Er du flytende i norsk, har du erfaring med saksbehandling, og brenner du for å sikre god kundekommunikasjon? Da er du kanskje vår nye kollega.
Vi søker deg som kan jobbe strukturert og balansere mellom mangfoldige arbeidsoppgaver. Du må ha mot til å utfordre deg selv og være med på en spennende og intens reise.
Om deg
Du vil komme til å jobbe i et dynamisk miljø. Din evne og lyst til å lære er derfor minst like viktig som dine faglige kvalifikasjoner.
Du vil ha løpende ansvar for behandling av norske saker og dialogen med våre norske kunder. Det er derfor viktig at du kan jobbe selvstendig. Det er en fordel at du er initiativrik og kan komme med relevante forslag til forbedringer.
I tillegg er det viktig at:
- Du er utadvendt, tilpasningsdyktig og engasjert
- Du har pågangsmot og er ikke redd for å mislykkes
- Du kan beholde ro og holde fokus når du rådgir våre parkeringsgjester
- Du er flink til å dele kunnskap
- Du er ordens- og detaljorientert og dette gjenspeiles i arbeidet ditt
Dine arbeidsoppgaver
Oppgavene dine vil spenne vidt, og det er derfor viktig at du kan ha mange baller i lufta samtidig.
Dine primære oppgaver
- Saksbehandling av innsigelser til parkeringssaker i Norge og Danmark
- Behandling av norske saker i Parkeringsklagenemnda
- Svare på henvendelser på e-post og telefon
- Kundeservicesamtaler hvor du skal veilede og lære opp våre kunder i bruk av våre parkeringssystemer
- Diverse administrative oppgaver
- Mindre oversettelsesoppgaver fra dansk til norsk
Du vil tre inn i en posisjon hvor det er fart over feltet, og du vil derfor kontinuerlig bli møtt av mange ulike typer oppgaver. I tillegg vil du ha tett samarbeid med våre ansatte i Norge og stabsfunksjoner i Danmark.
Dine faglige kvalifikasjoner
Vi forventer at du har gode kommunikasjonsevner, og det er et krav at du kan snakke og skrive flytende norsk. Du må trives med å være i kontakt med mange forskjellige mennesker og ha en naturlig forståelse for å håndtere alle slags situasjoner. I tillegg er det en fordel om du har erfaring fra juss.
Vi ser også at
- Du har teft for å jobbe i administrative systemer
- Du kan lese og forstå lovtekster på norsk
- Du er en erfaren bruker av Office-pakken
Vi tilbyr
Som vår nye kollega blir du en del av en økonomisk solid bedrift med et godt, åpent arbeidsmiljø og en uformell tone. Du vil bli en del av et sterkt og harmonisk team.
Stillingen kan tilpasses både deltid og heltid i tidsrommet mellom kl. 8-18.
I tillegg tilbyr vi
- En god oppstartsplan inkl. opplæring og opplæring i ParkZones prosesser og systemer
- En morsom hverdag i et profesjonelt miljø med engasjerte og motiverte kollegaer
- Ansvar og innflytelse
- Lønn etter kvalifikasjoner
Om ParkZone
ParkZone er et danskeid selskap som tilbyr parkeringsløsninger for bilister, grunneiere og bedrifter. Med daglig administrasjon av mer enn 1000 parkeringsanlegg i hele Danmark, er ParkZone en av de største aktørene i bransjen. Selskapet ble etablert i 2003 og utvidet til Norge i 2018.
ParkZone ser på parkering som en tjeneste og tar alltid utgangspunkt i kundenes ønsker og utfordringer. Slagordet vårt, "Vi skaper plass", er kjernen i arbeidet vårt. Plass for at de som skal parkere skal ha mulighet til det, og plass for våre samarbeidspartnere å fokusere på annet enn parkering og parkeringsadministrasjon.
Hvordan søke
Som vår nye kollega vil du ha en referanse til Diana Rasmussen.
Vi holder løpende intervjuer, og ansetter så snart vi har funnet rett kandidat. Har du spørsmål til stillingen er du hjertelig velkommen til å kontakte Diana Rasmussen på tlf. 0045 30 63 65 60.