For vår kunde på Sofiemyr søker vi deg som er asap, og som har erfaring fra kundeservice/support.
Oppgavene vil stort sett være å besvare inngående telefon- og eposthenvendelser, og motta, koordinere og fordele teknikeroppgaver.
Som person er du
serviceinnstilt, trygg og løsningsorientert. Du liker, og behersker,
telefon som et av arbeidsverktøyene, og du
snakker og skriver norsk flytende. Du er vant med å koordinere, og kan ha flere baller i luften samtidig.
Det vil være en fordel om du har erfaring fra
teknisk support, enten
IT relatert eller
mekanisk. Du anser deg selv som lærevillig og lettlært, og du kan orientere deg lett med bruken at forskjellige dataprogrammer.
Du vil få god og grundig opplæring, og alltid kunne ha støttespillere tilgjengelig. Du vil bli en del av et hyggelig team hvor alle bidrar til god stemning og fornøyde kunder. Du vil få lunsjordning, gode parkeringsmuligheter og gangavstand fra buss.
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon