<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Kundekonsulent for Storytel Cappelen Damm

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Cappelen Damm Lydbok har ledig en fast stilling som Kundekonsulent for Storytel.

Som kundekonsulent vil du ha daglig kontakt med kundene våre. Du vil svare på spørsmål, løse problemer eller gi gode boktips. Det er derfor viktig at du kan kommunisere på en engasjert, gjennomtenkt og troverdig måte som bygger langsiktig tillit til kundene. Du vil samarbeide med Storytel Norges markedsavdeling, men også forholde deg til Storytels kundekonsulent-avdeling i Stockholm.

Som kundeservicemedarbeider består hovedoppgavene av:

  • Besvare spørsmål fra Storytel Norges kunder, hovedsakelig via e-post og sosiale medier, men også gjennom andre kanaler

  • Svar på app-anmeldelser

  • Svar på bokanmeldelser

  • Identifisere nye trender og forbedringsområder

  • Rapportering av feil

Den vi søker bør ha følgende bakgrunn og kvalifikasjoner:

  • Minimum 2 års arbeidserfaring innen kunderservice eller supportfunksjon, helst med digitale tjenester eller produkter.

  • Du er serviceorientert og forstår verdien av god kundebehandling

  • Du er en kreativ problemløser og liker å være proaktiv

  • Du er smarttelefonbruker og teknisk kunnskapsrik

  • Du liker utfordringer og å lære nye ting

  • Du liker en god lydbok eller e-bok

  • Du snakker og skriver godt norsk og engelsk

  • Det er en fordel - men ikke noe krav - at du har erfaring med Zendesk eller lignende systemer

For nærmere informasjon om stillingen, kontakt avdelingsleder Ludvig Johansen.




Adresse: Oslo

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Stillingsbeskrivelse Stendi Seniors utrykningstjeneste i Asker og Bærum betjener nærmere 3000brukere av trygghetsalarm. Vår oppgave er å rykke ut ved
16.08.2021 Bærum
 Ønsker du en variert og spennende jobb?  Brukerstyrte personlig assistent(er) (BPA) som kan starte snarlig søkes!  Jeg er en samfunnsinteressert
21.10.2021 Trondheim
Stendi søker etter deg som ønsker å gjøre en forskjell for brukerne våre innenfor omsorgstjenester Region Øst. Omsorgstjenester består av
21.10.2021 Lier
Stendi trenger flere trygge og fleksible sykepleiere, vernepleiere og helsefagarbeidere til våre team. Vi har behov for vikarer og ekstravakter. Hos
14.10.2021 Hele Vestfold og Telemark
Vi søker dyktige, engasjerte og ansvarsfulle personer, for å videreutvikle vårt fagteam og arbeidsmiljø. Du bør ha helse/sosialfaglig bakgrunn, og
20.10.2021 Bergen
Den norske virksomheten til Siemens har cirka 600 medarbeidere fordelt på 12 lokasjoner og omsetter for om lag 1,7 milliarder
24.06.2021 Hele Vestfold og Telemark
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
09.07.2021 Råde
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
09.07.2021 Råde
Vis alle 29.455 ledige stillinger

Cappelen Damm er Norges største forlag. Forlaget utvikler, formidler, selger og distribuerer kunnskap, kultur og leseopplevelser til voksne og barn.

Utgivelsesprogrammet karakteriseres av bredde og mangfold med mer enn 2000 nye utgivelser årlig.

Undervisningslitteratur for universitet og høyskole, videregående skole, grunnskole og barnehage.
Skjønnlitteratur, norsk og oversatt - fra flere litterære miljøer, Flamme Forlag: romaner, noveller, lyrikk, skuespill, antologier, krim og essays, tegneserier og grafiske romaner, serielitteratur.
Barnebøker og ungdomsbøker.
Biografier, reportasje, debatt, idehistorie, kokebøker, bøker om reise, natur, hobby, trening og kulturhistorie.

Forlagskonsernet Cappelen Damm omfatter foruten Norges største forlag, Cappelen Damm, bokhandelkjeden Tanum, Tanum bokklubber og distribusjonssentralen Sentraldistribusjon.

Les mer om Cappelen Damm

Stillingsbeskrivelse

Cappelen Damm Lydbok har ledig en fast stilling som Kundekonsulent for Storytel.

Som kundekonsulent vil du ha daglig kontakt med kundene våre. Du vil svare på spørsmål, løse problemer eller gi gode boktips. Det er derfor viktig at du kan kommunisere på en engasjert, gjennomtenkt og troverdig måte som bygger langsiktig tillit til kundene. Du vil samarbeide med Storytel Norges markedsavdeling, men også forholde deg til Storytels kundekonsulent-avdeling i Stockholm.

Som kundeservicemedarbeider består hovedoppgavene av:

  • Besvare spørsmål fra Storytel Norges kunder, hovedsakelig via e-post og sosiale medier, men også gjennom andre kanaler

  • Svar på app-anmeldelser

  • Svar på bokanmeldelser

  • Identifisere nye trender og forbedringsområder

  • Rapportering av feil

Den vi søker bør ha følgende bakgrunn og kvalifikasjoner:

  • Minimum 2 års arbeidserfaring innen kunderservice eller supportfunksjon, helst med digitale tjenester eller produkter.

  • Du er serviceorientert og forstår verdien av god kundebehandling

  • Du er en kreativ problemløser og liker å være proaktiv

  • Du er smarttelefonbruker og teknisk kunnskapsrik

  • Du liker utfordringer og å lære nye ting

  • Du liker en god lydbok eller e-bok

  • Du snakker og skriver godt norsk og engelsk

  • Det er en fordel - men ikke noe krav - at du har erfaring med Zendesk eller lignende systemer

For nærmere informasjon om stillingen, kontakt avdelingsleder Ludvig Johansen.




Adresse: Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter