Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Prima Assistanse avdeling Agder vokser, og vi trenger en BPA-koordinator med på laget.
Prima Assistanse leverer brukerstyrt personlig assistanse (BPA) til personer med funksjonsnedsettelser. Vi jobber hver dag for å bidra til at funksjonshemmede får den friheten og assistansen som er nødvendig for å kunne leve et selvstendig og aktivt liv. Vi leverer BPA som er tilpasset kundens behov, med profesjonelle medarbeidere og kvalitet i alle ledd slik at vi sammen skaper en meningsfull hverdag for vedtakseier. I tillegg er vi arbeidsgiver for assistentene som jobber i BPA-ordningene. I dette arbeidet står våre BPA-koordinatorer sentralt.
Som BPA-koordinator vil du både ha administrative og ikke-administrative oppgaver. Den viktigste delen av jobben er oppfølging av våre arbeidsledere og assistenter, med utgangspunkt i de ulike ønsker og behov.
Arbeidsoppgaver
Tett oppfølging og ansvar for egne kunder som er våre arbeidsledere
Gi råd, opplæring og veiledning til våre arbeidsledere
Administrative oppgaver relatert til BPA-ordninger og bistå i rekrutteringsprosesser
Tilrettelegge for kurs og fellessamlinger (interne og eksterne kursholdere)
Markedsføre Prima Assistanse i regionen
Samarbeid med kommunen
Rapportere til avdelingsleder
Egenskaper vi søker etter:
Du er løsningsorientert og mestrer utfordringer
Du er strukturert og trives med å styre din egen arbeidshverdag
God på å arbeide selvstendig med stort ansvar og trives i et travelt miljø
Du oppleves pedagogisk og er dyktig til å veilede andre
Du er serviceinnstilt, positiv og fleksibel
Du setter deg fort inn i ulike datasystemer
Du har gjerne erfaring med konflikthåndtering, arbeidsmiljøloven og relevant lovverk
Vi tilbyr:
100% stilling som BPA-koordinator
Gode muligheter for personlig utvikling og sette preg på egen arbeidshverdag
En spennende jobb i en bransje og et firma i sterk vekst med spennende utfordringer
Et godt arbeidsmiljø med fokus på trivsel og fokus på verdiene våre "Humor, tillit, fleksibilitet og lagarbeid"
Les mer om oss og BPA her: www.prima-assistanse.no
Prima Omsorgs / Assistanse er et anerkjent privat helse og omsorg og assistanse-firma som har som formål å tilrettelegge tjenester med høy kvalitet som passer den enkeltes behov. Vi har hovedkontor i Oslo og avdelingskontorer en rekke steder i landet. For mer informasjon se www.primaomsorg.no og www.prima-assistanse.no
Les mer om
Prima Assistanse
Stillingsbeskrivelse
Prima Assistanse avdeling Agder vokser, og vi trenger en BPA-koordinator med på laget.
Prima Assistanse leverer brukerstyrt personlig assistanse (BPA) til personer med funksjonsnedsettelser. Vi jobber hver dag for å bidra til at funksjonshemmede får den friheten og assistansen som er nødvendig for å kunne leve et selvstendig og aktivt liv. Vi leverer BPA som er tilpasset kundens behov, med profesjonelle medarbeidere og kvalitet i alle ledd slik at vi sammen skaper en meningsfull hverdag for vedtakseier. I tillegg er vi arbeidsgiver for assistentene som jobber i BPA-ordningene. I dette arbeidet står våre BPA-koordinatorer sentralt.
Som BPA-koordinator vil du både ha administrative og ikke-administrative oppgaver. Den viktigste delen av jobben er oppfølging av våre arbeidsledere og assistenter, med utgangspunkt i de ulike ønsker og behov.
Arbeidsoppgaver
Tett oppfølging og ansvar for egne kunder som er våre arbeidsledere
Gi råd, opplæring og veiledning til våre arbeidsledere
Administrative oppgaver relatert til BPA-ordninger og bistå i rekrutteringsprosesser
Tilrettelegge for kurs og fellessamlinger (interne og eksterne kursholdere)
Markedsføre Prima Assistanse i regionen
Samarbeid med kommunen
Rapportere til avdelingsleder
Egenskaper vi søker etter:
Du er løsningsorientert og mestrer utfordringer
Du er strukturert og trives med å styre din egen arbeidshverdag
God på å arbeide selvstendig med stort ansvar og trives i et travelt miljø
Du oppleves pedagogisk og er dyktig til å veilede andre
Du er serviceinnstilt, positiv og fleksibel
Du setter deg fort inn i ulike datasystemer
Du har gjerne erfaring med konflikthåndtering, arbeidsmiljøloven og relevant lovverk
Vi tilbyr:
100% stilling som BPA-koordinator
Gode muligheter for personlig utvikling og sette preg på egen arbeidshverdag
En spennende jobb i en bransje og et firma i sterk vekst med spennende utfordringer
Et godt arbeidsmiljø med fokus på trivsel og fokus på verdiene våre "Humor, tillit, fleksibilitet og lagarbeid"
Les mer om oss og BPA her: www.prima-assistanse.no
Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.