid med dammer og vannmiljø
Rapporteringsarbeid og kostnadsoppfølging
Annet arbeid ved behov
Kvalifikasjoner
Utdannelse som ingeniør/sivilingeniør innenfor fagområdet vann og avløp.
Det er ønskelig med minimum tre års relevant erfaring innenfor VA, offentlig forvaltning eller prosjektledelse. Vi ønsker også VTA kompetanse eller at søker er villig til å tilegne seg denne kompetansen.
Førerkort. Det vil være aktuelt å stille privat bil i tjenesten. Dette godgjøres i henhold til statens satser.
Personlige egenskaper
Vi søker etter deg som er trygg i rollen som VA-ingeniør og som har evne til å lede prosjekter, samarbeide og bidra godt på tvers av fagområdene. Du er ansvarsfull, pliktoppfyllende, selvstendig og løsningsorientert. Samtidig er du strukturert, systematisk og positiv til å lære og til å ta i bruk nye metoder.
Vi søker en person som har gode analytiske evner, tar initiativ og holder seg faglig oppdatert. Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet ved tilsetning. Gode samarbeidsevner ser vi på som en forutsetning for at du kan bidra til et godt arbeidsmiljø.
Beherske norsk språk svært godt, både muntlig og skriftlig.
Nannestad kommunen er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.
Vi tilbyr
Spennende og varierte arbeidsoppgaver. Gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Et kompetent og slagkraftig fagmiljø med hyggelige og engasjerte kollegaer.
Som ansatt i Nannestad kommune er du medlem av Kommunenes Landspensjonskasse (KLP). Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd. Stillingen lønnes etter avtale. Det er gode arbeidsbetingelser, pensjons- og forsikringsordninger.
Vi ønsker:
Minst to referanser må oppgis.
Attester og vitnemål som ønskes vurdert, vedlegges søknaden.
Søknad på stillingen må gjøres via Webcruiter.
Vi gjør oppmerksom på:
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om og ikke bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf Offentleglova § 25.
Kontaktinformasjon
Leiv Ommund Knutson, Enhetsleder vann og avløp, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Arbeidssted
Bahusvegen
2030 Nannestad
Søk på stillingen:
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Nannestad kommune
Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon37
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.12.2021
Søknadsfrist: 31.07.2021