100% fast stilling
Arbeidsoppgaver
• Kartlegging og risikovurdering av arbeidsmiljøfaktorer som kan påvirke arbeidshelse
• Rådgivning innen systematisk HMS, arbeidsmedisin/arbeidshelse og psykososialt arbeidsmiljø
• Kurs/undervisning og annen opplæring
• Gjennomføring av helsekontroller og vaksinering
• Egen kundeportefølje som skal følges opp ihht. krav til systematisk HMS-arbeid
Ønsket bakgrunn / kvalifikasjoner
• Offentlig godkjent sykepleier
• Erfaring fra Bedriftshelsetjeneste og/eller HMS-arbeid
• God formidlingsevne, både muntlig og skriftlig.
• Beherske norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper
• Selvstendig og initiativrik
• Fleksibel og løsningsorientert
• Gode samarbeidsevner
• Utviklingsorientert
• Strukturert og med god gjennomføringsevne
• Lagspiller
Vi tilbyr
• Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver med store muligheter til å påvirke
fagfeltet og egen arbeidshverdag
• Kontakt med et mangfoldig næringsliv
• Deltakelse i et stort, tverrfaglig og støttende arbeidsmiljø, med engasjerte og
dyktige kolleger
• Muligheter for å videreutvikle kompetanse
• Gode pensjonsordninger
• Lønn etter avtale
Stillingen gir muligheter for en spennende jobbhverdag med stor grad av selvstendighet. Du vil arbeide med et stort spenn av bedrifter i et variert næringsliv, og tilhøre et sterkt tverrfaglig arbeidsmiljø.
Adresse: Ålesund
Logg inn for å se kontaktinformasjon