Hos oss i Telia er fellesskapet, teamfølelsen og godt miljø i hovedfokus, og vår suksess et resultat av dette. Vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene i bransjen, og vi søker deg som deler denne ambisjonen med oss. Du vil få muligheten til å praktisere Telia sine kjerneverdier (DARE, CARE & SIMPLIFY) samtidig som du kan bidra med ideer og initiativ, slik at vi kan gi enda bedre kundeopplevelser. Vi gir deg grundig opplæring, god oppfølging og støtten du trenger for å utvikle deg både faglig og personlig.
Telia tilbyr også:
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Flotte nye lokaler på Grilstad Marina
- Bedriftsidrett
- Mobiltelefon, mobilabonnement og gode rabattordninger
Hvem er så du?
For å lykkes som kunderådgiver i Telia må du brenne for de gode kundeopplevelsene, være nysgjerrig og interessert i kundene som ringer inn og kunne drive behovsrettet rådgivning som videreutvikler kundeforholdene hos Telia. Du har en interesse for teknologi og har en god IT kompetanse. Det er IKKE viktig med mange års erfaring fra bransjen, men det viktigste er hva du har lyst til å oppnå! Personlig egenskaper og motivasjon for rollen vil i stor grad bli vektlagt, derfor er det fint om du kjenner deg igjen i følgende:
- Du er strukturert og holder hodet kaldt i hektiske perioder
- Du tilegner deg raskt ny relevant kunnskap og ferdigheter
- Du er opptatt av egen og andres utvikling
Disse punktene ser Telia som viktige for å kunne utføre oppgavene som kunderådgiver.
Din rolle vil bestå i å:
- Ivareta innkommende kundehenvendelser i flere kanaler, hovedsakelig via telefon
- Gjøre det enkelt og effektivt for kundene
- Tilby relevante produkter og tjenester for å sikre kundeservice i verdensklasse
Høres dette ut som noe for deg?
Legg ved en kortfattet søknad og CV, vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Vi gleder oss til å høre fra deg!
Adresse: Ranheim