<  
>  
Stillingsannonse

Vil du være med på å skape bærekraftig vekst gjennom magiske kundeopplevelser? Gjensidige

Søknadsfrist : 15.08.2022

Stillingsbeskrivelse

Uansett hva du jobber med i Gjensidige får du både jobbet i interessante team og oppnådd dine ambisjoner. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst samfunnsviktige. Det fineste vi har er felleskapet, og den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre.

I Marked og kundeopplevelse i Gjensidige finner du et av landets mest offensive og beste fagmiljø. Med bruk av mer avanserte modeller og real time data skal vi gjøre kundedialogen enda mer personalisert og relevant, på tvers av alle kanaler i hele kundereisen.

Vi er derfor på jakt etter deg som kan gjøre en forskjell, fordi du er rå på å kombinere helhetsforståelse, analytisk innsikt og forretningssans med gode markedstiltak, innovative løsninger og godt kommunikasjonshåndverk.

I rollen som CX-utvikler vil du jobbe tett med ulike dyktige fageksperter, og ditt bidrag vil være viktig for å sikre bærekraftig vekst for Gjensidige og Gjensidiges partnere, samt engasjerende kunde- og medlemsopplevelser. I hverdagen vil du kombinere nyskaping med videreutvikling og optimalisering av eksisterende markeds- og 1:1 kommunikasjonsaktiviteter i et av våre tverrfaglige team.

Vi ser etter deg som:

  • Ønsker å jobbe mer med innsikt og data for å lage relevant innhold som treffer kundens behov, og vet at testing og optimalisering må til for å skape de beste resultatene og brukeropplevelsene
  • Ønsker å utvikle deg innenfor ulike markeds- og CRM-teknikker, og er nysgjerrig på hvordan man kan kombinere betjente og digitale virkemidler for å skape magiske kundeopplevelser
  • Er kreativ og ønsker å bidra til utvikling og drift av nye konsepter og tjenester i samarbeid med partnerne våre.
  • Har forretningsforståelse og skjønner hvordan du kan realisere verdi.
  • Er god til å bygge relasjoner, og trigges av å oppnå godt samarbeid på tvers av partnere, team, avdelinger og forretningsområder. Jobber godt med teknologer, analytikere og kreatører.
  • Har erfaring fra arbeid i agile team
  • Er ambisiøs, selvdreven, proaktiv og evner å sette deg raskt inn i nye problemstillinger, systemer eller program
  • Kan vise til gode resultater innenfor markedsføring, CX eller CRM-arbeid
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Kvalifikasjoner og erfaring:

  • Høyskoleutdanning på masternivå, fortrinnsvis innenfor markedsføring, kommunikasjon eller tjenestedesign
  • Erfaring fra markedsføring i digitale kanaler, CRM, bærekraftsarbeid og forretningsutvikling
  • Gjerne erfaring fra bruk av verktøy som Google Analytics, Creator Studio og Portrait
  • Har minst to års erfaring fra en merkevarebedrift, byrå eller konsulentselskap

Hos oss får du:
En arbeidsgiver som virkelig bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Du får i tillegg utfordrende arbeidsoppgaver, muligheter til å jobbe med dyktige kollegaer som heier deg frem og en samfunnsnyttig jobb. Vi tilrettelegger for at du kan bygge din karriere ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.

I tillegg tilbyr vi konkurransedyktige betingelser og svært gode forsikrings- og pensjonsordninger med blant annet helseforsikring og personalrabatter, bedriftshytter, aksjespareordning, sommertid og fleksibilitet for god balanse i arbeidshverdagen.

Vi holder til sentralt i Oslo sentrum med godt kollektivtilbud. Det vil også være mulighet for å jobbe delvis fra hjemmekontor etter avtale.

Spørsmål? *Ved eventuelle spørsmål ta kontakt med Åsne Graver tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon eller Logg inn for å se kontaktinformasjon




Adresse: Oslo

Om arbeidsgiveren

Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap notert på Oslo Børs. Vi har om lag 3.900 medarbeidere og tilbyr skadeforsikring i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum.

I Norge tilbyr vi også bank, pensjon og sparing.

Les mer om Gjensidige

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 15.08.2022

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • AUG 14
    2022
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • AUG 15
    2022
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • AUG 16
    2022
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • AUG 21
    2022
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
Flere muligheter
Internship / Praktikanter

Bli kjent med oss

Fakta om Gjensidige