Vi i Teleperformance ønsker nye kundebehandlere for vårt Telia team! Vi ser etter nye kandidater som er positivt innstilt, glad i å prate med mennesker og liker å hjelpe andre. Er du god til å snakke med mennesker eller ønsker å bli det? Her er sjansen til å utvikle dine ferdigheter innen kommunikasjon, salg eller kundeservice!
Arbeidsoppgavene hos oss består hovedsaklig av å løse kundens henvedelser gjennom telefon på en rask, hyggelig og engasjert måte. I tillegg til å tilby kunden førsteklasses kundeservice, vil mersalg være en betydelig del av rollen din som kundebehandler. Utover dette har vi også mulighet for å tilby deg å sitte på kundeservice gjennom chat eller e-post senere i karriereløpet.
Hos Teleperformance jobber vi alle i team med en felles visjon; Each Interaction Matters!
Hva kan vi tilby deg?
Teleperformance består av et ungt og engasjerende miljø i et åpent og moderne kontorlandskap sentralt i Oslo.
- Full opplæring med lønn
- Bonusordning og konkurranser med salg
- Fordeler og rabatter på treningsabonnement, klesbutikker mm.
- Personlig og faglig utvikling
- Videre karrieremuligheter
- Lønn etter tariff
- Sosiale sammenkomster og anledninger
- Rimelig kantineordning
- Varierte arbeidstider
Vi ser etter deg som...
- Er blid og imøtekommende
- Jobber strukturert og systematisk
- Er tilpasningsdyktig og hjelpsom
- Trives med en aktiv arbeidshverdag og til tider høyt tempo
- Jobber målrettet
- Er resultatorientert og konkurransedyktig
- Har grunnleggende kunnskap og erfaring med datamaskin
Vår drømmekandidat er engasjert i å forstå, løse og strekke seg det lille ekstra for kunden som tar kontakt. Vi ser etter deg som setter deg raskt inn i ulike situasjoner, samarbeider godt med andre og er flink til å kommunisere med kunden. Det er ikke et krav om erfaring fra kundeservice eller salg tidligere, men det er naturligvis en fordel.
Kvalifikasjoner for denne stillingen:
- Kan norsk flytende både muntlig og skriftlig
- Behersker engelsk både muntlig og skriftlig
- Gode kommunikasjonsevner
- Er fylt 18 år eller eldre
**Arbeidstid:**Åpningstiden på kundeservice er mandag til fredag: 08.00-20.00. Lørdag: 09.00-17.00. Søndag: 10.00-15.00. Arbeidstiden vil variere mellom dagtid, ettermiddag og kveldstid. Det må påregnes noe helgearbeid.
**Søknadsfrist:**15.juli 2022
Oppstart: 25.juli 2022
Adresse: Oslo