Kommunen eier formålsbygg, kontorlokaler og utleieboliger som samlet utgjør omkring 150 000 kvadratmeter. Enhet for eiendom har ca 95 ansatte med ansvar for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunens eiendomsmasse. Vår visjon er: Gode bygg, gode tjenester . Eiendom består av renholdsavdeling, boligforvaltning, drift og vedlikehold, samt en stab med støtteressurser. Stillingen vil være tilknyttet drift og vedlikehold som består av 15 fagarbeidere, hvorav 4 følger opp sentral drift/tekniske anlegg.
Vi vil gjerne ha en engasjert fagperson med gjennomføringsevne og god struktur. Stillingens oppgaver er både operativ drift og kontorarbeid.
Arbeidsoppgaver:
- Adgangskontroll
- Energioppfølging
- Daglig tilsyn, lett vedlikehold og mindre reparasjoner av kommunens eide og innleide bygninger
- Styring av tekniske anlegg manuelt / SD-anlegg
- Rapportere - og følge opp avvik i FDVU-systemet
- Andre drifts- og tilsynsoppgaver som naturlig tilhører ansvarsområde
- Bidra aktivt med utvikling av gode kunde- og brukerrelasjoner samt gode samarbeidsforhold og positive holdninger innen Eiendom.
I takt med endring i, og utvikling av organisasjonen, kan det bli foretatt forandringer i arbeidsoppgavene og stillingsbeskrivelsene.
Kvalifikasjoner:
- Relevant byggfaglig utdannelse og erfaring med drift/vedlikehold av tekniske anlegg, utdanning og erfaring fra elektro eller VVS er et fortrinn. Lang erfaring kan kompensere for manglende fagbrev
- God kompetanse på digitale verktøy og evne til å ta i bruk nye tekniske løsninger
- God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Førerkort klasse B
- Kjøleteknisk bakgrunn er en fordel
- Må kunne fremvise en tilfremdstillende politiattest
Vi ønsker deg som:
- jobber selvstendig og er opptatt av høy kvalitet i arbeidet
- er nøyaktig
- er service og løsningsorientert
- har gode samarbeidsevner
- har interesse for faget og ønske om faglig oppdatering
- tar initiativ, er strukturert og har evne til systematisk og målrettet arbeid
- setter pris på og bidrar til et godt arbeidsmiljø
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Hos oss får du:
- Muligheten til å arbeide i en kommune med stort samfunnsansvar
- Faglig utvikling
- Godt arbeidsmiljø
- Lønn i henhold til tariffavtale og Ås kommunes lokale lønnspolitikk, bl.a. med tillegg for utvidet kompetanse og ansvar for enkelte stillinger
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger, blant annet gruppelivs- og fritidsforsikring
- Mulighet til å delta i vaktordning
Ås kommune er en IA- virksomhet og ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn.
I henhold til offentleglova kan søknaden offentliggjøres selv om du har bedt om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Du vil i så fall bli varslet.
Ås kommune ønsker ikke tilbud fra rekrutteringsfirma eller annonsører.
Adresse: Ås