<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Brenner du for magiske kundeopplevelser og trigges av å utvikle velfungerende team? Gjensidige

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Brenner du for magiske kundeopplevelser? Trigges du av å utvikle velfungerende team? Vil du påvirke kundeverdi og kundeutvikling i Gjensidige på tvers av kanaler og strategiske partnere?
Da har vi en særdeles spennende lederjobb til deg!

Leder Kundereiser og -engasjement (Center of Excellence)

Som leder av fagsenteret Kundereiser og -engasjement vil du få ansvaret for å videreutvikle et av Norges aller mest offensive og beste fagmiljøer innen CX. Vår ambisjon er å bruke kundeinnsikt, avanserte mo-deller og real-time data for å gjøre markedsføring, kundedialog, tjenester og distribusjonsløsninger sta-dig mer relevante, personaliserte og effektive. Dette orkestreres på tvers av partnere, kanaler og kon-taktpunkter gjennom kundereisen for å begeistre kunden og skape ønskede forretningseffekter.

I din rolle vil du ha ansvaret for Gjensidiges fagsenter for kundereiser og kundeengasjement. Du vil være med på å sette og dele nye standarder for hvordan det skal oppleves å bli og være privatkunde i Gjensidi-ge, og det forventes at du sammen med dine medarbeidere stadig ser etter nye måter man kan utnytte teknologi, innhold, data og kommunikasjon til det beste for kunde, medarbeidere, selskap og samfunn.

Dine tre hovedoppdrag er å være strategisk rådgiver, etablere beste praksis for helhetlige kundereiser og å ruste medarbeiderne dine med riktig kompetanse og verktøy - i lys av oppgavene de skal løse i de tverrfaglige teamene de er fordelt utover. Teamene utvikler, forvalter og drifter omnikanal kundeaktiviteter, tjenester, distribusjons- og skadehåndteringsløsninger i privatmarkedet.

Du skal sørge for at 20 dyktige medarbeidere og konsulenter trives, er motiverte og utvikler seg slik at de kan skape magiske kundeopplevelser. Som leder av fagsenteret vil du også ha en rolle som strategisk rådgiver for toppledergrupper, eksterne partnere og i det løpende målstyringsarbeidet.
Du er også områdets representant inn i bærekraftsatsningen. Fagsenteret vil være en viktig kravstiller til CX-plattformen og du vil være sentral i arbeidet med å utforme målbilder, veikart og prioriteringer.

Vi ser etter deg som

  • Har hjerte for kunden og et sterkt ønske om å skape kundeopplevelser i verdensklasse
  • Er ambisiøs på egne, medarbeidernes avdelingens og områdets vegne
  • Har stor faglig tyngde, men ikke er utlært
  • Evner å inspirere og coache andre - og er en dyktig historieforteller
  • Trigges av å utvikle medarbeiderne dine og resultatene de skaper
  • Er rå på å bygge relasjoner og nettverk, forstår hvordan man samarbeider med ulike eksterne og interne interessenter og fagkompetanser
  • Har god forretningsforståelse, ser kommersielle muligheter og kan løfte blikket utover eget fagområde for å komme med råd og innspill til hvordan Gjensidige, team og individ bør balansere og prioritere innovasjon, vekst og drift

Kvalifikasjoner

  • Dokumenterte lederresultater, gjerne fra større nordiske organisasjoner med matriseledelse og agile team
  • Høyskoleutdanning på masternivå, fortrinnsvis innen økonomi, strategi, markedsføring, kom-munikasjon og/eller tjenestedesign
  • Erfaring og helhetlig forståelse av digitalisering, markedsføring, omnikanal CRM, bærekraftig og kundeorientert forretnings- og tjenesteutvikling
  • Mer enn fem års ledererfaring fra en merkevarebedrift, byrå eller konsulentselskap, videre er erfaring fra finans/forsikring en fordel

Gjensidige tilbyr:

  • Konkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordning
  • Gode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring samt gode personalrabatter
  • Firmahytter i inn- og utland
  • Aksjespareordning
  • Treningsmuligheter i eget treningsstudio samt bedriftslag
  • Arbeidssted i fine lokaler sentralt i Oslo

IGjensidige ønsker vi å gjenspeile bredden av mangfoldet i samfunnet, og den du er er viktig for oss. Hos oss får alle like stor plass, og mangfoldet vårt beriker både oss selv og kundene våre. Gjennom å være deg selv, og få muligheten til å utvikle ditt fulle potensial, kan du utnytte evnene dine langt bedre.

Se fremover. Skap verdier. Bli en av oss




Adresse: Oslo

Om arbeidsgiveren

Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskap notert på Oslo Børs. Vi har om lag 3.900 medarbeidere og tilbyr skadeforsikring i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum.

I Norge tilbyr vi også bank, pensjon og sparing.

Les mer om Gjensidige

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • OKT 09
    2022
    2 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
Flere muligheter
Internship / Praktikanter

Se flere annonser

Vil du lede Norges største private helsesatsing i årene som kommer? Aleris satser ekspansivt og bygger nå nye sykehus i
15.09.2022 Flere steder
Är du nyutexaminerad och vill arbeta i skärningspunkten mellan IT och affärsverksamhet?
28.09.2022 Flere steder
Er du nyutdannet og brenner for både teknologi og business?
28.09.2022 Oslo
Ønsker du et Summer Internship i et teknologiselskap i sterk vekst?
28.09.2022 Oslo
Vil du være med å bygge Norges største private helseforetak?
28.09.2022 Oslo
Bli med å forme morgendagens helsetjeneste i et fremtidsrettet selskap med et viktig samfunnsoppdrag
26.08.2022 Oslo
Har du markedsføringsteft, kunnskap om sosiale medier og har lyst til å bruke din kreativitet og estetiske sans til å
22.09.2022 Oslo
Vil du være et sted der ditt håndverk teller?
06.09.2022 Flere steder
Vis alle 21.543 ledige stillinger

Bli kjent med oss

Fakta om Gjensidige