Markedsdirektør - CMO til Intendia
Innovasjon - bærekraft - investeringsvilje
Bjørknes, NKI og MedLearn er kjernen i Intendias utdanningssatsning. Konsernet er kraftig endring, og har en tydelig ambisjon om å bli nr.1 i Sverige/Norge på det sterkt voksende digitale utdanningsmarkedet, Du får være med å styrke vår fremtidige posisjon som et ledende selskap innen fremtidsrettet kurs- og studietilbud. Vi ser etter deg som evner å skape engasjementet som når frem til potensielle nye studenter, og vil styrke merkevarer i vekst. Intendia ønsker å utvikle et tight og resultatorientert kommunikasjonsmiljø, med ambisjon om å skape et ledende miljø ved hjelp av kompetanse og teknologi. I tillegg til konverteringsorientert markedsføring, vil rett kandidat være en sterk merkevarebygger, se potensialet i PR, og også drive employer branding og god internkommunikasjon. Det forventes at rett kandidat er bidragsyter til strategiske og resulatorienterte valg, og er pådriver for kulturutvikling gjennom kommunikasjon Stillingen inngår i ledergruppen i Intendias utdanningsvirksomhet i Norge og rapporterer til konsernets COO Intendia er lokalisert sentralt i Oslo.
Dette blir ditt viktigste ansvar og arbeidsoppgaver:
- Etablere overordnet markedsfunksjon for NKI og MedLearn, og på sikt Bjørknes
- Videreutvikle merkenavnene: NKI, Bjørknes og MedLearn, gjennom aktiv bruk av digital kommunikasjon, martech, PR, events, etc
- Bygge et slagkraftig og kompetent marketing -og kommunikasjonsteam med fokus på digitale kjøpsutløsende tiltak i tett samarbeid med salgs- og produktutviklingsteamene
- Være med å bygge og markedsføre konverteringsorientert kommunikasjon (netthandelsplattform) løsning på tvers av skolene
- Benytte markedsteknologi som lar oss automatisere, måle og justere kundereisen underveis
- Utvikle inbound marketing og de muligheter som gis gjennom fremoverlent CRM
- Aktivt utnytte PR for å styrke Intendias kjennskap hos fremtidige ansatte, investorer og studenter
- Ta lead innenfor internkommunikasjon
- Videreutvikle samarbeid med Intendias partnere innen reklame, medier, PR etc
Dette kan du glede deg til:
- Med en tydelig forventning om videre vekst gir denne stillingen store muligheter til den rette
- En strategisk rolle i utviklingen av Intendias digitale posisjoner
- Avdelingen står overfor rekruttering av flere nøkkelstillinger, ny leder har mulighet for å bygge sitt team (p.t. en kompetent og engasjert gjeng på 7 medarbeidere)
- Hos oss går forretningsutvikling og kommunikasjon hånd i hånd
- Et engasjert miljø som er opptatt av å jobbe salgs- og konverteringsdrevet.
- Hyggelig miljø, med kompetente kolleger
- Jobbe med noen av undervisningsbransjens sterkeste merkenavn
- Jobbe i et konsern som investerer i fremtidens digitale utdanningsløsninger
- Videreutvikle våre ambisjoner innen EdTech og etablere en tydelig og ledende rolle i Norge innfor segmentet
- Vi er en «Purpose driven» virksomhet - skaper en forskjell for våre studenter/kunder
Antagelig vil du nikke gjenkjennende til disse ønskene våre:
- Du har utdanning innen markedsføring/kommunikasjon på masternivå
- Noen års erfaring i tilsvarende stilling
- Erfaring med konverteringsorientert markedsføring, der effektiv bruk og høy ROI på markedsmidlene prioriteres
- God kjennskap til merkevarebygging i digitale og andre relevante flater
- Forstår taktisk, konverteringsorientert kommunikasjon innen alle digitale flater
- Erfaring fra hele kommunikasjonsmiksen
- Interesse for PR og hvordan dette kan gjøre Intendia mer kjent i talentmarkedet; overfor potensielle studenter, samarbeidspartner og investorer
Personlige egenskaper vi verdsetter:
- Lagbygger, som ønsker å skape et ledende miljø innen marketing
- Karrieresulten, kommer fra en markedsjefstilling i dag, og ønsker å bevege seg inn i et bredere ansvar
- Teft for det som gir effekt og evne til å tenke utenfor boksen
- Motiveres av å drive en innsiktsbasert kultur
- Kommersiell, ser muligheter
Litt mer om oss:
Intendia er et ledende utdanningskonsern i Norden og eier sterke merkevarer som Bjørknes, Berghs School of Communication, NKI, Junglemap, MedLearn, JobLearn og Iris. Konsernet er i kraftig utvikling, med fokus på å transformere inntekter i retning av digitale og fleksible tilbud til sine studenter, kunder og brukere. Samlet har konsernet en omsetning på NOK 1 mrd, med 1 000 fast ansatte og økende lønnsomhet.Tar du utfordringen, vi hører gjerne fra deg?
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon