<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Ønsker du å utvikle tjenester som gir våre kunder lavere driftskostnader og økte inntekter? Estate Management

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Vil du være med på vår spennende reise og utvikle relevante tjenester innenfor eiendommens bruksfase? Vi trenger deg som evner å utvikle tjenester innenfor administrativ, juridisk eller teknisk forvaltning, utleie næringslokaler eller prosjektadministrasjon.

Vår ambisjon er å være Vestlandets beste uavhengige aktør av forvaltning- og rådgivningstjenester i næringseiendommens bruksfase. Våre medarbeidere møter kundene slik vi selv ønsker å bli møtt. Vi holder det vi lover og behandler andres eiendeler som om de var våre egne. Våre medarbeidere gjør sitt ytterste for å være på sitt beste, alltid! For å oppnå ambisjonen har vi tro på å bygge en sterk arbeidskultur med fokus på trivsel, engasjement, lagånd og personlig utvikling. Vi ser etter personer som drives av de samme verdiene og som ønsker å være med å bygge det ledende forvaltningshuset i Bergen.Skal du lykkes i stillingen er du god på ikke bare å identifisere, men også å utnytte kommersielle muligheter. Du må være selvstendig og kunne handle på eget initiativ, få ting til å skje og akseptere et selvstendig ansvar for resultater. Du bygger nyttige nettverk og er i stand til å bruke dem til å nå mål. Ønsker du å lykkes sammen med oss, er du en god lagspiller som deler kunnskap, erfaringer og informasjon og støtter andre for å nå teamets mål.

DINE ARBEIDSOPPGAVER:

Realisere visjonen: «lavere driftskostnader, økte inntekter» Du får muligheten til å gi et dedikert fokus til tjenesteutvikling og konseptutvikling. Din hverdag vil handle om å utvikle produkter og tjenester som er relevante for våre ulike kundegrupper, gjennom det å se muligheter ut over faste termer og rammer. De siste årene har vist oss at bransjen kommer til å bli digitalisert og distribuert, og vår måte å tenke og utføre forvaltning kommer garantert til å se helt annerledes ut gjennom de neste årene. Vi har derfor behov for at du bidrar med en god digital forståelse og klarer å forstå og identifisere forbedringspotensialer.Markedsføring, merkevarebygging og salg
Du får ansvar for å lede systematisk identifisering (forstå trender, kunder) og posisjonering og omsette dette til ideer, verdiforslag og prosjekter, som kan føre til innovasjon og bedret lønnsomhet. Du vil løpende bidra til å analysere og prioritere mulighetene som finnes i markedet. Du vil drive forretningsutviklingen som posisjonerer oss inn i fremtiden og ta eierskap til utvalgte strategiske satsinger. Gjennom dine nettverksbyggende aktiviteter og kontakt med markedet ser vi det som naturlig at du også bidrar i oppsøkende salg.
DIN KOMPETANSE OG EGENSKAPER:

Vi har ikke et krav eller en bestemt formening om hvilken utdanning eller arbeidserfaring du har med deg, men dersom du kjenner deg igjen i beskrivelsen under, synes vi du skal søke på stillingen og presentere ditt kandidatur:
  • Relevant utdanning og erfaring innen eiendom og eiendomsledelse
  • Du motiveres av innovasjon og tjenesteutvikling
  • Du har et strategisk blikk og forutser fremtidige endringer og muligheter
  • Du liker å oppnå kommersielle målsetninger og lønnsomhet
  • Du tar initiativ, er selvsikker og proaktiv

Nysgjerrig?
Ønsker du en uforpliktende og konfidensiell prat om stillingen? Kontakt vår rådgiver i Human, Edvard Thormodsæter, tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon. Du kan også kontakte Estate Management for spørsmål, ved Roger Edvardsen, tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller Thomas Dale, tlf 905 52 574.Søknadsfrist: 10. oktober 2021

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Stillingsbeskrivelse Stendi Seniors utrykningstjeneste i Asker og Bærum betjener nærmere 3000brukere av trygghetsalarm. Vår oppgave er å rykke ut ved
16.08.2021 Bærum
 Ønsker du en variert og spennende jobb?  Brukerstyrte personlig assistent(er) (BPA) som kan starte snarlig søkes!  Jeg er en samfunnsinteressert
21.10.2021 Trondheim
Stendi søker etter deg som ønsker å gjøre en forskjell for brukerne våre innenfor omsorgstjenester Region Øst. Omsorgstjenester består av
21.10.2021 Lier
Stendi trenger flere trygge og fleksible sykepleiere, vernepleiere og helsefagarbeidere til våre team. Vi har behov for vikarer og ekstravakter. Hos
14.10.2021 Hele Vestfold og Telemark
Vi søker dyktige, engasjerte og ansvarsfulle personer, for å videreutvikle vårt fagteam og arbeidsmiljø. Du bør ha helse/sosialfaglig bakgrunn, og
20.10.2021 Bergen
Den norske virksomheten til Siemens har cirka 600 medarbeidere fordelt på 12 lokasjoner og omsetter for om lag 1,7 milliarder
24.06.2021 Hele Vestfold og Telemark
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
09.07.2021 Råde
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos
09.07.2021 Råde
Vis alle 29.313 ledige stillinger

