Litt om hva du vil gjøre hos oss
En av hovedverdiene til Timma er å sette mennesker i fokus. Det gjelder både for hvordan vi behandler våre egne kolleger i Timma, og hvordan vi kommuniserer med våre kunder. Å være hjelpsom og til å stole på ligger i beinmargen vår, og vi håper at du også kan kjenne deg igjen i nettopp dette.
Vi ønsker å etablere den best mulige brukeropplevelsen for våre kunder, fra start til slutt. Å jobbe i vårt kundeservice-team innebærer derfor å forstå vårt software-system, ha kunnskap til skjønnhetsbransjen, samt å være en effektiv problemløser. I tillegg til generell kundeservice vil du også jobbe med upselling og proaktiv kundebehandling mot de eksisterende kundene, så her vil du hele tiden ha tett kontakt med våre kunder. Du vil komme langt med god tillit til egne kunnskaper og et kunde-orientert fokus!
Vi håper at du har:
- Kommuniserer godt både på norsk og engelsk
- Utmerkede kommunikasjonsferdigheter og forståelse for salg
- Erfaring fra kunderettet kommunikasjon eller salg
- En resultatorientert og selvstendig innstilling og er positiv til både store og små utfordringer
- Entusiasme og et ønske om å hjelpe mennesker
- lyst til og trives med å snakke i telefon
Hva kan du forvente av oss?
- Ekstraordinære kolleger og hjelp fra teamet ditt
- Et selskap med store ambisjoner og med store muligheter for vekst
- Fair og konkurransedyktig lønn
- Snacks, drikke og MYE kaffe (evt. andre varme drikker) servert på kontoret
- Teambuilding turer og reiser til utlandet for å delta på våre “Strategy Days”.
- Mulighet for å delta på messer som er bransjerelatert
- Veldig god pensjonsavtale, samt helseforsikring
- Ubegrenset tilgang til Auntie, som er en mental velvære coach tjeneste.
Ved spørsmål rundt stillingen er du velkommen til å ta kontakt med rådgiverne i Express Rekruttering!
Bruk linken "Søk her" for å legge inn din søknad.
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon