For vår anerkjente kunde ESSVE søker vi deg som ønsker å jobbe med ordremottak og kundeservice på deltid. Du vil håndtere kundehenvendelser over telefon og ta imot ordre knyttet til transport og levering. Oppstart snarest!
ESSVE er en av Europas ledende leverandører av festemidler. Siden 1970 har ESSVE lansert produkter som raskt har blitt selvskrevne i proffens verktøykasse, og som har gitt de en ledende posisjon i Norden.
Deres forretningsidé er å gjøre hverdagen enklere, sikrere og mer lønnsom for proffene -- håndverkere, ingeniører og innkjøpere. Det gjør de ved å tilby produkter, tjenester og den service som håndverkerne trenger for å få jobben gjort tilfredsstillende. ESSVE fører skruer, spikringsprodukter, betonginnfesting og andre innfestninger, lim, fug og branntetting. De har også ekspertise innen industriell festeteknikk, dimensjoneringsprogram og support for konstruktører. Alt kan oppsummeres i deres kundeløfte: GET IT DONE!
ESSVE kan tilby:
- Grundig og solid opplæring
- Et godt arbeidsmiljø og gode kollegaer
- Faglig og personlig utvikling
- Relevant og attraktiv erfaring som brukes innen de fleste yrker og bransjer
- Gratis lunsj
Arbeidsoppgaver:
- Ta imot og registrere ordre
- Svare på innkommende henvendelser gjeldende transport og levering over telefon og mail
- Yte utmerket kundeservice til bedriftens kunder
- Andre forefallende administrative oppgaver
Dette er en ca. 20% deltidsstilling med mulighet for å jobbe mer ved behov. Arbeidstider er primært mandag- fredag kl. 8-16, men dette kan være fleksibelt mtp. når man ønsker og har mulighet til å jobbe. Oppstart er snarest og stillingen varer ut 2022. Arbeidsstedet er Manglerud.
Vi ønsker at du gjennomfører tre tester som ligger inne på profilen du registrerer hos oss i forbindelse med rekrutteringsprosessen. Testene du må gjennomføre heter Verbal resonnering, Work-related behaviour og Motion Challenge. Testene kan kun gjennomføres én gang, så sørg for å prestere ditt beste.
Vi søker deg som:
- Er student og har mer enn 1 år igjen av studiene
- Som er utadvendt, imøtekommende og serviceinnstilt
- Brenner for å gi den gode kundeopplevelsen
- Erfaring med kundeservice er en fordel
- Trives med telefon og mail som arbeidsverktøy
- Har god systemforståelse og datakunnskaper
- Har gode kommunikasjonsevner
- Har gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig
- Er fleksibel, har stor arbeidskapasitet og pliktoppfyllende
- Er strukturert, nøyaktig og løsningsorientert
Du vil bli ansatt i StudentConsulting Group og utleid til vår kunde. Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende, så søk allerede i dag!
Adresse: Oslo