<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Liker du å løse varierte oppgaver, og lyst til å bidra aktivt med det i Folkeregisteret i Hammerfest? Informasjonsforvaltning

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon82 Presentasjon av stillingen:

Vi søker saksbehandlere til to midlertidige stillinger med varighet i 6 mnd. og mulighet for forlengelse

I Folkeregisteret jobber vi med landsdekkende oppgaveløsning, og kontoret i Hammerfest har ansvar for blant annet statsborgerskap, avtale om foreldreansvar, fødselsnummer, registrere farskap, navn/navnendringer, prøving/vigsel, separasjon/skilsmisse, fødested, sivilstandsendringer og utlevering av folkeregisteropplysninger.
Vi søker deg som er opptatt av å levere god kvalitet i en hektisk hverdag, og som er en aktiv bidragsyter til et godt fagmiljø.

Hva går jobben ut på?

Dine arbeidsoppgaver vil være å registrere, behandle og følge opp saker på egne fagområder. I tillegg får du ansvar for å kvalitetssikre og kontrollere dokumenter og opplysninger. Du vil oppleve en hverdag med varierte og utfordrende oppgaver, og god anledning til å bruke din faglige kompetanse. Du vil samarbeide tett med saksbehandlere og andre fagpersoner i folkeregisteravdelingen, samt eksterne aktører.

Hvilke kvalifikasjoner er nødvendige?

  • høyere utdanning fra høyskole/universitet på bachelornivå, fortrinnsvis innen administrasjon /offentlig forvaltning eller utdanning innen kontorfag
  • relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • god forståelse og interesse for bruk av digitale verktøy
  • god muntlig og skriftlig formidlingsevne på norsk
  • fordel med erfaring fra registerarbeid/ adm. forvaltning

Vi ønsker oss en kollega som

  • bidrar aktivt til å fremme et godt samarbeid i egen faggruppe og med andre kollegaer, og viser at du har gode kommunikasjonsevner i dialog med konsumenter og brukere
  • arbeider strukturert og nøyaktig slik at du klarer å legge opp dagen på en effektiv måte
  • bidrar til gode prosesser gjennom å være kvalitets- og løsningsorientert, og du samhandler med dine kollegaer for å finne løsninger

I en hverdag med høyt tempo, og mange oppgaver som skal løses samtidig, viser du evne til å jobbe selvstendig og effektivt, både når du løser egne oppgaver eller når du må bidra til gruppens øvrige oppgaveløsing. Du har høy gjennomføringsevne, er imøtekommende og serviceinnstilt.

Hvorfor bør du velge oss?

Vi har et godt arbeidsmiljø med mange varierte oppgaver. Vi er pr i dag 45 kollegaer som trenger deg til å løse oppgaver i en travel hverdag. Du får muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker og bidra til at Folkeregistret er et register med høy kvalitet.

Hammerfest ligger i tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark som blant annet gir skattelettelse og nedskriving av studielån. Ønsker du et halvår hvor du blir kjent med mange hyggelige kollegaer og får jobbe med spennende oppgaver, kan dette være arbeidsplassen for deg.

Stillingene lønnes som førstekonsulent (kode 1408), fra kr fra kr 407 900 -- kr 468 300 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.

Kontaktinformasjon

Bente Bergheim, underdirektør, Logg inn for å se kontaktinformasjon Roy Ole Strømme, underdirektør, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Storgata 11
9600 Hammerfest

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Skatteetaten

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon82 Stillingsprosent: 100% Engasjement Søknadsfrist: 30.01.2022





Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

Vi  søker etter dyktig sivilingeniør /ingeniør til vårt kontor i Tromsø! Tromsø-kontoret består av ca. 50 ansatte som omfavner et tverrfaglig
16.05.2022 Tromsø
Brenner du, som oss, for å skape et profesjonelt og kundeorientert HR-faglig miljø som fokuserer på å få det beste
16.05.2022 Bærum
Vi ønsker å utvide vår VA-gruppe med en dyktig og erfaren sivilingeniør/ingeniør VA. En engasjert nyutdannet sivilingeniør/ingeniør VA kan også
16.05.2022 Bodø
Fremtiden er tverrfaglig, og vi trenger de beste hodene for å løse utfordringene sammen! Norconsult har ett av de største
16.05.2022 Hamar
Fremtiden er tverrfaglig, og vi trenger de beste hodene for å løse utfordringene sammen! Norconsult har ett av de største
16.05.2022 Hamar
Fremtiden er tverrfaglig, og vi trenger de beste hodene for å løse utfordringene sammen! Norconsult har ett av de største
16.05.2022 Hamar
Fremtiden er tverrfaglig, og vi trenger de beste hodene for å løse utfordringene sammen! Norconsult har ett av de største
16.05.2022 Hamar
Fremtiden er tverrfaglig, og vi trenger de beste hodene for å løse utfordringene sammen! Norconsult har ett av de største
16.05.2022 Hamar
Vis alle 46.222 ledige stillinger

