<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Lønnskonsulent Økonomiavdelingen, Nes kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon97 Presentasjon av stillingen:
Nes kommune søker lønningskonsulent i 100 % stilling for snarlig tiltredelse. Stillingen er et engasjement med mulighet for fast tilsetting. Lønnsavdelingen utfører lønnstjenester for kommunen og to mindre firmaer og har ca. 2000 utlønninger hver måned. Kommunen benytter UBW Agresso som økonomi- og lønnssystem.

Arbeidsoppgaver

  • Lønnsarbeid fra A-Å
  • Registrering og kontroll av lønnsdata
  • Innmeldinger, rapportering og avstemminger
  • Registrering av sykemeldinger og oppfølging av sykepengerefusjoner
  • Generell saksbehandling, råd og veiledning i avtaleverk innen området
  • Utarbeide rutiner og bidra til nye digitale løsninger

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyskoleutdanning og minst tre års relevant erfaring innen lønnsarbeid
  • Særlig lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • God kjennskap til lov- og avtaleverk innen fagområdet generelt og offentlig sektor spesielt
  • Gode digitale ferdigheter
  • UBW Agresso-kompetanse er en fordel
  • Generell regnskapsforståelse
  • Personlig egnethet vektlegges

Personlige egenskaper

Vi trenger en systematisk og nøyaktig medarbeider med stabilt og godt humør og med gode evner til samhandling. En positiv innstilling til endringer og utfordringer er viktig. Du må trives med periodevis høyt tempo og mange oppgaver, og kunne arbeide selvstendig.

Vi tilbyr

  • Selvstendige oppgaver
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikring og pensjonsordninger

Annet :

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

Kontaktinformasjon

Kristin Minge Hagen, Fagleder lønn, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Gyrid Slettengen, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Rådhusgata 22150 Årnes

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Nes kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon97Stillingsprosent: 100%EngasjementStartdato: 01.10.2021Sluttdato: 30.09.2022Søknadsfrist: 04.10.2021





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Den norske virksomheten til Siemens har cirka 600 medarbeidere fordelt på 12 lokasjoner og omsetter for om lag 1,7 milliarder
24.06.2021 Hele Vestfold og Telemark
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
09.07.2021 Råde
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
09.07.2021 Råde
Norconsult er Norges ledende tverrfaglige rådgivermiljø innen fornybar energi med totalt over 650 medarbeidere som til daglig utfører rådgivning og
15.07.2021 Bærum
Skatteetaten fortsetter den storstilte digitaliseringen og trenger gode arkitekter til å bringe oss videre. Vi planlegger å bruke flere milliarder
26.07.2021 Oslo
Som følge av økt etterspørsel etter våre tjenester innen markedsområdet Bygg og Eiendom søker Norconsult VVS-rådgivere til avdelingen Bygg og
23.09.2021 Bergen
Skatteetaten er i kontinuerlig utvikling, og divisjon informasjonsforvaltning er en relativt nyetablert divisjon med det formål å styrke forvaltningen av
06.10.2021 Oslo
Ønsker du å bidra til å utvikle arbeidet med produkt- og prosessledelse i Skatteetaten? Produkt- og prosessledelse er høyt prioritert
06.10.2021 Oslo
Vis alle 24.610 ledige stillinger

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma - elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Les mer om Økonomiavdelingen, Nes kommune

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon97 Presentasjon av stillingen:
Nes kommune søker lønningskonsulent i 100 % stilling for snarlig tiltredelse. Stillingen er et engasjement med mulighet for fast tilsetting. Lønnsavdelingen utfører lønnstjenester for kommunen og to mindre firmaer og har ca. 2000 utlønninger hver måned. Kommunen benytter UBW Agresso som økonomi- og lønnssystem.

Arbeidsoppgaver

  • Lønnsarbeid fra A-Å
  • Registrering og kontroll av lønnsdata
  • Innmeldinger, rapportering og avstemminger
  • Registrering av sykemeldinger og oppfølging av sykepengerefusjoner
  • Generell saksbehandling, råd og veiledning i avtaleverk innen området
  • Utarbeide rutiner og bidra til nye digitale løsninger

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyskoleutdanning og minst tre års relevant erfaring innen lønnsarbeid
  • Særlig lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • God kjennskap til lov- og avtaleverk innen fagområdet generelt og offentlig sektor spesielt
  • Gode digitale ferdigheter
  • UBW Agresso-kompetanse er en fordel
  • Generell regnskapsforståelse
  • Personlig egnethet vektlegges

Personlige egenskaper

Vi trenger en systematisk og nøyaktig medarbeider med stabilt og godt humør og med gode evner til samhandling. En positiv innstilling til endringer og utfordringer er viktig. Du må trives med periodevis høyt tempo og mange oppgaver, og kunne arbeide selvstendig.

Vi tilbyr

  • Selvstendige oppgaver
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikring og pensjonsordninger

Annet :

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

Kontaktinformasjon

Kristin Minge Hagen, Fagleder lønn, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Gyrid Slettengen, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Rådhusgata 22150 Årnes

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Nes kommune

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon97Stillingsprosent: 100%EngasjementStartdato: 01.10.2021Sluttdato: 30.09.2022Søknadsfrist: 04.10.2021





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Økonomiavdelingen, Nes kommune