<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Executive Assistant til større konsulentselskap Academic Work

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

På vegne av vår samarbeidspartner søker vi nå en fulltid Executive Assistant for et vikariat med varighet til utgangen av november 2022. Vi søker deg som brenner for administrative oppgaver, enten er du relativt ny i arbeidslivet eller så søker du nye utfordringer og utvikling innen bedriftssektoren.

Informasjon om stillingen

På vegne av vår kunde søker vi en Lederassistent til deres kontorer på Fornebu. Du vil jobbe tett med lederne i et fremtidsrettet firma med tempo og mye engasjement. Stillingen er et 12 måneders vikariat med start i november 2021, med bakgrunn i en foreldrepermisjon.

I rollen som Lederassistent går din hovedoppgave ut på å tilrettelegge for flyt i en leders arbeidshverdag og fungere som et bindeledd mellom ledelsen, deres organisasjon, diverse avdelinger og kunder.

Du vil tilhøre et team av ti Lederassistenter, som beskrives som et inkluderende team som forventer at alle trekker i samme retning og støtter hverandre der det trengs. Dette gjøres både ved daglige chats på Teams og at dere alle er sammen på kontoret noen ganger. Sammen jobber dere for å støtte 7 MDs, og du vil støtte en bestemt MD i rollen.

Oppstart: 08.11.21 eller 15.11.21.
Søknadsfrist: 21.09.21. Vi anbefaler deg å søke så fort som mulig da søknader blir behandlet fortløpende og stillingsannonsen vil bli tatt ned ved funn av rett kandidat.

Arbeidsoppgaver

  • Du vil arbeide tett med avdelingens ledergruppe og bistå med administrative og operative oppgaver
  • Være eier av avdelingens interne digitale plattformer
  • Være en sentral kontaktperson for hele avdelingen
  • Delta og bistå i interne møter
  • Kontrakthåndtering
  • Arrangere og koordinere møteaktivitet og interne arrangementer, inkl. bestille catering
  • Kalenderstyring, timeføring og reiseutlegg
  • Reise- og visumbestillinger
  • Samle og bearbeide informasjon/data, samt lage presentasjoner
  • Bygge gode relasjoner til andre avdelinger/ledere innad i bedriften

Vi søker deg som

  • Har en høyere utdannelse innenfor relevant fagområde som for eksempel økonomi eller administrasjon, relevant arbeidserfaring kan kompensere for formell utdanning
  • Har relevant arbeidserfaring av administrative oppgaver og service
  • Har meget gode kunnskaper innen MS Office pakken
  • Har meget gode kommunikasjonsegenskaper, engelsk og norsk
  • Har en oppriktig interesse for teknologi og er komfortabel med digitale løsninger
Som person er du:
  • Serviceinnstilt - du har et ekte engasjement for kundeservice, og en positiv og løsningsorientert holdning med fokus på detaljer
  • Strukturert - du har evne til å planlegge, jobbe proaktivt og kan håndtere et arbeidsmiljø med tempo
  • Selvstendig - du har evne til å jobbe selvstendig, men samtidig være et aktivt medlem av et team og du har evne til å raskt sette deg inn i nye oppgaver
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Stillingsbeskrivelse Stendi Seniors utrykningstjeneste i Asker og Bærum betjener nærmere 3000brukere av trygghetsalarm. Vår oppgave er å rykke ut ved
16.08.2021 Bærum
 Ønsker du en variert og spennende jobb?  Brukerstyrte personlig assistent(er) (BPA) som kan starte snarlig søkes!  Jeg er en samfunnsinteressert
21.10.2021 Trondheim
Stendi søker etter deg som ønsker å gjøre en forskjell for brukerne våre innenfor omsorgstjenester Region Øst. Omsorgstjenester består av
21.10.2021 Lier
Stendi trenger flere trygge og fleksible sykepleiere, vernepleiere og helsefagarbeidere til våre team. Vi har behov for vikarer og ekstravakter. Hos
14.10.2021 Hele Vestfold og Telemark
Vi søker dyktige, engasjerte og ansvarsfulle personer, for å videreutvikle vårt fagteam og arbeidsmiljø. Du bør ha helse/sosialfaglig bakgrunn, og
20.10.2021 Bergen
Den norske virksomheten til Siemens har cirka 600 medarbeidere fordelt på 12 lokasjoner og omsetter for om lag 1,7 milliarder
24.06.2021 Hele Vestfold og Telemark
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
09.07.2021 Råde
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
09.07.2021 Råde
Vis alle 29.313 ledige stillinger

VI ER ACADEMIC WORK – HOME OF THE YOUNG PROFESSIONALS

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere.

Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på

Vi har kontorer i hele Norden, i Trondheim og Oslo her i Norge.

Hver dag jobber vi for å skape nye muligheter for deg som studerer eller er helt i begynnelsen av karrieren din.

Ta kontakt med oss i dag - kanskje finner du drømmejobben hos oss!

Les mer om Academic Work

Stillingsbeskrivelse

På vegne av vår samarbeidspartner søker vi nå en fulltid Executive Assistant for et vikariat med varighet til utgangen av november 2022. Vi søker deg som brenner for administrative oppgaver, enten er du relativt ny i arbeidslivet eller så søker du nye utfordringer og utvikling innen bedriftssektoren.

Informasjon om stillingen

På vegne av vår kunde søker vi en Lederassistent til deres kontorer på Fornebu. Du vil jobbe tett med lederne i et fremtidsrettet firma med tempo og mye engasjement. Stillingen er et 12 måneders vikariat med start i november 2021, med bakgrunn i en foreldrepermisjon.

I rollen som Lederassistent går din hovedoppgave ut på å tilrettelegge for flyt i en leders arbeidshverdag og fungere som et bindeledd mellom ledelsen, deres organisasjon, diverse avdelinger og kunder.

Du vil tilhøre et team av ti Lederassistenter, som beskrives som et inkluderende team som forventer at alle trekker i samme retning og støtter hverandre der det trengs. Dette gjøres både ved daglige chats på Teams og at dere alle er sammen på kontoret noen ganger. Sammen jobber dere for å støtte 7 MDs, og du vil støtte en bestemt MD i rollen.

Oppstart: 08.11.21 eller 15.11.21.
Søknadsfrist: 21.09.21. Vi anbefaler deg å søke så fort som mulig da søknader blir behandlet fortløpende og stillingsannonsen vil bli tatt ned ved funn av rett kandidat.

Arbeidsoppgaver

  • Du vil arbeide tett med avdelingens ledergruppe og bistå med administrative og operative oppgaver
  • Være eier av avdelingens interne digitale plattformer
  • Være en sentral kontaktperson for hele avdelingen
  • Delta og bistå i interne møter
  • Kontrakthåndtering
  • Arrangere og koordinere møteaktivitet og interne arrangementer, inkl. bestille catering
  • Kalenderstyring, timeføring og reiseutlegg
  • Reise- og visumbestillinger
  • Samle og bearbeide informasjon/data, samt lage presentasjoner
  • Bygge gode relasjoner til andre avdelinger/ledere innad i bedriften

Vi søker deg som

  • Har en høyere utdannelse innenfor relevant fagområde som for eksempel økonomi eller administrasjon, relevant arbeidserfaring kan kompensere for formell utdanning
  • Har relevant arbeidserfaring av administrative oppgaver og service
  • Har meget gode kunnskaper innen MS Office pakken
  • Har meget gode kommunikasjonsegenskaper, engelsk og norsk
  • Har en oppriktig interesse for teknologi og er komfortabel med digitale løsninger
Som person er du:
  • Serviceinnstilt - du har et ekte engasjement for kundeservice, og en positiv og løsningsorientert holdning med fokus på detaljer
  • Strukturert - du har evne til å planlegge, jobbe proaktivt og kan håndtere et arbeidsmiljø med tempo
  • Selvstendig - du har evne til å jobbe selvstendig, men samtidig være et aktivt medlem av et team og du har evne til å raskt sette deg inn i nye oppgaver

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsinformasjon:
  • Søknadsfrist: 21.09.21
  • Start: 08.11.21 eller 15.11.21
  • Arbeidsomfang: Dette er en fulltidsstilling for et vikariat på 12 måneder
  • Plassering: Fornebu.
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av meg, Julia i Academic Work. Hvis du har spørsmål om stillingen, er du velkommen til å kontakte meg her!
  • Vi anbefaler å søke så fort som mulig da søknader blir behandlet fortløpende og stillingsannonsen vil bli tatt ned ved funn av rett kandidat.

Informasjon om bedriften

Går du lenger i prosessen, får du selvfølgelig beskjed om hvilket selskap dette gjelder.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 24
    2021
    7 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • OKT 27
    2021
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • OKT 28
    2021
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • OKT 31
    2021
    19 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
Flere muligheter

Fakta om Academic Work