Fredensborg Fritid AS ønsker å utvikle Kragerø til kystdestinasjon #1 i Norge. Vi vil skape en attraktiv kystdestinasjon sammen med et sterkt og bærekraftig lokalsamfunn. Vi er et faglig kompetent team som er i gang med å utvikle mange spennende prosjekter innen fritidsbolig, bolig, hotell og nærmiljø rundt.
Vi søker salgs- og markedskonsulent som skal bidra til at vi når våre ambisjoner for Kragerø.
Vi søker en engasjert og operativ salgs- og markedskonsulent som vil bistå med salgs- og markedsarbeid i våre prosjekter. Du vil jobbe tett med vårt prosjektteam og rapportere til markedssjef i Fredensborg Fritid AS.
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for lokal oppfølging og gjennomføring av salg og markedsaktiviteter, og sikre at det jobbes i henhold til merkevare- og kommunikasjonsstrategi.
- Sentral rolle i den kommersielle prosjektoppfølgingen mellom utviklingsteam og eiendomsmegler
- Bistår prosjektorganisasjonene med praktiske salg og markedsoppgaver, sørge for oppdatert markedsmateriell, samt utarbeide salgsrapporter for destinasjonen
- Oppdatere innhold til egne kanaler, nettsider, nyhetsbrev og sosiale medier.
- Ansvar for deltagelse på relevante lokale og regionale arrangementer, samt bransjearrangementer nasjonalt.
- Aktivt prospektere mot potensielle kundegrupper gjennom sosiale medier.
- Ansvarlig for å sikre kundeopplevelsen lokalt og følge opp interessenter og kjøpere
- Bemanning av visningslokale i sentrum og eventuelle visningslokaler på tomt, samt arrangere visninger med/uten eiendomsmegler
Kvalifikasjoner - Relevant høyere utdanning gjerne retning markedsføring, kommunikasjon eller eiendom.
- Erfaring fra arbeid innen markedsføring og erfaring med publisering i sosiale medier og andre publiseringsverktøy.
- Er aktiv bruker og har stor interesse for SoMe
- Evner å være proaktiv og strukturert.
- Interesse for eiendomsbransjen og destinasjonsutvikling.
- Meget gode språk- og tekstferdigheter.
- Generelt gode IT-kunnskaper.
- Førerkort og disponerer egen bil.
Det som kjennetegner deg- Du er utadvendt og trygg i møte med kunder og samarbeidspartnere.
- Er fremoverlent og har digital teft
- Er initiativrik, utadvendt og har evne til å skape entusiasme
- Du tar ansvar og gjennomfører.
- Du er en god relasjonsbygger som kommuniserer og presenterer tydelig.
- Du samarbeider godt med kolleger på tvers av organisasjonen.
- Du jobber systematisk, er ryddig og strukturert.
- Du er selvstendig i oppgaveutførelsen og liker å skape resultater.
Vi tilbyr- Du vil bli del av et kompetent og engasjert team.
- Du vil jobbe for en stor og langsiktig aktør som tenker helhet for Kragerø.
- En krevende, spennende og utfordrende jobb med et vidt spekter av oppgaver i et selskap med et samfunnsnyttig oppdrag.
- Den rette vil kunne få mulighet til å påvirke rolle, ansvar og oppgaver på sikt. Det vil også kunne åpne seg muligheter for avansement internt i selskap/ konsern
- Utviklingsmuligheter innen markedsføring knyttet til eiendoms- og destinasjonsutvikling.
- Konkurransedyktige betingelser.
- Noen av våre prosjekter;
Har du spørsmål knyttet til stillingen kan du ta kontakt med Skagerak Consulting AS, ved Linda Brusletto
Logg inn for å se kontaktinformasjon eller Monica Nordby
Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft. Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no
For å unngå bedrageriforsøk vil vi presisere at vi aldri ber om BankID-informasjon i søknadsprosessen.
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon