<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Ønsker å utvikle gode kundeforhold i et av Norges største boligbyggelag? USBL

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Usbl har en viktig samfunnsrolle, noe som fordrer at vi er langt fremme i skoa med fokus på å utvikle og forbedre oss. Vi kan tilby faglige utviklingsmuligheter i et spennende og solid selskap i vekst? Usbl Innlandet har et inkluderende og teamfokusert arbeidsmiljø, men gir også ansvar og handlingsrom til den enkelte medarbeider.

Hos oss vil du få ansvar for en egen portefølje boligselskap hvor din viktigste rolle er å være en god rådgiver for styret i et boligselskap.  Du vil tilrettelegge for at de kan forvalte sitt borettslag eller sameie på beste mulig måte. Stillingen vil inneha administrative oppgaver innenfor forretningsførsel, samt ansvar for å utvikle kundeforholdet for å sikre vekst innenfor andre relevante produkter og tjenester som Usbl tilbyr. De viktigste ansvarsområdene kan oppsummeres slik:
  • Ivareta aktivitetene i årshjulet for forretningsførsel overfor kundene, sånn som budsjettering, ledelse av årsmøter og generalforsamlinger på våren etc.
  • Relasjonsskapende aktiviteter i henhold til kunde og markedsplan, inkl. mersalg.
  • Bistå innen økonomiske, juridiske og andre spørsmål

Du trives med kundekontakt, tar initiativ og liker å arbeide proaktivt mot kundene. Du jobber strukturert og effektivt, trives med å ha selvstendig ansvar, men er også en del av et team. Du er nysgjerrig og løsningsorienter av natur, og opptatt av læring og utvikling. Du vil trives i et miljø som legger vekt på høy kvalitet i kundeleveranser, samarbeid på tvers og godt arbeidsmiljø. Usbl har også kontinuerlig fokus på forbedring av interne prosesser og rutiner, og du vil dermed få mulighet til å delta i ulike interne faggrupper og prosjekter hvor dette er fokus.
Vi søker deg som har følgende erfaring og utdannelse
  • Høyere utdannelse innen økonomi, jus, administrasjon, markedsføring eller lignede er ønskelig, men ikke et krav. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Erfaring fra en kunderettet stilling, gjerne med elementer av salg
  • Gjerne erfaring fra eiendomsrelatert område (bolig, eiendomsforvaltning etc.)
  • Det er en fordel med en generell regnskapsforståelse, gjerne kunnskap om juridiske temaer relatert til bolig, samt gode IT- kunnskaper
Har du lyst til å være med på laget vårt, gleder vi oss til å høre fra deg! Du kan vise interesse for stillingen ved å sende oss din CV og søknad innen 20. februar 2022. Har du spørsmål om stillingen eller prosessen, kan du ta kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company, Anstein Krekke på tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon eller Ida Søby på tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Se flere annonser

I Aleris har vi som mål å bidra til en bedre helsetjeneste. For den enkelte pasient og for samfunnet. Vi
20.05.2022 Oslo
I Aleris har vi som mål å bidra til en bedre helsetjeneste. For den enkelte pasient og for samfunnet. Vi
19.05.2022 Oslo
Trives du med å jobbe med oppsøkende B2B-salg og ønsker deg inn i et solid internasjonalt selskap med en sterk
19.05.2022 Sandnes
Vårt forretningsområde Primærmetall (PM) har 5000 ansatte fordelt på 16 land og en årlig produksjonskapasitet på mer enn 2 millioner
02.12.2021 Flere steder
Hydro Global Business Services (GBS) is an organizational area that operates as an internal service provider for the Hydro group.
15.12.2021 Flere steder
Stendi er Norges største private aktør innen helse og omsorg. Vi skreddersyr miljøterapeutisk tilbud tilpasset den enkelte bruker eller familiens
14.01.2022 Bergen
I forbindelse med økt oppdragsmengde søker vi etter flere Rørleggere til vår lokasjon på Orkanger. Lokasjon Orkanger er en del
11.03.2022 Orkland
I forbindelse med økt oppdragsevne søker vi etter en Prosjektleder Ventilasjon til vår Serviceavdeling i Trondheim. Avdelingen har i dag
06.04.2022 Trondheim
Vis alle 46.519 ledige stillinger

Bli kjent med oss

USBL (Ungdommens selvbyggerlag) er et boligbyggelag som skaper verdier ved å bygge boliger, tilby boligtjenester og utvikle medlemsfordeler slik folk flest ønsker seg. Det ble stiftet 1948 og har i dag ca 29.000 medlemmer og forvalter over 15.000 boliger. Les mer om USBL

Stillingsbeskrivelse

Usbl har en viktig samfunnsrolle, noe som fordrer at vi er langt fremme i skoa med fokus på å utvikle og forbedre oss. Vi kan tilby faglige utviklingsmuligheter i et spennende og solid selskap i vekst? Usbl Innlandet har et inkluderende og teamfokusert arbeidsmiljø, men gir også ansvar og handlingsrom til den enkelte medarbeider.

Hos oss vil du få ansvar for en egen portefølje boligselskap hvor din viktigste rolle er å være en god rådgiver for styret i et boligselskap.  Du vil tilrettelegge for at de kan forvalte sitt borettslag eller sameie på beste mulig måte. Stillingen vil inneha administrative oppgaver innenfor forretningsførsel, samt ansvar for å utvikle kundeforholdet for å sikre vekst innenfor andre relevante produkter og tjenester som Usbl tilbyr. De viktigste ansvarsområdene kan oppsummeres slik:
  • Ivareta aktivitetene i årshjulet for forretningsførsel overfor kundene, sånn som budsjettering, ledelse av årsmøter og generalforsamlinger på våren etc.
  • Relasjonsskapende aktiviteter i henhold til kunde og markedsplan, inkl. mersalg.
  • Bistå innen økonomiske, juridiske og andre spørsmål

Du trives med kundekontakt, tar initiativ og liker å arbeide proaktivt mot kundene. Du jobber strukturert og effektivt, trives med å ha selvstendig ansvar, men er også en del av et team. Du er nysgjerrig og løsningsorienter av natur, og opptatt av læring og utvikling. Du vil trives i et miljø som legger vekt på høy kvalitet i kundeleveranser, samarbeid på tvers og godt arbeidsmiljø. Usbl har også kontinuerlig fokus på forbedring av interne prosesser og rutiner, og du vil dermed få mulighet til å delta i ulike interne faggrupper og prosjekter hvor dette er fokus.
Vi søker deg som har følgende erfaring og utdannelse
  • Høyere utdannelse innen økonomi, jus, administrasjon, markedsføring eller lignede er ønskelig, men ikke et krav. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Erfaring fra en kunderettet stilling, gjerne med elementer av salg
  • Gjerne erfaring fra eiendomsrelatert område (bolig, eiendomsforvaltning etc.)
  • Det er en fordel med en generell regnskapsforståelse, gjerne kunnskap om juridiske temaer relatert til bolig, samt gode IT- kunnskaper
Har du lyst til å være med på laget vårt, gleder vi oss til å høre fra deg! Du kan vise interesse for stillingen ved å sende oss din CV og søknad innen 20. februar 2022. Har du spørsmål om stillingen eller prosessen, kan du ta kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company, Anstein Krekke på tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon eller Ida Søby på tlf: Logg inn for å se kontaktinformasjon.

Epost: Logg inn for å se kontaktinformasjon

Logg inn for å se kontaktinformasjon

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter