Stokmarknes sykehjem ønsker å skape et trygt hjem for pasientene, men også være en behandlingsinstitusjon med fokus på kvalitet og utvikling. Vi har et dyktig, kompetent og engasjert personell, som ser muligheter og ikke begrensninger. Med utgangspunkt i kommunens visjon "med mulighetene i fokus skaper vi fremtiden", engasjerer vi oss i eldreomsorgen med faglig dyktighet og interesse. Vi ønsker at hver enkelt pasient skal oppleve å bli møtt med faglig kompetanse, omsorg og respekt i et inkluderende og trivelig bomiljø. Med oss har vi våre verdier; Engasjert, samlende, kreativ, raus og effektiv. Stokmarknes sykehjem består av to avdelinger. Avdeling 1 har 21 langtidsplasser hvor 7 er lagt til rette for personer med demens og en avlastningsplass. Avdeling 2 har 13 langtidsplasser og 10 korttidsplasser inkludert KAD og palliative plasser.
Vi har ledig faste stillinger som Helsefagarbeider/ assistent ved Stokmarknes sykehjem.
Avdeling 1:
9 x 16,90% faste stillinger fagarbeider/assistent
Avdeling 2:
1 x 26% fast stilling fagarbeider/assistent
1 x 19% fast stilling fagarbeider/assistent
6 x 16,90% fast stilling fagarbeider/assistent
Alle stillingene inngår i to - delt turnus, med arbeid hver 2. helg.
Krav til kompetanse
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
- IKT-kunnskaper
- God skriftlig og muntlige fremstillingsevner
Ved manglende kvalifiserte søkere åpnes det for at personer med annen relevant kompetanse og/eller med erfaring fra denne type arbeid, samt ufaglærte kan bli vurdert for stilling.
Ønskede kvalifikasjoner
- Autorisasjon som helsefagarbeider
- Videreutdanning eller erfaring innenfor geriatri og demensomsorg
- Faglig dyktighet og interesse for faget
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- God evne til å jobbe systematisk og målrettet, samt håndtere en hektisk arbeidshverdag
- Motivasjon og evne til å tilegne seg ny kunnskap og bidra til utvikling av gode tjenester
Vi tilbyr
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Utviklende og spennende stilling der få dager er like
- IA-avtale og bedriftshelsetjenester
- Flyttegodtgjørelse etter kommunens reglement
- Vi kan være behjelpelig med bolig og barnehageplass
Språkkunnskaper
Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved språkprøvebevis minimum bestått nivå B1 eller trinn 3 ved et universitet.
Ansettelse
Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis.
Politiattest må leveres i henhold til helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Politiattest skal ikke legges ved søknad, men fremskaffes etter at tilbud blir gitt, jf. politiregisterforskriften § 36-1 nummer 3
Referanse
Det skal minimum oppgis to referanser i søknaden
Intervju
Søkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte.
Offentlighet
Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.
Søknad sendes
Alle som søker må levere fullstendig søknad og registrere all utdanning og arbeidserfaring i søknadsskjema. Søknader sendes via den elektroniske søknadsskjema knyttet til aktuell stilling - se "ledige stillinger"
www.hadsel.kommune.no
Link til søknadsskjema:
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon Logg inn for å se kontaktinformasjon