<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Vi søker nye kundebehandlere til Telia! Teleperformance Nordic

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Vi i Teleperformance ønsker nye kundebehandlere for vårt Telia team! Vi ser etter nye kandidater som er positivt innstilt, glad i å prate med mennesker og liker å hjelpe andre. Er du god til å snakke med mennesker eller ønsker å bli det? Her er sjansen til å utvikle dine ferdigheter innen kommunikasjon, salg eller kundeservice!

Arbeidsoppgavene hos oss består hovedsaklig av å løse kundens henvedelser gjennom telefon på en rask, hyggelig og engasjert måte. I tillegg til å tilby kunden førsteklasses kundeservice, vil mersalg være en betydelig del av rollen din som kundebehandler. Utover dette har vi også mulighet for å tilby deg å sitte på kundeservice gjennom chat eller e-post senere i karriereløpet.

Hos Teleperformance jobber vi alle i team med en felles visjon; Each Interaction Matters!

Hva kan vi tilby deg?

Teleperformance består av et ungt og engasjerende miljø i et åpent og moderne kontorlandskap sentralt i Oslo.

  • Full opplæring med lønn
  • Bonusordning og konkurranser med salg
  • Fordeler og rabatter på treningsabonnement, klesbutikker mm.
  • Personlig og faglig utvikling
  • Videre karrieremuligheter
  • Lønn etter tariff
  • Sosiale sammenkomster og anledninger
  • Rimelig kantineordning
  • Varierte arbeidstider

Vi ser etter deg som...

  • Er blid og imøtekommende
  • Jobber strukturert og systematisk
  • Er tilpasningsdyktig og hjelpsom
  • Trives med en aktiv arbeidshverdag og til tider høyt tempo
  • Jobber målrettet
  • Er resultatorientert og konkurransedyktig
  • Har grunnleggende kunnskap og erfaring med datamaskin

Vår drømmekandidat er engasjert i å forstå, løse og strekke seg det lille ekstra for kunden som tar kontakt. Vi ser etter deg som setter deg raskt inn i ulike situasjoner, samarbeider godt med andre og er flink til å kommunisere med kunden. Det er ikke et krav om erfaring fra kundeservice eller salg tidligere, men det er naturligvis en fordel.

Kvalifikasjoner for denne stillingen:

  • Kan norsk flytende både muntlig og skriftlig
  • Behersker engelsk både muntlig og skriftlig
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Er fylt 18 år eller eldre

**Arbeidstid:**Åpningstiden på kundeservice er mandag til fredag: 08.00-20.00. Lørdag: 09.00-17.00. Søndag: 10.00-15.00. Arbeidstiden vil variere mellom dagtid, ettermiddag og kveldstid. Det må påregnes noe helgearbeid.

**Søknadsfrist:**15.juli 2022

Oppstart: 25.juli 2022




Adresse: Oslo

Om arbeidsgiveren

Teleperformance jobber med mange kjente merker og gir våre ansatte en fantastisk mulighet til å utvikle seg både innen kundebehandling, salg og ledelse.

Les mer om Teleperformance Nordic

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Kandidatmatch
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Søker aktivt etter jobb
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
1 ledig stilling

Se flere annonser

Vil du være med å bygge Norges største private helseforetak? Aleris Majorstuen består av en kirurgisk avdeling og et medisinsk
05.08.2022 Oslo
JR søker flere dyktige medarbeidere til kommende prosjekter. Vi søker etter personer som: Fokuserer på sikkerhet Er kvalitetsbevisste Har pågangsmot
03.04.2020 Hele Norge
Vi kan vise til meget gode resultater og systemer innen HMS-området. Våre ansatte trives på jobb og er våre viktigste
24.06.2022 Oslo
Vi kan vise til meget gode resultater og systemer innen HMS-området. Våre ansatte trives på jobb og er våre viktigste
24.06.2022 Oslo
Automation, Robotics and Cybernetics are important for safe control, monitoring of facilities, and for efficient operations and production in Equinor.
01.08.2022 Flere steder
Would you like to kickstart your career in a place where you can impact society, for good?
04.08.2022 Flere steder
By joining our team you will have the opportunity to work with tasks related to the Maintenance Management & Reliability
01.08.2022 Flere steder
Bli med å forme morgendagens helsetjeneste i et fremtidsrettet selskap med et viktig samfunnsoppdrag. Som business controller blir du en
02.08.2022 Trondheim
Vis alle 23.471 ledige stillinger

Bli kjent med oss

Fakta om Teleperformance Nordic