Oslo tinghus søker etter en dyktig og engasjert leder til sikkerhet - og serviceenheten vår. Hovedansvarsområde vil være å lede enheten og være en pådriver og endringsagent i domstolenes arbeid med sikkerhet og service. Du kan selv bidra til å forme stillingen, og vi ser derfor etter en initiativrik, løsningsorientert og endringsvillig person.
Vi ønsker en person som- Har god kjennskap og erfaring med sikkerhet, beredskap og service
- Er ansvarsbevisst og serviceinnstilt
- Har gode samarbeidsevner
- Har ledererfaring
- Har god muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne
- Har integritet og kan drive endringsprosesser
- Er god på å dele kunnskap og informasjon
- Har relevant utdanning utover videregående skole. Erfaring kan kompensere for manglende utdannelse.
Hovedoppgavene i stillingen vil være å:- Ha personalansvar og ansvar for bemanningsplanlegging
- Motivere og utvikle medarbeiderne
- Videreutvikle sikkerhet, beredskap og service i Oslo tinghus
- Videreutvikle og følge opp HMS arbeidet
- Delta i den daglige oppgaveløsningen
Vi kan tilby:- En variert og spennende arbeidshverdag
- Gunstig pensjonsordning i Statens pensjonskasse
- Fleksibel arbeidstid
- Godt arbeidsmiljø, bedriftsidrettslag og kantine
- Oslo tingrett er en IA-bedrift
Stillingen lønnes som seksjonssjef (kode 1211) etter Statens lønnsregulativ, lønnstrinn 63-75 (p.t. kr 523 100 - 655 400 brutto pr. år) avhengig av kvalifikasjoner. Tiltredelse etter avtale.
Den som tilsettes i stillingen må kunne sikkerhetsklareres. Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til HR leder Jorunn Rummelhoff (Tlf: 22 03 52 65) eller leder for drift - og serviceseksjonen Nina Gulbrandsen (Tlf: 22 03 56 64). Generell informasjon om domstolen finnes på
www.domstol.no/otir. Søknader sendes elektronisk via link på denne siden
innen 30. september 2012Det er et mål at arbeidsstaben skal gjenspeile befolkningssammensetningen generelt, både når det gjelder alder, kjønn og kulturelt mangfold.
Nettside:
www.domstol.no/otirElektronisk søknad sendes via Jobbnorge:
[Klikk her]