<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Økonomikonsulent til raskt voksende selskap Husleie.no

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vi søker en selvstendig, praktisk analytisk og strukturert medarbeider med øye for detaljer. Du må ønske å forstå virksomheten, synes det er gøy å få tallene til å stemme, og trives med å holde i dialogen både med samarbeidspartnere og kunder som har økonomirelaterte spørsmål.

Ansvar og oppgaver

Som Økonomikonsulent hos oss vil du være ansvarlig for og involvert i en rekke oppgaver som går både høyt og lavt, slik det ofte er i mindre og raskt voksende virksomheter.

Noen av oppgavene vil være:

  • Utfakturering av tjenester
  • Daglige oppgjørsrutiner
  • Økonomisk og administrativ bistand;
    • Håndtering av post og innkommende faktura
    • Administrasjon av kredittkort
    • Diverse underlag til ekstern regnskapsfører ifm. månedsrapportering
    • Utlegg og reiseregninger
    • Rapportering til SSB
    • Oppfølging mellomværende med samarbeidspartnere
  • Ad-hoc og annet forefallende
    • Behovsbasert bistand til kundeservice

I tillegg vil du også delta i en rekke andre prosesser som går på planlegging og oppfølging av virksomheten. Dette inkluderer blant annet

  • Utarbeidelse og oppfølging av virksomhetens KPI'er/nøkkeltall
  • Budsjettering og budsjettoppfølging
  • Likviditetsplanlegging

Kvalifikasjoner

  • Utdannelse innen økonomi, finans eller lignende
  • 1-2 års arbeidserfaring er ønskelig, men vi oppfordrer også nyutdannede til å søke
  • Grunnleggende regnskapsforståelse
  • Flytende i norsk og engelsk, og har du noe tyskkunnskaper er det fordelaktig
  • Gode Excel-ferdigheter

Stillingen rapporterer til CFO og gir muligheten til å jobbe tett med ledelsen i et PropTech selskap i vekst i en spennende bransje.

I tillegg får du:

  • Trivelige og dyktige kolleger som jobber sammen i et veldig bra arbeidsmiljø
  • Kontor supersentralt i Oslo sentrum
  • Fleksibilitet med tanke på arbeid hjemmefra

Send noen få ord om deg selv og CV (eller link til din LinkedIn-profil) til Logg inn for å se kontaktinformasjon. Vi behandler søknader fortløpende. Gleder oss til å høre fra deg!





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Vi er ute etter en erfaren tester til vårt «End-to-End»-test-team. Du vil være en del av et motivert team som
14.04.2021 Oslo
Vil du være med å utvikle infrastrukturen for det grønne skiftet?Vi søker mennesker som er genuint opptatt av å heve
06.10.2021 Oslo
Vil du være med å utvikle infrastrukturen for det grønne skiftet?Vi søker mennesker som er genuint opptatt av å heve
06.10.2021 Oslo
Vil du være med å utvikle infrastrukturen for det grønne skiftet?Vi søker mennesker som er genuint opptatt av å heve
06.10.2021 Oslo
Er du vår nye medarbeider på Varaldsøy?
23.11.2021 Hele Vestland
Vil du være med å utvikle infrastrukturen for det grønne skiftet?Vi søker mennesker som er genuint opptatt av å heve
01.12.2021 Oslo
Statnett har en ny strategi for det grønne taktskiftet. Det innebærer store endringer og investeringer innenfor digitalisering og IT-løsninger. Det
01.12.2021 Oslo
I Statnetts avdeling for Arbeidsgiveransvar vil du jobbe i et team bestående av seks medarbeidere. Avdelingen har fagansvar for arbeidsrett,
01.12.2021 Oslo
Vis alle 21.225 ledige stillinger

Ideen om Husleie.no ble klekket ut under en skitur en kald februardag i 2010 av gründer Knut Tore Jevnesveen. Gjennom flere år i inkassobransjen og utallige oppdrag med råd og bistand til utleiere som ofte stod tomhendt og rådløs igjen når leietakere hadde brutt leiebetingelsene og forlatt leieobjektet uten å gjøre opp etter seg, så han behov for å en løsning for bedre forvaltning av husleieforhold.

Etter mye leting fant han ingen tjeneste som enkelt lot utleierne få kontroll over inn- og utbetalinger, sørge for lovriktige og oppdaterte leiekontrakter og sikkerhet for leieforholdene. Han bestemte seg derfor for å lage en slik tjeneste selv; en tjeneste som skulle være rimelig og som ga utleiere full kontroll over alle aspekter av sine leieforhold.

Tjenesten Husleie.no ble offisielt lansert i 2013 med Schibsted, selskapet bak blant annet Finn.no, som medeier og viktig bidragsyter de påfølgende årene. Siden den gang har Husleie.no vokst jevnt måned for måned.

Sommeren 2016 ble Schibsteds aksjer kjøpt tilbake som et ledd i en større nasjonal og internasjonal satsning. Teamet har blitt utvidet og nye investorer har kommet til, og Husleie.no jobber nå med utviklingen av en ny, heldigital plattform for administrativ forvaltning av leieforhold. Et nytt og slagkraftig team er nå på plass, og det jobbes nå hardt med å bringe en ny hverdag for små og store utleiere av bolig i Norge. 

Stay tuned!

Les mer om Husleie.no

Stillingsbeskrivelse

Vi søker en selvstendig, praktisk analytisk og strukturert medarbeider med øye for detaljer. Du må ønske å forstå virksomheten, synes det er gøy å få tallene til å stemme, og trives med å holde i dialogen både med samarbeidspartnere og kunder som har økonomirelaterte spørsmål.

Ansvar og oppgaver

Som Økonomikonsulent hos oss vil du være ansvarlig for og involvert i en rekke oppgaver som går både høyt og lavt, slik det ofte er i mindre og raskt voksende virksomheter.

Noen av oppgavene vil være:

  • Utfakturering av tjenester
  • Daglige oppgjørsrutiner
  • Økonomisk og administrativ bistand;
    • Håndtering av post og innkommende faktura
    • Administrasjon av kredittkort
    • Diverse underlag til ekstern regnskapsfører ifm. månedsrapportering
    • Utlegg og reiseregninger
    • Rapportering til SSB
    • Oppfølging mellomværende med samarbeidspartnere
  • Ad-hoc og annet forefallende
    • Behovsbasert bistand til kundeservice

I tillegg vil du også delta i en rekke andre prosesser som går på planlegging og oppfølging av virksomheten. Dette inkluderer blant annet

  • Utarbeidelse og oppfølging av virksomhetens KPI'er/nøkkeltall
  • Budsjettering og budsjettoppfølging
  • Likviditetsplanlegging

Kvalifikasjoner

  • Utdannelse innen økonomi, finans eller lignende
  • 1-2 års arbeidserfaring er ønskelig, men vi oppfordrer også nyutdannede til å søke
  • Grunnleggende regnskapsforståelse
  • Flytende i norsk og engelsk, og har du noe tyskkunnskaper er det fordelaktig
  • Gode Excel-ferdigheter

Stillingen rapporterer til CFO og gir muligheten til å jobbe tett med ledelsen i et PropTech selskap i vekst i en spennende bransje.

I tillegg får du:

  • Trivelige og dyktige kolleger som jobber sammen i et veldig bra arbeidsmiljø
  • Kontor supersentralt i Oslo sentrum
  • Fleksibilitet med tanke på arbeid hjemmefra

Send noen få ord om deg selv og CV (eller link til din LinkedIn-profil) til Logg inn for å se kontaktinformasjon. Vi behandler søknader fortløpende. Gleder oss til å høre fra deg!





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Husleie.no