<  
>  
Stillingsannonse

Er du vår nye båttekniske konsulent og takstmann? Gjensidige

Søknadsfrist : 29.05.2022

I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?

Når en skade skjer står et landsdekkende nettverk av takstkonsulenter og leverandører klare til å bistå kundene våre. Vårt mål er at disse oppdragene skal gjennomføres med riktig metode, god kvalitet, så raskt som mulig og til riktig pris. Vi ser nå etter en båtteknisk konsulent som kan styrke vårt lag innen skadetaksering og reparasjonsoppfølging av båtskader.

Om jobben

Hos oss vil du bli en del av et profesjonelt og sterkt faglig miljø med engasjerte kolleger, med en spennende arbeidshverdag, fylt av høyt tempo og varierte dager.

Som båtteknisk konsulent/takstmann vil du ha ansvar for å behandle båtskader der du vil vurdere reparasjonsmetoder for skadede objekter. Vurderingene vil foregå over digitale verktøy og ofte ved bruk av bilder. Ved behov vil du sette opp egne kalkyler og takster for reparasjon av båter. Du vil også foreta verdivurdering av båter som skal innløses og kommunisere med kunder, samt forhandle og kommunisere med verksteder. Arbeidsoppgavene vil inkludere ustrakt dialog og oppfølging mot leverandører og kunder.

Om deg

Vi ser etter deg som har følgende:

  • Erfaring fra båtskadereparasjoner eller som takstmann båt
  • Fagutdannelse innen båtfaget som plastreparatør og/eller mekanisk reparatør
  • Kunnskap og interesse for moderne båter og tilhørende teknologi
  • Gjerne erfaring fra moderne verkstedsvirksomhet
  • Gjerne bakgrunn innen bilfaget men med tilleggskompetanse innen båtfaget

Du må trives i en til tider hektisk hverdag og kunne jobbe i et høyt tempo når det kreves. Det kreves god datafaglig kompetanse da oppgavene løses ved bruk av moderne datasystemer.

Du evner å jobbe sammen med andre, og har gode skriftlige og muntlige fremstillingsevner på norsk. Dette er viktig da det vil være ustrakt kommunikasjon med kunder i oppgjørssaker. I tillegg ser vi etter deg som kan jobbe strukturert og effektivt, er endringsvillig, fleksibel og bidrar sosialt inn i arbeidsmiljøet. For oss er det viktig at du trives i kontakt med andre mennesker og kan levere gode kundeopplevelser.

Vi tilbyr blant annet

En arbeidsgiver som virkelig bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi er opptatt av å ha et miljø der man deler kunnskap og støtter hverandre, så i tillegg til utfordrende arbeidsoppgaver, vil du ha mulighet til å jobbe med dyktige kollegaer som heier deg frem i en samfunnsnyttig jobb.

I tillegg tilbyr vi svært gode pensjonsordninger, gode forsikringsordninger med blant annet helseforsikring og personalrabatter, bedriftshytter, treningsfasiliteter og bedriftslag, aksjespareordning, sommertid og fleksibilitet for god balanse i arbeidshverdagen.

De fleste i avdelingen holder til i et sentralt kontor 5 minutter fra Oslo S. Vi trives godt i felles fellesskap for samhandling, læring og utvikling. Samtidig skal vi ha en fleksibilitet i vår arbeidshverdag hvor man også kan arbeide fra andre steder. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.

Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta gjerne kontakt med Thor Bagaas, på mobil: Logg inn for å se kontaktinformasjon*




Adresse: Oslo

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Bli kjent med oss

Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap notert på Oslo Børs. Vi har om lag 3.900 medarbeidere og tilbyr skadeforsikring i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum.

I Norge tilbyr vi også bank, pensjon og sparing.

Les mer om Gjensidige

Stillingsbeskrivelse

I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med?

Når en skade skjer står et landsdekkende nettverk av takstkonsulenter og leverandører klare til å bistå kundene våre. Vårt mål er at disse oppdragene skal gjennomføres med riktig metode, god kvalitet, så raskt som mulig og til riktig pris. Vi ser nå etter en båtteknisk konsulent som kan styrke vårt lag innen skadetaksering og reparasjonsoppfølging av båtskader.

Om jobben

Hos oss vil du bli en del av et profesjonelt og sterkt faglig miljø med engasjerte kolleger, med en spennende arbeidshverdag, fylt av høyt tempo og varierte dager.

Som båtteknisk konsulent/takstmann vil du ha ansvar for å behandle båtskader der du vil vurdere reparasjonsmetoder for skadede objekter. Vurderingene vil foregå over digitale verktøy og ofte ved bruk av bilder. Ved behov vil du sette opp egne kalkyler og takster for reparasjon av båter. Du vil også foreta verdivurdering av båter som skal innløses og kommunisere med kunder, samt forhandle og kommunisere med verksteder. Arbeidsoppgavene vil inkludere ustrakt dialog og oppfølging mot leverandører og kunder.

Om deg

Vi ser etter deg som har følgende:

  • Erfaring fra båtskadereparasjoner eller som takstmann båt
  • Fagutdannelse innen båtfaget som plastreparatør og/eller mekanisk reparatør
  • Kunnskap og interesse for moderne båter og tilhørende teknologi
  • Gjerne erfaring fra moderne verkstedsvirksomhet
  • Gjerne bakgrunn innen bilfaget men med tilleggskompetanse innen båtfaget

Du må trives i en til tider hektisk hverdag og kunne jobbe i et høyt tempo når det kreves. Det kreves god datafaglig kompetanse da oppgavene løses ved bruk av moderne datasystemer.

Du evner å jobbe sammen med andre, og har gode skriftlige og muntlige fremstillingsevner på norsk. Dette er viktig da det vil være ustrakt kommunikasjon med kunder i oppgjørssaker. I tillegg ser vi etter deg som kan jobbe strukturert og effektivt, er endringsvillig, fleksibel og bidrar sosialt inn i arbeidsmiljøet. For oss er det viktig at du trives i kontakt med andre mennesker og kan levere gode kundeopplevelser.

Vi tilbyr blant annet

En arbeidsgiver som virkelig bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Vi er opptatt av å ha et miljø der man deler kunnskap og støtter hverandre, så i tillegg til utfordrende arbeidsoppgaver, vil du ha mulighet til å jobbe med dyktige kollegaer som heier deg frem i en samfunnsnyttig jobb.

I tillegg tilbyr vi svært gode pensjonsordninger, gode forsikringsordninger med blant annet helseforsikring og personalrabatter, bedriftshytter, treningsfasiliteter og bedriftslag, aksjespareordning, sommertid og fleksibilitet for god balanse i arbeidshverdagen.

De fleste i avdelingen holder til i et sentralt kontor 5 minutter fra Oslo S. Vi trives godt i felles fellesskap for samhandling, læring og utvikling. Samtidig skal vi ha en fleksibilitet i vår arbeidshverdag hvor man også kan arbeide fra andre steder. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.

Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta gjerne kontakt med Thor Bagaas, på mobil: Logg inn for å se kontaktinformasjon*




Adresse: Oslo

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 29.05.2022

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAI 29
    2022
    7 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • MAI 31
    2022
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Flere muligheter
Internship / Praktikanter

Fakta om Gjensidige