Har du et brennende ønske om å skape noe og bidra utover egne arbeidsoppgaver? Vil du være med på en reise der du former din egen rolle på sikt, og får lære av bransjens beste?
Informasjon om stillingen
I samarbeid med Klarkraft ser vi nå etter deres nye Junior Produktspesialist. Dette er en fantastisk mulighet for deg som ønsker å være med på å skape noe helt nytt, og være tett på de som har bygget opp suksessfulle bedrifter før. Klarkraft består i dag av daglig leder Haakon og produkt- og markedssjef Ørjan. Nå ser de etter en tredje person til Klarkraft som vil få et overordnet ansvar for drift og videreutvikling av verdikjede, verktøy og kundeflyter. Her vil du også få følge opp kundesenteret og ha noe direkte kundekontakt.
Historien om KlarkraftDa vi satte oss ordentlig inn i dette, leste strømregningen vår nøye, ble vi rett og slett forbanna. Vi fikk nok. Og startet vårt eget strømselskap - Klarkraft.
Haakon og Ørjan startet Klarkraft som en motreaksjon mot hva som foregår i strømbransjen, der man regelrett kan bli lurt av alt strømselskapene kan legge opp til på fakturaen. Verdikjeden til Klarkraft består av en teknisk og primært digital struktur for registrering av nye kunder, avlesing av strømmålerverdier, CRM, backoffice funksjoner fakturering og kundeservice. På seks måneder har de allerede bemerket seg i media og viser seg som en aktør med høye ambisjoner. Derfor søker de etter deg som ikke lar deg skremme av å være med på de tunge løftene hos et selskap i vekst.
Arbeidsoppgaver
Hos Klarkraft vil du få opplæring i system, prosesser og verdikjedeoppsett. Arbeidsoppgavene vil omfatte blant annet:
- Identifisere og rette avvik fra prosessene som er satt opp, inkludert markedsprosesser mot det offentlige registeret Elhub.
- Feilregistrere og følge opp avvik mot Klarkrafts leverandører.
- Prioritering og planlegging av endringsønsker og videreutvikling.
- Lede faktureringen fra Klarkrafts side hver måned.
- Følge opp kundesenteret i forhold til verktøy, funksjonalitet, avvik og utvikling
- Følge opp Facebook og Instagram som kanal for informasjon og kundekommunikasjon.
På sikt vil dine ansvarsområder utvides, så andre oppgaver og ansvarsområder vil tillegges rollen. Dette kan inkludere ansvar for sosiale medier og markedsføring, samt utviklingsoppgaver, innen hardware/device og app-universet.
Vi søker deg som
- Gjerne kan vise til 3 årig høyere utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette.
- Med fordel har relevant erfaring fra backoffice eller kundesenter.
- Kan vise til en god teknisk forståelse.
- Har et ønske om å ta steget videre, og vil ta del i et spennende selskap i rask vekst.
- Kommuniserer svært godt på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
Som person er du strukturert og har et øye for detaljer. Du er ikke redd for å være fremoverlent med en nysgjerrig holdning. Du er også fleksibel og lærevillig, og evner å hive deg inn i nye oppgaver og endringer med energi og engasjement. Til slutt er du serviceorientert, og higer etter å gi topp kundeservice.
Annen informasjon
Oppstart: Etter avtale.
Arbeidsomfang: Heltid, dette er et engasjement på 6 måneder via Academic Work med mulig forlengelse.
Søknadsfrist: Snarest, vi gjør en fortløpende selektering, det vil si at annonsen kan bli tatt ned dersom vi finner de riktige kandidatene. Dermed er det viktig at du søker med en gang du finner stillingen interessant.
Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Klarkraft har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.
Informasjon om bedriften
Klarkraft er et strømselskap som ble startet med formål om å tilby et av de billigste og tryggeste strømproduktene i markedet. Daglig leder Haakon Dyrnes ønsket å starte et strømselskap som en motreaksjon til de eksisterende aktørene på markedet og Klarkraft har på kort tid klart å få et godt fotfeste i markedet. Ambisjonen er å bygge et strømselskap av betydelig størrelse på prinsipper om ærlighet, transparens og enkelhet. Og vi ser etter en person til som vil bidra på denne reisen.
Adresse: Oslo