<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

DNT Oslo og Omegn søker etter en fremoverlent og analytisk medarbeider til vår Økonomi- og administrasjonsavdeling som vil være med å løfte vår fagkompetanse innen regnskap og rapportering. Den Norske Turistforening

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Vår flinke rådgiver på økonomi og analyse skal ut i permisjon, og vi trenger en vikar i perioden 1.januar 2022 til 30.juni 2022. (mulighet for fast ansettelse fra sommeren for rette vedkommende, da vi har økende arbeidsoppgaver i avdelingen)

DNT Oslo og Omegn søker derfor etter en fremoverlent og analytisk medarbeider til vår Økonomi- og administrasjonsavdeling som vil være med å løfte vår fagkompetanse innen regnskap og rapportering ved hjelp av digitale systemer.

Vi ser etter deg som liker å jobbe med daglige regnskapsoppgaver og med et overordnet blikk for helheten. Er du en som ser muligheter for effektivisering og som tryller frem gode analyser og rapporter -- Ja da er det kanskje deg vi savner på laget vårt!

Den vi søker etter skal;

  • Bidra til korrekt regnskapsføring og god internkontroll
  • Være en ressursperson knyttet til rapportering og godt analysegrunnlag
  • Sikre effektive økonomiprosesser med tilstrekkelig kvalitet i de leveranser som kommer fra avdelingen.

Oppgaver:

  • Regnskap A-Ø
  • Bidra i Årsoppgjøret
  • Innlevering og utvikling av statistikk, analyser og rapporter intern og eksternt
  • Utarbeide prosjektregnskaper, rapporter og analyser.
  • Ad-hoc oppgaver i hele avdelingen
  • Bidra til å lykkes med nye digitale transaksjoner og prosesser. Alltid med fokus på å avvikle manuelle prosesser og kontinuerlig forbedringer av rutiner.

Som person er du:

  • Analytisk
  • Du jobber strukturert og nøyaktig med fokus på kvalitet i det du gjør
  • Bruker arbeidsverktøy effektivt
  • Setter seg inn i nye verktøy raskt og effektivt
  • Vi ønsker at du er fremoverlent og utålmodig
  • Finner nye og smarte løsninger på prosesser og rutiner
  • Du er et JA-menneske og en lagspiller med godt humør og positive holdninger og liker å hjelpe andre til å lykkes
  • Du har erfaring fra PowerofficeGo og OnestopReporting eller liknende programmer

Utdannelse og erfaring: (kompetanse)

  • Bachelor/Master innen økonomi, regnskap eller revisjon.
  • Minimum 2-5 års erfaring som økonomimedarbeider eller controller
  • Du har meget gode IT kunnskaper, deriblant meget gode Excel kunnskaper og forståelse for integrasjon av ulike systemer til regnskapssystemet
  • Har solid regnskapsforståelse og fagkunnskap, særlig knyttet til Bokføringsloven og merverdiavgiftsloven

Oppstart 1.januar 2022 eller så fort som mulig.

Kandidater blir vurdert fortløpende.

Kontaktperson: Økonomi og Administrasjonssjef Monica Dahlsrud Gran. Treffes på Logg inn for å se kontaktinformasjon og mobil Logg inn for å se kontaktinformasjon.




Adresse: Oslo

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

We need curious employees who enjoys working in teams. AF Gruppen is a leading entrepreneurial and industrial group. We solve
02.03.2021 Hele Norge
AF Energi AS er en forretningsenhet i AF Gruppen ASA med 150 medarbeidere med engasjement for bærekraftige energiløsninger i bygg
01.09.2021 Oslo
Lyst til å skape energieffektive løsninger i dagens og fremtidens bygg? I en sommerjobb i GK vil du jobbe med
23.09.2021 Flere steder
Lyst til å skape energieffektive løsninger i dagens og fremtidens bygg? I en sommerjobb i GK vil du jobbe med
23.09.2021 Flere steder
Lyst til å skape energieffektive løsninger i dagens og fremtidens bygg? I en sommerjobb i GK vil du jobbe med
23.09.2021 Bergen
Lyst til å skape energieffektive løsninger i dagens og fremtidens bygg? I en sommerjobb i GK vil du jobbe med
06.10.2021 Trondheim
Hydro Global Business Services (GBS) is an organizational area that operates as an internal service provider for the Hydro group.
15.12.2021 Oslo
We are looking for a Product Manager, Onshore Charging electrical systems at ABB Marine & Ports Division, Business Line Marine
22.12.2021 Bærum
Vis alle 39.315 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vår flinke rådgiver på økonomi og analyse skal ut i permisjon, og vi trenger en vikar i perioden 1.januar 2022 til 30.juni 2022. (mulighet for fast ansettelse fra sommeren for rette vedkommende, da vi har økende arbeidsoppgaver i avdelingen)

DNT Oslo og Omegn søker derfor etter en fremoverlent og analytisk medarbeider til vår Økonomi- og administrasjonsavdeling som vil være med å løfte vår fagkompetanse innen regnskap og rapportering ved hjelp av digitale systemer.

Vi ser etter deg som liker å jobbe med daglige regnskapsoppgaver og med et overordnet blikk for helheten. Er du en som ser muligheter for effektivisering og som tryller frem gode analyser og rapporter -- Ja da er det kanskje deg vi savner på laget vårt!

Den vi søker etter skal;

  • Bidra til korrekt regnskapsføring og god internkontroll
  • Være en ressursperson knyttet til rapportering og godt analysegrunnlag
  • Sikre effektive økonomiprosesser med tilstrekkelig kvalitet i de leveranser som kommer fra avdelingen.

Oppgaver:

  • Regnskap A-Ø
  • Bidra i Årsoppgjøret
  • Innlevering og utvikling av statistikk, analyser og rapporter intern og eksternt
  • Utarbeide prosjektregnskaper, rapporter og analyser.
  • Ad-hoc oppgaver i hele avdelingen
  • Bidra til å lykkes med nye digitale transaksjoner og prosesser. Alltid med fokus på å avvikle manuelle prosesser og kontinuerlig forbedringer av rutiner.

Som person er du:

  • Analytisk
  • Du jobber strukturert og nøyaktig med fokus på kvalitet i det du gjør
  • Bruker arbeidsverktøy effektivt
  • Setter seg inn i nye verktøy raskt og effektivt
  • Vi ønsker at du er fremoverlent og utålmodig
  • Finner nye og smarte løsninger på prosesser og rutiner
  • Du er et JA-menneske og en lagspiller med godt humør og positive holdninger og liker å hjelpe andre til å lykkes
  • Du har erfaring fra PowerofficeGo og OnestopReporting eller liknende programmer

Utdannelse og erfaring: (kompetanse)

  • Bachelor/Master innen økonomi, regnskap eller revisjon.
  • Minimum 2-5 års erfaring som økonomimedarbeider eller controller
  • Du har meget gode IT kunnskaper, deriblant meget gode Excel kunnskaper og forståelse for integrasjon av ulike systemer til regnskapssystemet
  • Har solid regnskapsforståelse og fagkunnskap, særlig knyttet til Bokføringsloven og merverdiavgiftsloven

Oppstart 1.januar 2022 eller så fort som mulig.

Kandidater blir vurdert fortløpende.

Kontaktperson: Økonomi og Administrasjonssjef Monica Dahlsrud Gran. Treffes på Logg inn for å se kontaktinformasjon og mobil Logg inn for å se kontaktinformasjon.




Adresse: Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Den Norske Turistforening