<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Er du nyutdannet innen logistikk eller har flere års erfaring med logistikk eller innkjøp? Centric Finance Professionals

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Nå har du muligheten til et spennende og langt engasjement som operativ innkjøper hos vår kunde! Dette er en gylden mulighet for å bli en del av et faglig dyktig og engasjerende miljø! Trigges du av å jobbe for et internasjonalt selskap som alltid søker utvikling og optimalisering av sine prosesser og systemer, så er dette stedet for deg. Som operativ innkjøper har du et tett samarbeid med dine leverandører. Du vil utarbeide og gi prognoser til de, og kontinuerlig følge opp at alt forholder seg til planen. Videre vil analyse av materialkrav og optimalisering av lagerbeholdning være sentralt i din arbeidshverdag. Dermed vil du utstede og følge opp bestillingene dine. Samtidig jobbes det kontinuerlig med å forbedre arbeidsprosessene og optimalisere deres ERP-system. Dersom du er interessert i denne stillingen, så er det en fordel at du har en høyere utdannelse innen innkjøp, logistikk eller administrasjon. Dersom du har erfaring med innkjøp og/eller jobbet i ERP-systemer tidligere er det en stor fordel. I kontakt med leverandører og kolleger så er det viktig med gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk. Videre er du selvstyrt og positiv som jobber systematisk og strukturert. Her har du muligheten til å bli en del av et spennende miljø, hvor du samarbeider med flere avdelinger og funksjoner. Videre får du tett oppfølging og kolleger som gledelig deler sin kunnskap og erfaring med deg. Det er konkurransedyktig betingelser, og meget flotte lokaler. Her er det et raskt behov, så søk på stillingen ved første anledning! Har du spørsmål til stillingen kan du ta kontakt med rådgiver Fredrik Boldt på: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon


Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Er du autorisert sykepleier og ønsker å bli en del av et organisert fagteam? Vil du også jobbe på et
10.08.2021 Flere steder
Stendi Seniors utrykningstjeneste i Asker og Bærum betjener nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Vår oppgave er å rykke ut ved
16.09.2021 Flere steder
Stendi Senior drifter Risenga Bo- og Omsorgssenter i Asker. Sykehjemmet har 104 langtidsplasser fordelt på 6 avdelinger, i tillegg til
16.09.2021 Asker
Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg, hjemmehjelp og personlig assistanse (BPA).
15.09.2021 Moss
Om Risenga Bo- og Omsorgssenter: Risenga Bo- og Omsorgssenter har 104 langtidsplasser fordelt på 6 avdelinger, i tillegg til Trygghetsavdelingen
15.09.2021 Asker
 Det er ledige BPA-stillinger (brukerstyrt personlig assistent) med tiltredelse snarest:  Følgende deltidsstillinger er ledige: 2 nattstillinger, med 1, 2 eller
14.09.2021 Trondheim
Vi søker etter en miljøterapeut til vårt tiltak på Moelv. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle
14.09.2021 Ringsaker
Vil du være med å utvikle Norges største private helseforetak? Vi opplever høy aktivitet og trenger flere dyktige pasientkoordinatorer til
13.09.2021 Oslo
Vis alle 26.238 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Nå har du muligheten til et spennende og langt engasjement som operativ innkjøper hos vår kunde! Dette er en gylden mulighet for å bli en del av et faglig dyktig og engasjerende miljø! Trigges du av å jobbe for et internasjonalt selskap som alltid søker utvikling og optimalisering av sine prosesser og systemer, så er dette stedet for deg. Som operativ innkjøper har du et tett samarbeid med dine leverandører. Du vil utarbeide og gi prognoser til de, og kontinuerlig følge opp at alt forholder seg til planen. Videre vil analyse av materialkrav og optimalisering av lagerbeholdning være sentralt i din arbeidshverdag. Dermed vil du utstede og følge opp bestillingene dine. Samtidig jobbes det kontinuerlig med å forbedre arbeidsprosessene og optimalisere deres ERP-system. Dersom du er interessert i denne stillingen, så er det en fordel at du har en høyere utdannelse innen innkjøp, logistikk eller administrasjon. Dersom du har erfaring med innkjøp og/eller jobbet i ERP-systemer tidligere er det en stor fordel. I kontakt med leverandører og kolleger så er det viktig med gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk. Videre er du selvstyrt og positiv som jobber systematisk og strukturert. Her har du muligheten til å bli en del av et spennende miljø, hvor du samarbeider med flere avdelinger og funksjoner. Videre får du tett oppfølging og kolleger som gledelig deler sin kunnskap og erfaring med deg. Det er konkurransedyktig betingelser, og meget flotte lokaler. Her er det et raskt behov, så søk på stillingen ved første anledning! Har du spørsmål til stillingen kan du ta kontakt med rådgiver Fredrik Boldt på: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon


Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • SEP 18
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • SEP 23
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter

Fakta om Centric Finance Professionals