Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
Ønsker du å hjelpe andre og skape gode kundeopplevelser? Les videre!
Vi søker nå etter flere kolleger som brenner for å yte god service i absolutt alle samtaler. Vi søker etter deg som vil ta del i vårt store, hyggelige, sosiale og dyktige kundeserviceteam for Telia. Er du serviceinnstilt, effektiv og klar for å lære kundeservice og mersalg? Da er dette en gyllen mulighet!
Vi kan tilby deg en spennende og lærerik jobb i et sosialt, ungt og profesjonelt arbeidsmiljø, rask oppstart, dyktige teamledere og kolleger, og gode karrieremuligheter innen salg, kundeservice og ledelse. På dette teamet får du også fast timelønn OG provisjon. Ta en titt på filmen som er lagt ved for å se hvordan vi har det sammen på jobb. Loyalty har nylig blitt "Great Place to Work"- sertifisert, så vi er sikre på at du vil trives hos oss.
NB! Gode muligheter for fast ansettelse etter 4 månederArbeidsoppgaver
Kundeservice over telefon og noe chat – hovedsakelig håndtering av bestillinger, fakturahenvendelser og teknisk support (innen TV, internett og mobil)
Mersalg!
Vi tilbyr
Fulltidsstilling på en hyggelig, seriøs og profesjonell arbeidsplass
Timelønn + provisjon
Rask oppstart
Rullerende vaktlister, arbeid mellom kl 08.00-20.00 (enkelte helger i måneden også)
Karriereprogram og ledertrening
Varierte arbeidsdager i en organisasjon hvor alle blir hørt
Ønskede kvalifikasjoner
Du trives med multitasking
Du har god teknisk forståelse og lærer fort
Du trives med telefon og PC som verktøy
Du skriver godt og effektivt
Du har et langsiktig perspektiv og ser for deg å jobbe minst 1-2 år hos oss
Velkommen med din søknad! Søknader behandles fortløpende.
Ta kontakt med meg ved eventuelle spørsmål på tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon eller send mail til
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.