Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
For vår kunde, Norsk Helsenett, søker vi etter en dyktig saksbehandler/saksbehandlerstøtte til nyetablert stilling. Man skal jobbe mot en spesiell kunde og det blir ett eget team som etableres.
Det er muligheter for noen dager på hjemmekontor.
Oppdraget har en varighet på 6 måneder i første omgang, men beregnet varighet på ett år.
Lønn etter avtale.
Oppstart snarest.
Arbeidsoppgaver
dialog med fagmiljø hos kunde
oppdatere rutiner for arbeidet
planlegge for volumøkning
fordeling av innkomne dokumenter i sak- og arkivsystem
tilrettelegging for saksbehandling
kontroll, vurdering og redigering av kontaktinformasjon i ulike registre
Arbeidstid
08:00-15:30
Ønskede kvalifikasjoner
relevant utdanning på høgskole- eller universitetsnivå
erfaring fra kontordrift og administrative oppgaver
erfaring med saksbehandlingsprosesser
kjennskap til sak-/arkivsystem som arbeidsverktøy, helst P360
evne til å kunne jobbe selvstendig, strukturert og nøyaktig
beherske, norsk flytende, skriftlig og muntlig
Er det deg vi søker, vennligst send søknad og cv via linken på siden. Aktuelle kandidater vil bli fortløpende kontaktet til ett intervju.
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.