<  
>  
Stillingsannonse

Vil du bruke innsikt og data for å forbedre kundeopplevelsen til pensjonskundene våre? Gjensidige

Søknadsfrist : 21.08.2022

Stillingsbeskrivelse

I Gjensidige engasjerer vi oss i kundene våre, og i bærekraftige løsninger. Fremtiden avhenger av at vi forvalter verdiene våre riktig, og vi trenger alltid flinke folk til denne viktige oppgaven. Vil du være med på laget?

Du blir en del av et kompetent team som bidrar til at du oppnår ambisjonene dine. Oppgavene er varierte, ofte langsiktige og ikke minst, samfunnsviktige. Det fineste vi har, er felleskapet. Den du er, er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre.

**Vi søker en erfaren datakyndig person som evner å utforme og utvikle forretningsmuligheter ved riktig tilgang til, og bruk av, data.**Du får ansvar for å tilrettelegge kunde- og adferdsdata for kommunikasjonsaktiviteter i alle kanaler og bidra til å analysere og optimalisere disse.

Om deg

Du har fortrinnsvis erfaring fra en analytisk/teknisk rolle innen markedsføringsfaget. Vi ser for oss at du har studert informatikk, statistikk eller markedsføring/økonomi, med grad fra universitet eller høyskole. Kanskje har du spesielt interesse og anlegg for analytiske og tekniske oppgaver.

Antakelig har du erfaring innen bruk av kundedata, webdata, digitale kundeprosesser, kundeanalyse, datadrevet markedsføring eller CRM. Du trigges av å kombinere analytisk innsikt med utvikling av kommunikasjonsaktiviteter, og er opptatt av å levere resultater gjennom nyutvikling, testing og optimalisering. I det daglige jobber du tverrfaglig og liker å samarbeide med andre.

Vi søker deg som har grunnleggende kunnskap om SQL, da stillingen omfatter kobling av datakilder og bearbeiding av SQL-script. Alternativt kan kunnskap om scripting i andre programmeringsspråk kompensere for manglende SQL-kompetanse.

Du er ivrig, nøyaktig, analytisk, strukturert og har et skarpt øye for detaljer. Du har forretningsmessig forståelse og et genuint ønske om å utvikle de beste digitale kundeopplevelsene. Vi ønsker at du snakker et skandinavisk språk, da norsk er arbeidsspråket.

Om jobben

Du får en spennende arbeidsdag i et kompetent miljø med dyktige medarbeidere. Du vil arbeide tverrfaglig, med ulike tilgrensende fagområder og enheter, for å utvikle nye kommunikasjonsaktiviteter. I hverdagen vil du kombinere innovasjon med videreutvikling av eksisterende aktiviteter.

Du vil være teknisk ansvarlig for kommunikasjonsaktiviteter, og medansvarlig for å forbedre disse gjennom analytisk innsikt. For denne stillingen vil du benytte Teradata, CIM, Celebrus, SQL og PowerBI i utstrakt grad.

Øvrige arbeidsoppgaver:

  • Bruke innsikt, data og analyse for å utvikle og optimalisere personaliserte kundeopplevelser i både utgående og inngående kommunikasjonskanaler
  • Bidra aktivt i teamet med rådgivning og sparring ved utvikling og optimalisering av kommunikasjonsaktiviteter

Stillingen er en nyopprettet stilling plassert i avdelingen Analytisk kanalutvikling i Kunde- og kanalutvikling i Gjensidige Pensjonsforsikring. Du blir en del av en relativt nyetablert avdeling med ambisjon om økt personalisering og omnikanal kundekommunikasjon. I teamet skal du være med på å bygge opp et fagmiljø, være spesialist på ditt fagfelt og påvirke retningen i et inkluderende team med stor takhøyde.

Hvordan er det å jobbe i Kunde- og kanalutvikling?

Jeg har jobbet i Gjensidige Pensjonsforsikring i 2 år, og har ikke angret en dag! Teamet Kunde- og kanalutvikling består av en fremoverlent, faglig sterk og sosial gjeng som er opptatt av å alltid levere de beste løsningene for kundene våre. Vi jobber mye i tverrfaglige team. Dette gir oss en bred forståelse for hvordan andre fagfelt fungerer og gir gode muligheter for påvirkning. Jeg trives veldig godt i GPF, og nøler ikke med å anbefale andre å søke seg til oss.

  • John-Magne Teig, Fagsjef CRM

Jeg har jobbet i Gjensidige i 9 måneder, men det føles som jeg har jobbet her i flere år allerede. Det var en utrolig bra onboarding som gjorde at jeg raskt følte meg som en del av gjengen. Jeg har stor faglig frihet, og føler at jeg kan få bruke styrkene mine og videreutvikle meg innen fagfeltet mitt. Kunde- og kanalutvikling er en sosial og faglig dyktig gjeng, noe som bidrar til at jeg aldri har en kjedelig dag på jobb.

  • Tuva Schultz Ljungdell, Fagsjef Digital Markedsføring

Hos oss får du

En arbeidsgiver som virkelig bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Du får gode muligheter til å bygge karrieren din ved å bevege deg på tvers av organisasjonen.

Du får utfordrende arbeidsoppgaver, mulighet til å jobbe med dyktige kollegaer som heier deg frem og en samfunnsnyttig jobb.

I tillegg tilbyr vi svært gode pensjonsordninger, gode forsikringsordninger med blant annet helseforsikring og personalrabatter, bedriftshytter, aksjespareordning, sommertid og fleksibilitet for god balanse i arbeidshverdagen.

Vi holder til i moderne lokaler sentralt i Oslo sentrum med et godt kollektivtilbud. Det vil også være mulighet for å jobbe delvis fra hjemmekontor etter avtale.




Adresse: Oslo

Om arbeidsgiveren

Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap notert på Oslo Børs. Vi har om lag 3.900 medarbeidere og tilbyr skadeforsikring i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum.

I Norge tilbyr vi også bank, pensjon og sparing.

Les mer om Gjensidige

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 21.08.2022

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • AUG 14
    2022
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • AUG 15
    2022
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • AUG 16
    2022
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
  • AUG 21
    2022
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
Flere muligheter
Internship / Praktikanter

Bli kjent med oss

Fakta om Gjensidige