Vi tilbyr en spennende og variert arbeidshverdag i et godt og motiverende arbeidsmiljø. Standard Garanti er et mindre og ambisiøst forsikringsagentur i kontinuerlig utvikling. Du vil jobbe med kollegaer som er opptatt både av å utvikle hverandre samt har et sterkt kundefokus. Vi har siden oppstart som agentur sommeren 2020 hatt solide økonomiske resultater, tilfredse kunder og høy kvalitet i våre leveranser. Dette oppnår vi gjennom høyt engasjement, godt samarbeid og et ønske om å bedre oss hver dag.
Ansvarsområde og arbeidsoppgaver
· Forsterke vår kapasitet innen salg- og backoffice herunder;
o Forbedre rutiner og prosesser
o Opplæring av nye medarbeidere
· Kredittvurderinger av kunder
· Utarbeidelse av tilbuds- og garantidokumenter
· Holde organisasjonen informert om markedstrender og kunde prospekter
· Back-Office koordinator
· Rapportering
Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser samt fleksibel arbeidsform for de rette personer. Arbeidssted i moderne og flotte lokaler i Asker Sentrum (6 minutter fra Asker togstasjon - (https://youtu.be/IA49gX7CJtU) og bruk av hjemmekontor etter avtale.
For kandidater som søker på våre stillinger kreves en ryddig økonomi og orden i egen dokumentasjon. Kandidater må godkjenne at det gjøres en vandels- og kredittsjekk i løpet av rekrutteringsprosessen
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon