Norengros er Norges største leverandør av forbruksmateriell, og det offentlige anbudsmarkedet er én av våre styrker. Har du lyst til å bidra og utvikle deg i Norengros Kjosavik, og sammen med oss ta nye markedsandeler?
Kommuner og andre offentlige virksomheter utgjør en stor og betydningsfull del av vår kundeportefølje innenfor kategoriene kontor- og datarekvisita, renholdsprodukter, møbler, og medisinsk forbruksmateriell og utstyr. Gjennom mange års erfaring i markedet, og høy kundetilfredshet basert på god service og høy leveringspresisjon, har vi en unik posisjon i Rogaland.
Som prosjektleder for våre anbudsbesvarelser vil du få innsikt i hele vår verdikjede og ha et bredt samspill med alle våre avdelinger. I disse prosessene setter vi sammen høyt kompetente team fra ulike deler av organisasjonen. I all beskjedenhet vil vi påstå at vi har ett av bransjens aller beste team innenfor anbudsbesvarelser. I dette teamet skal du være en viktig bidragsyter.
Vi ser etter deg som er selvstendig og trygg på hva du kan, men også på hva du ikke kan. Vi ønsker å lære av deg, og skal sammen utvikle deg i en nøkkelrolle for å opprettholde vår høye suksess-rate på anbudsbesvarelser.
Du må like å jobbe systematisk og prosessbasert, men du kan også bidra til å videreutvikle metoder og fremgangsmåter. Med verdier som positiv, engasjert og respekt langt fremme i pannen og dersom du kan tenke deg å lede våre anbudsprosjekter, håper vi at du tar kontakt med oss.
Arbeidsoppgaver:
- Overvåke anbudsutlysninger.
- Lede anbudsprosesser til både offentlig og privat sektor. Dette innebærer også å koordinere andres bidrag i prosessen, samt ha ansvar for det totale sluttproduktet.
- Løpende bidra i evaluering av egne og selskapets resultater, med mål om å levere enda bedre i fremtiden.
- Aktivt ta ansvar for egen kompetanse, og søke utvikling.
- Lede øvrige forbedrings- og utviklingsprosjekter i rolige anbudsperioder
Kan du hyke av på flere av disse punktene?
Da mener vi du er en topp kandidat for denne jobben!
- Høyere utdannelse innen markedsføring, økonomi, eller lignende er ønskelig. Nyutdannede oppfordres til å søke.
- Du har god systemkompetanse, særlig i Excel (eller evne til å sette seg raskt inn i dette).
- Du er selvgående.
- Meget gode norsk- og engelskkunnskaper.
- Dersom du også har erfaring fra anbudsfaget eller bransjen -- enda bedre!
Hos oss får du:
- En utrolig kjekk arbeidsplass med masse sosiale tilstelninger.
- Faglig og personlig utvikling.
- Jobb i et solid selskap i stor vekst.
- Tilgang til treningsrom (gjelder Forus)
- God kantineordning.
- Fast heltidsstilling.
Arbeidssted kan være enten på Forus ved vårt hovedkontor i Kanalvegen 5, eller ved avdelingen vår på Haugalandet, i Norevegen 15 i Karmsund.
Ta kontakt med anbudssjef Geir Haraldseide om du har noen spørsmål vedrørende stillingen.
Adresse: Stavanger