<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Simployer Vi trenger flere til å skape gode kundeopplevelser i Simployer!

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Customer Care er Simployers kundesenter og jobber for at kundene våre skal få maksimalt ut av bruken med våre løsninger. Det betyr høyt kundefokus og serviceinnstilling.

Ditt ansvarsområde vil være sammensatt av oppgaver som spenner fra å sitte i front og ta imot alle typer henvendelser til å jobbe dypere med komplekse kundecase eller andre tekniske utfordringer i samarbeid med vårt produkt- og tech apparat. Vi jobber som et team, og bidrar inn der det er behov! Du vil ha gode avdelingskollegaer som hjelper deg med å komme godt inn i jobben din, og sammen jobber vi med å skape best mulig kundeopplevelser.

Hvordan kan en typisk arbeidsdag se ut?

  • Motta, registrere og kategorisere innkommende henvendelser på telefon, mail og web forms og fordele oppdrag som skal rutes videre.
  • Utføre brukerstøtte/teknisk support både skriftlig og via telefon.
  • Feilsøke og identifisere feil slik at dette kan utbedres
  • Identifisere forbedringstiltak i våre løsninger
  • Bidra til mersalg på en serviceorientert måte
  • Holde brukere og kunder informert om status og framdrift.
  • Utarbeide support- og opplæringsmateriell som gjør kundene våre selvhjulpne

Hvilke egenskaper ser vi etter?

  • Telefon er vårt hovedverktøy, så du må trives med å snakke med mange ulike mennesker.
  • Vi vil gjerne at du har erfaring fra kundeservice, gjerne med Saas (software as a service)
  • Du har gode datakunnskaper og systemforståelse.
  • Du har god kommunikasjons- og formidlingsevne.
  • Du har gode norsk- og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.

I tillegg er du utpreget serviceinnstilt, setter alltid kunden først, og har gode samarbeidsevner og bidrar aktivt i å skape et godt arbeidsmiljø gjennom pågangsmot og engasjement. Du er ansvarsbevisst og løsningsorientert, og tar eierskap til oppgavene gjennom å være strukturert og nøyaktig.

Hva tilbyr vi?
Våre verdier er at vi er personlige, kompetente og nyskapende -- og dette kjennetegner kulturen vår. Kollegaene dine er kvalitetsbevisste og genuint opptatt av kundens brukeropplevelse. Vi er fokuserte på å jobbe i team, dele kompetanse, og at vi trives på jobb! Vi holder til i flotte lokaler i Sarpsborg, sentralt i Østfold, uten bilkø, kun 20 min fra Moss og 30 min fra Indre Østfold.

Vi har konkurransedyktige lønnsbetingelser, gode forsikrings- og pensjonsordninger, firmahytter, kantine, eget treningsrom med mer.

Har du spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med leder for Customer Care Lasse Lamoreaux Jensen tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon eller HR Business Partner Karina Sandell Lauritzen på tlf Logg inn for å se kontaktinformasjon.




Adresse: Grålum

Om arbeidsgiveren

Brenner du for digitalisering og vil gjøre hverdagen enklere for millioner av brukere? Da skal du komme til Infotjenester! I 1985 ble vi etablert med en visjon om å gjøre det enklere å være en god arbeidsgiver, og vi har levert kompetanse siden. Det startet med A4-ark i posten. Nå har vi digitale løsninger, og Infotjenester er i dag en teknologi- og kompetanseleverandør innen HR, ledelse og økonomi. Simployer Tidsregistrering og Ressursplanlegging er to av byggeklossene i vårt skybaserte HRM system Simployer, som vi er eksperter på her i Kristiansund.

Du vil få 250 morsomme og dyktige kollegaer innen både teknologi, fag og kommersielle miljøer i Sarpsborg, Kristiansund, Stockholm, Gøteborg og Gdansk. Og det skal ikke stoppe der!

Les mer om Simployer

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Se flere annonser

Søknadsfristen for sommeren 2024 løp ut 14. januar, men du kan allerede nå melde interesse for summer internship i 2025.
Snarest Oslo
Er du nyutdannet, og har sterkt engasjement for landbruksnæringen? Nå har du mulighet til å være med å utvikle landbruket
28.04.2024 Nordreisa
Er du klar for et interessant år som prosjektingeniør i Ymber-konsernet? Har du nylig fullført, eller nærmer du deg fullført
28.04.2024 Nordreisa
Vi er på jakt etter en kreativ og relasjonsorientert trainee, som vil bruke sin kompetanse og engasjement til det beste
28.04.2024 Nordreisa
Vil du være med på det råeste prosjektgjennomføringslaget innen jernbane i Norge? Nettpartner sin Bane-divisjon og NRC Group slår kreftene
Snarest Flere steder
Are you looking to make a real impact? For over a century, our people have been the driving force in
28.04.2024 Oslo
Are you looking to make a real impact? For over a century, our people have been the driving force in
08.05.2024 Oslo
We are now seeking a Chief Project Officer to join the top leadership team of the company, reporting to the
12.05.2024 Flere steder
Vis alle 29.964 ledige stillinger

Fakta om Simployer