Kort om stillingen:
Som “Product Owner” vil du få mye ansvar, stort handlingsrom og være bindeleddet mellom teknologi og kommersielt. Du skal representere kundeperspektivet i vår utvikling og sørge for at produktet er tilpasset behovet i markedet, samtidig som det er i tråd med overordnet strategi og produkt visjon. Stillingen krever gode kommunikasjonsferdigheter med både kunder, partnere, samtidig som du kan skape gode forum for dialog med interne team.
Hvem er vi på jakt etter?
Vi søker deg med lidenskap for innovasjon, og tilbyr en mulighet til selv å forme din rolle i et spennende selskap i vekst. Du motiveres av å være med å bygge morgendagens løsninger i et selskap med internasjonale ambisjoner. Som person er du engasjert, fremoverlent og en tydelig leder med “et glimt i øye”. Du har erfaring fra lignende stillinger, og er en lagspiller som alltid jobber for at teamet skal prestere best mulig.
Det faller deg naturlig å finne gode og kreative løsninger på komplekse problemstillinger, og evner å kommunisere forståelig på tvers av involverte avdelinger.
Personlige egenskaper
Kvalifikasjoner:
Hva kan vi tilby?
Tiltredelse | Stillingstype | |
---|---|---|
Etter avtale | Fast ansettelse, Heltid | |
Arbeidssted | Yrker | Fagområder |
Bergen | Ikke oppgitt | Ikke oppgitt |
Arbeidserfaring | Utdanningsnivå | Bransjer |
Se annonsen | Se annonsen | Ikke oppgitt |
Loyall ble etablert i 2015, og har sitt opphav fra Bergen. Selskapet har siden den gang vært gjennom flere emisjoner, hvor Loyall i siste runde fikk investeringsfamilien Braathen, tidligere eier av SAS Braathens, med på laget. Loyall har kunder på tvers av landegrenser og leverer i dag til flere hundre bedrifter i Skandinavia.
Loyall er blitt en viktig innovatør for løsninger der big-data brukes som grunnstein for å bygge kundedatabaser og lojalitet innen hotell, retail og restaurant. Loyall er i dag i en særposisjon i Norden om å levere en effektiv og målbar plattform hvor lokasjon og kjøpshistorikk er blant datakildene som analyseres for å finne ut hva bedriften sine kunder faktisk er interessert i. Med Loyall sine tjenester vil bedriften unngå massekommunikasjon og "spam". Dette gir bedriften en unik mulighet til å kunne påvirke og øke omsetning ved å kontakte segmenterte kundegrupper de allerede har en relasjon til, og som har samtykket til å motta relevant kommunikasjon.
Les mer om LoyallSe stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.
Du kan lagre denne stillingen i en personlig liste.
Du kan legge til et personlig notat (kun synlig for deg)
Vi sender deg stillinger som dette automatisk (basert på Yrke(r), Fagområde og Sted i annonsen)