<  
>  
Stillingsannonse

Har du lyst til å jobbe som Fagsjef innen prosess og kvalitet? Gjensidige

Søknadsfrist : 31.05.2022

Divisjon Næringsliv forsterker nå satsningen på arbeidet med kvalitetsforbedring. Vi søker derfor en Fagsjef til Prosess og kvalitet i divisjonen. Avdelingen er en del av Forretningsstyring i Næringsliv.

I løpet av vår 200 års historie har Gjensidige bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre. Vi har som ambisjon å være Nordens mest kundeorienterte skadeforsikringsselskap, og konsernets strategi er å sikre god lønnsomhet og effektiv drift. Vi ønsker å forsterke vårt team som jobber med kvalitetsforbedring innen salg, service og skade.

Du vil jobbe i en avdeling sentralt plassert i divisjonen, og du vil jobbe tett med alle deler av divisjonen. Avdelingen består av seks personer. Divisjon Næringsliv har stort fokus på struktur og kontroll for å møte krav fra verden rundt oss, herunder også krav knyttet til compliance og risikostyring. Kvalitetsforbedring er satt høyt på agendaen, og du vil jobbe for å sikre kvalitet, gjennomføringsevne og kontinuerlig forbedring og læring. Du vil jobbe med prosess- og kvalitetskontroll, operasjonell risikostyring samt divisjonens kundebetjeningssider for å sikre operasjonalisering av divisjonens strategi. Dine kollegaer har bred kompetanse og arbeidsbakgrunn og deler gjerne sin kunnskap med deg.

Jobben passer for deg som:

  • Brenner for alltid å gjøre ting litt bedre
  • Ønsker å jobbe med prosess- og kvalitetsforbedring gjennom analysebaserte kvalitetskontroller
  • Ønsker å jobbe bredt og sikre at divisjonens til enhver tids gjeldene regler, rutiner og fullmakter følges, gjennom internkontroller og relevante risikovurderinger
  • Motiveres av å følge initiativer fra ide til daglig drift og sikre kvalitet i alle ledd
  • Har glede av å delta i forbedrings- og effektiviseringsprosesser
  • Ønsker å jobbe med ulike prosjekter innad i Næringsliv og mot øvrige miljøer

Vi ser etter deg som har:

  • Minimum 3-5 års høyere utdanning
  • Forsikringserfaring fra salg eller skadeoppgjør
  • Sterk gjennomføringsevne
  • Meget god forretningsforståelse og forståelse av hvordan arbeidsprosesser kan forbedres og forenkles
  • Evne til raskt å sette deg inn i kompliserte problemstillinger, prosesser og løsninger

Du liker høyt tempo, jobber godt sammen med andre mennesker, er ansvarsbevisst, uredd og selvstendig, og du tar initiativ.
Hos oss vil du få en utfordrende og spennende hverdag med varierte oppgaver, i en avdeling med kompetente og hyggelige kollegaer, i et sosialt og godt miljø.

Vi tilbyr:

  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger, blant annet behandlingsforsikring
  • Gode personalrabatter
  • Firmahytter i inn- og utland
  • Aksjespareordning

Tenk nytt på karrieren din, og ta sats! - så sørger vi for at det skjer i trygge rammer.

I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet, og den du er er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre. Vi har gått bort i fra det tradisjonelle søknadsbrevet og ønsker at du svarer på noen utvalgte spørsmål, i tillegg til at du laster opp CVn din




Adresse: Oslo

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Bli kjent med oss

Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap notert på Oslo Børs. Vi har om lag 3.900 medarbeidere og tilbyr skadeforsikring i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum.

I Norge tilbyr vi også bank, pensjon og sparing.

Les mer om Gjensidige

Stillingsbeskrivelse

Divisjon Næringsliv forsterker nå satsningen på arbeidet med kvalitetsforbedring. Vi søker derfor en Fagsjef til Prosess og kvalitet i divisjonen. Avdelingen er en del av Forretningsstyring i Næringsliv.

I løpet av vår 200 års historie har Gjensidige bidratt til å løse et viktig samfunnsoppdrag ved å sikre liv, helse og verdier for kundene våre. Vi har som ambisjon å være Nordens mest kundeorienterte skadeforsikringsselskap, og konsernets strategi er å sikre god lønnsomhet og effektiv drift. Vi ønsker å forsterke vårt team som jobber med kvalitetsforbedring innen salg, service og skade.

Du vil jobbe i en avdeling sentralt plassert i divisjonen, og du vil jobbe tett med alle deler av divisjonen. Avdelingen består av seks personer. Divisjon Næringsliv har stort fokus på struktur og kontroll for å møte krav fra verden rundt oss, herunder også krav knyttet til compliance og risikostyring. Kvalitetsforbedring er satt høyt på agendaen, og du vil jobbe for å sikre kvalitet, gjennomføringsevne og kontinuerlig forbedring og læring. Du vil jobbe med prosess- og kvalitetskontroll, operasjonell risikostyring samt divisjonens kundebetjeningssider for å sikre operasjonalisering av divisjonens strategi. Dine kollegaer har bred kompetanse og arbeidsbakgrunn og deler gjerne sin kunnskap med deg.

Jobben passer for deg som:

  • Brenner for alltid å gjøre ting litt bedre
  • Ønsker å jobbe med prosess- og kvalitetsforbedring gjennom analysebaserte kvalitetskontroller
  • Ønsker å jobbe bredt og sikre at divisjonens til enhver tids gjeldene regler, rutiner og fullmakter følges, gjennom internkontroller og relevante risikovurderinger
  • Motiveres av å følge initiativer fra ide til daglig drift og sikre kvalitet i alle ledd
  • Har glede av å delta i forbedrings- og effektiviseringsprosesser
  • Ønsker å jobbe med ulike prosjekter innad i Næringsliv og mot øvrige miljøer

Vi ser etter deg som har:

  • Minimum 3-5 års høyere utdanning
  • Forsikringserfaring fra salg eller skadeoppgjør
  • Sterk gjennomføringsevne
  • Meget god forretningsforståelse og forståelse av hvordan arbeidsprosesser kan forbedres og forenkles
  • Evne til raskt å sette deg inn i kompliserte problemstillinger, prosesser og løsninger

Du liker høyt tempo, jobber godt sammen med andre mennesker, er ansvarsbevisst, uredd og selvstendig, og du tar initiativ.
Hos oss vil du få en utfordrende og spennende hverdag med varierte oppgaver, i en avdeling med kompetente og hyggelige kollegaer, i et sosialt og godt miljø.

Vi tilbyr:

  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger, blant annet behandlingsforsikring
  • Gode personalrabatter
  • Firmahytter i inn- og utland
  • Aksjespareordning

Tenk nytt på karrieren din, og ta sats! - så sørger vi for at det skjer i trygge rammer.

I Gjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet, og den du er er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre. Vi har gått bort i fra det tradisjonelle søknadsbrevet og ønsker at du svarer på noen utvalgte spørsmål, i tillegg til at du laster opp CVn din




Adresse: Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 31.05.2022

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 29
    2022
    7 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • MAI 31
    2022
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
Internship / Praktikanter

Fakta om Gjensidige