Bli kjent med oss

Forsvarsbygg er et statlig forvaltingsorgan underlagt Forsvarsdepartementet. Vi utvikler, bygger, drifter og avhender eiendom for forsvarssektoren.
I tillegg tilbyr vi ekspertkompetanse til andre deler av offentlig sektor innenfor sikring av bygg, kulturminnevern og avhending. Eiendomsporteføljen vi forvalter, inneholder mange av de mest særegne og krevende bygg i landet: fra de 15 festningene som er tilgjengelige for allmenheten, til militærleirer, skyte- og øvingsfelt og flystasjoner for Forsvaret. Vi har hovedkontor i Oslo med lokasjoner over hele landet, deriblant Hamar, Harstad, Bergen, Stavanger, Bardufoss og Trondheim.

Forsvarsbygg har som målsetting at vårt arbeidsmiljø skal preges av tverrfaglighet, mangfold og likestilling. Vi ønsker derfor en virksomhet hvor ansattes alder, kjønn og etnisitet er balansert. Vi ønsker å knytte til oss nye medarbeidere som kan påvirke bedriftskulturen positivt gjennom sin personlige og faglige kompetanse.

Les mer om Informasjonsforvaltning

Stillingsbeskrivelse

Org. nr: - Stillingsident: Logg inn for å se kontaktinformasjon82 Presentasjon av stillingen:

Vi søker saksbehandlere til to midlertidige stillinger med varighet i 6 mnd. og mulighet for forlengelse

I Folkeregisteret jobber vi med landsdekkende oppgaveløsning, og kontoret i Hammerfest har ansvar for blant annet statsborgerskap, avtale om foreldreansvar, fødselsnummer, registrere farskap, navn/navnendringer, prøving/vigsel, separasjon/skilsmisse, fødested, sivilstandsendringer og utlevering av folkeregisteropplysninger.
Vi søker deg som er opptatt av å levere god kvalitet i en hektisk hverdag, og som er en aktiv bidragsyter til et godt fagmiljø.

Hva går jobben ut på?

Dine arbeidsoppgaver vil være å registrere, behandle og følge opp saker på egne fagområder. I tillegg får du ansvar for å kvalitetssikre og kontrollere dokumenter og opplysninger. Du vil oppleve en hverdag med varierte og utfordrende oppgaver, og god anledning til å bruke din faglige kompetanse. Du vil samarbeide tett med saksbehandlere og andre fagpersoner i folkeregisteravdelingen, samt eksterne aktører.

Hvilke kvalifikasjoner er nødvendige?

  • høyere utdanning fra høyskole/universitet på bachelornivå, fortrinnsvis innen administrasjon /offentlig forvaltning eller utdanning innen kontorfag
  • relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • god forståelse og interesse for bruk av digitale verktøy
  • god muntlig og skriftlig formidlingsevne på norsk
  • fordel med erfaring fra registerarbeid/ adm. forvaltning

Vi ønsker oss en kollega som

  • bidrar aktivt til å fremme et godt samarbeid i egen faggruppe og med andre kollegaer, og viser at du har gode kommunikasjonsevner i dialog med konsumenter og brukere
  • arbeider strukturert og nøyaktig slik at du klarer å legge opp dagen på en effektiv måte
  • bidrar til gode prosesser gjennom å være kvalitets- og løsningsorientert, og du samhandler med dine kollegaer for å finne løsninger

I en hverdag med høyt tempo, og mange oppgaver som skal løses samtidig, viser du evne til å jobbe selvstendig og effektivt, både når du løser egne oppgaver eller når du må bidra til gruppens øvrige oppgaveløsing. Du har høy gjennomføringsevne, er imøtekommende og serviceinnstilt.

Hvorfor bør du velge oss?

Vi har et godt arbeidsmiljø med mange varierte oppgaver. Vi er pr i dag 45 kollegaer som trenger deg til å løse oppgaver i en travel hverdag. Du får muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker og bidra til at Folkeregistret er et register med høy kvalitet.

Hammerfest ligger i tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark som blant annet gir skattelettelse og nedskriving av studielån. Ønsker du et halvår hvor du blir kjent med mange hyggelige kollegaer og får jobbe med spennende oppgaver, kan dette være arbeidsplassen for deg.

Stillingene lønnes som førstekonsulent (kode 1408), fra kr fra kr 407 900 -- kr 468 300 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.

Kontaktinformasjon

Bente Bergheim, underdirektør, Logg inn for å se kontaktinformasjon Roy Ole Strømme, underdirektør, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Storgata 11
9600 Hammerfest

Søk på stillingen:

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Skatteetaten

Referansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon82 Stillingsprosent: 100% Engasjement Søknadsfrist: 30.01.2022





Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Informasjonsforvaltning