Nordlandssykehuset har etablert Senter for klinisk støtte og dokumentasjon (SKSD) for å drive støttende virksomhet mot klinisk personell og klinikkene. Enheten skal forvalte kliniske IKT-systemer og sørge for at foretakets medarbeidere kan utnytte potensialet som ligger i løsningene
En av oppgavene til SKSD er å ferdigstille og kontrollere registreringer knyttet til pasientbehandling hos oss. Dette er et område i utvikling hvor vi i 2022 har tatt i bruk Nimes for intern kvalitetssikring. Vi søker nå etter en rådgiver/konsulent som støtter avdelingsleder i arbeid knyttet til kontroll av registreringen, og som også kan bidra til analyser av foretakets aktivitet. Analyser av aktiviteten skal bidra til å understøtte drift og utviklingsarbeid, særlig knyttet til logistikk, noe som også gjør utdanning og/eller erfaring knyttet til logistikk ønskelig. Vi ønsker noen som er proaktiv og som våger å utfordre det etablerte ved hjelp av data og kritisk sans.
Vi søker etter noen med bachelor eller masterutdanning innenfor økonomi, logistikk og/eller analyse. Har du i tillegg analytiske evner, helhetsperspektiv og lyst til å være med å utvikle Nordlandssykehuset? Da er du den vi ser etter!
Ønsket oppstart så snart som mulig.
Arbeidsoppgaver
• Bidra til forbedring og utvikling av rapporter til kode- og kvalitetskontroll
• Etablere og gjennomføre opplæring av ansatte
• Rådgivning til klinisk personell og klinikkene• Analyse av foretakets aktivitet• Delta i lokale og regionale prosjekter knyttet til logistikk, kodekvalitet og analyser
Kvalifikasjoner
• Minimum 3-årig høyskoleutdannelse innen ett eller flere av områdene analyse, økonomi, logistikk (bachelor eller master)
• Praktisk erfaring fra relevant fagområde
• Lang relevant praksis innenfor samme ansvars- og virksomhetsområde kan kompensere for formell utdanning• Gode datakunnskaper • Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper
Ønsket utdanning og praksis:
• Erfaring fra fagsystemer innenfor helsetjenesten, fortrinnsvis DIPS og NIMES er å foretrekke
• Erfaring med prosjektutvikling og oppfølgning
• Ved behov må stillingsinnehaver være villig til videreutdanning
Personlige egenskaper
• Gode samarbeidsegenskaper
• Har stor arbeidskapasitet
• Er initiativrik, selvdreven og strukturert• Er pragmatisk, løsnings- og resultatorientert• Evner å abstrahere og tenke helhetlig• Kan kommunisere godt skriftlig og muntlig på norsk• Er nysgjerrig på bruk av ny teknologi
Vi tilbyr
• Gunstige pensjons- og forsikringsordninger
• Lønn iht. gjeldende overenskomster og avtaler
Kontaktinformasjon
Trine Lise Arntzen Kaspersen, Ass. avdelingsleder,
Logg inn for å se kontaktinformasjonArbeidssted
Parkveien 95
8005 Bodø
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:NordlandssykehusetReferansenr.:
Logg inn for å se kontaktinformasjon71Stillingsprosent: 100%FastSøknadsfrist: 14.08.2022