Estate Management er en profesjonell eiendomsforvalter som har bred erfaring fra drift av hoteller, kjøpesentre og andre typer næringsbygg. Vi skal gi eiere og brukere av eiendommer det beste beslutningsgrunnlaget, for å realisere bærekraftig drift og verdiskapende forvaltning. Vi skal på en proaktiv måte drifte og forvalte næringseiendommen til det beste for eiere og brukere.
Gjennom mange år i bransjen har våre medarbeidere opparbeidet seg høy og tverrfaglig
kompetanse. Vi møter kundene slik vi selv vil bli møtt. Vi holder det vi lover og behandler andres eiendeler som om det var vårt eget. Våre medarbeidere gjør sitt ytterste for å være på sitt beste, alltid.
Estate Management er heleid av medarbeiderne i selskapet og er en uavhengig aktør i
markedet.

Les mer om Estate Management

Stillingsbeskrivelse

Vil du være med på vår spennende reise og utvikle relevante tjenester innenfor eiendommens bruksfase? Vi trenger deg som evner å utvikle tjenester innenfor administrativ, juridisk eller teknisk forvaltning, utleie næringslokaler eller prosjektadministrasjon.

Vår ambisjon er å være Vestlandets beste uavhengige aktør av forvaltning- og rådgivningstjenester i næringseiendommens bruksfase. Våre medarbeidere møter kundene slik vi selv ønsker å bli møtt. Vi holder det vi lover og behandler andres eiendeler som om de var våre egne. Våre medarbeidere gjør sitt ytterste for å være på sitt beste, alltid! For å oppnå ambisjonen har vi tro på å bygge en sterk arbeidskultur med fokus på trivsel, engasjement, lagånd og personlig utvikling. Vi ser etter personer som drives av de samme verdiene og som ønsker å være med å bygge det ledende forvaltningshuset i Bergen.Skal du lykkes i stillingen er du god på ikke bare å identifisere, men også å utnytte kommersielle muligheter. Du må være selvstendig og kunne handle på eget initiativ, få ting til å skje og akseptere et selvstendig ansvar for resultater. Du bygger nyttige nettverk og er i stand til å bruke dem til å nå mål. Ønsker du å lykkes sammen med oss, er du en god lagspiller som deler kunnskap, erfaringer og informasjon og støtter andre for å nå teamets mål.

DINE ARBEIDSOPPGAVER:

Realisere visjonen: «lavere driftskostnader, økte inntekter» Du får muligheten til å gi et dedikert fokus til tjenesteutvikling og konseptutvikling. Din hverdag vil handle om å utvikle produkter og tjenester som er relevante for våre ulike kundegrupper, gjennom det å se muligheter ut over faste termer og rammer. De siste årene har vist oss at bransjen kommer til å bli digitalisert og distribuert, og vår måte å tenke og utføre forvaltning kommer garantert til å se helt annerledes ut gjennom de neste årene. Vi har derfor behov for at du bidrar med en god digital forståelse og klarer å forstå og identifisere forbedringspotensialer.Markedsføring, merkevarebygging og salg
Du får ansvar for å lede systematisk identifisering (forstå trender, kunder) og posisjonering og omsette dette til ideer, verdiforslag og prosjekter, som kan føre til innovasjon og bedret lønnsomhet. Du vil løpende bidra til å analysere og prioritere mulighetene som finnes i markedet. Du vil drive forretningsutviklingen som posisjonerer oss inn i fremtiden og ta eierskap til utvalgte strategiske satsinger. Gjennom dine nettverksbyggende aktiviteter og kontakt med markedet ser vi det som naturlig at du også bidrar i oppsøkende salg.
DIN KOMPETANSE OG EGENSKAPER:

Vi har ikke et krav eller en bestemt formening om hvilken utdanning eller arbeidserfaring du har med deg, men dersom du kjenner deg igjen i beskrivelsen under, synes vi du skal søke på stillingen og presentere ditt kandidatur:
  • Relevant utdanning og erfaring innen eiendom og eiendomsledelse
  • Du motiveres av innovasjon og tjenesteutvikling
  • Du har et strategisk blikk og forutser fremtidige endringer og muligheter
  • Du liker å oppnå kommersielle målsetninger og lønnsomhet
  • Du tar initiativ, er selvsikker og proaktiv

Nysgjerrig?
Ønsker du en uforpliktende og konfidensiell prat om stillingen? Kontakt vår rådgiver i Human, Edvard Thormodsæter, tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon. Du kan også kontakte Estate Management for spørsmål, ved Roger Edvardsen, tlf. Logg inn for å se kontaktinformasjon, eller Thomas Dale, tlf 905 52 574.Søknadsfrist: 10. oktober 2021

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Estate Management