<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Avdeling Kvalitet- og utvikling, Oslo kommune, Sykehjemsetaten IT-Rådgiver innenfor Digitalisering og Velferdsteknologi

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Vil du være med å forme morgendagens digitale tjenester for Oslos sykehjem og helsehus? Vi skal løfte 37 sykehjem og fire helsehus med 10 000 ansatte inn i den digitale verden. Våre leverandører leverer det mest moderne innenfor skybaserte velferdsteknologi. Vi jobber i fagnettverk i Oslo Kommune med bl.a. Origo, Helseetaten og Utviklings og Kompetanseetaten.

Sykehjemsetaten jobber for å tilby eldre og syke bedre tjenester. Med det som mål har vi gått i gang med å implementere nye digitale løsninger som elektronisk pasientvarslingssystem, elektronisk lagerstyring, digitalt tilsyn og annen velferdsteknologi. Nå søker vi to engasjerte og kunnskapsrike medarbeidere som vil bidra til at Sykehjemsetaten i Oslo Kommune kan tilby det mest moderne sykehjemstilbudet i landet.
Vi leter etter deg med forståelse for IT og digital infrastruktur, og som ønsker å bidra til vårt samfunnsoppdrag om å ta vare på eldre og syke. I tillegg har du evnen til å ta ansvar over egne arbeidsoppgaver, samt følge opp og samarbeide med IT-leverandører. Du vil også bidra til at vi kan tilby moderne velferdsteknologi for både nåtidens og fremtidens sykehjemsbeboere og pasienter i helsehusene i Oslo kommune.  Stillingene er nyopprettet og du vil få muligheten til å forme arbeidet i tråd med virksomhetens strategier og planverk.

Hvem er vi:

Sykehjemsetaten er Norges største drifter av langtidshjem og helsehus. Vår visjon er å tilrettelegge for livsutfoldelse i trygge omgivelser. Hver dag teller på våre langtidshjem og hver time teller på våre helsehus. Vi skal sørge for at Oslos innbyggere med behov for heldøgns pleie, rehabilitering og omsorg mottar et best mulig tilbud. Vi arbeider kontinuerlig med økt kvalitet i tjenesten, fagutvikling og innovasjon for å møte fremtidens behov. 


Vi inngår i et digitalt økosystem i Oslo kommune som drifter IT infrastruktur og forvalter digitale tjenester. Stillingene er lagt til Avdeling Kvalitet og Utvikling i Sykehjemsetaten i Oslo kommune. Avdelingen består av 30 medarbeidere og har ansvar for bla. digitalisering, innføring av velferdsteknologi i eksisterende bygg og kvalitetsutvikling. Du vil også samarbeide tett med Utviklings- og Kompetanseetaten i Oslo Kommune (UKE), resten av IT-miljøet i Oslo kommune, samt våre eksterne leverandører. Sammen vil vi jobbe for å sikre at pasientopplevelsen på sykehjemmene våre er optimal - ikke bare i dag, men også for fremtidens pasienter.

Arbeidsoppgaver

  • Oppfølging av leverandører av velferdsteknologi og IT for å sikre kontinuerlig drift
  • Sikre god overtakelse av nye prosjekter
  • Sikre videreutvikling av velferdsteknologi etter våre behov
  • Bidra til kostnadseffektiv forvaltning av velferdsteknologi, IT-systemer og løsninger
  • Samhandle med andre instanser i Oslo kommune for sikker drift av IT og velferdsteknologi
  • Lede fagnettverk i institusjonene Delta i prosjekter

Kvalifikasjoner

  • DU MÅ HA:
  • Relevant høyere utdanning på bachelor- eller masternivå. Lang erfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • Erfaring fra leverandøroppfølging
  • Erfaring fra IT forvaltning og drift i større virksomheter
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • DET ER FORDELAKTIG DERSOM DU:
  • Har erfaring med ITIL eller tilsvarende rammeverk
  • Erfaring med prosjektarbeid

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsevner og dyktig til å finne løsninger
  • Gode samarbeidsevner
  • Tar initiativ og ansvar
  • Systematisk og strukturert i din tilnærming
  • Det vil bli lagt særlig vekt på personlige egenskaper og motivasjon for stillingen

Vi tilbyr

  • En spennende rolle med mulighet til å påvirke bruk av moderne velferdsteknologi
  • Mulighet til å jobbe med det siste innenfor moderne skybasert velferdsteknologi
  • Bidra til bedre pleie for nåtidens og fremtidens sykehjemsbeboere og pasienter på helsehus i Oslo
  • Interessante utfordringer med gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Fleksibel arbeidstid, med mulighet for noe hjemmekontor
  • Sentralt beliggende lokaler i Oslo sentrum
  • Gode lønns-, pensjons- og forsikringsvilkår'Lønn innenfor spennet kr 866 799 - 919 800,- per år (lønnstrinn 60-63) i stilling som spesialkonsulent II.
  • Avlønning vurderes etter utdanning og erfaring.
  • Gode lånebetingelser gjennom Oslos pensjonsforsikring

Kontaktinformasjon

Arve Nøstdahl, seniorrådgiver, Logg inn for å se kontaktinformasjon
Stig Aulid , Seniorrådgiver i Cruit, Logg inn for å se kontaktinformasjon Johnny Advocaat, Direktør i avdeling kvalitet og utvikling, Logg inn for å se kontaktinformasjon

Arbeidssted

Nedre Slottsgate 3
0157 Oslo

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver:Oslo kommuneReferansenr.:Logg inn for å se kontaktinformasjon61Stillingsprosent: 100%FastSøknadsfrist: 30.10.2022



Om arbeidsgiveren

Vil du være med å jobbe i en etat med viktige samfunnsoppgaver?

Sykehjemsetaten er Norges største drifter av langtidshjem og helsehus. Hvert år behandles 9000 pasienter av 10000 dyktige medarbeidere. Nå vil vi ha deg med på laget.

Vår visjon er å tilrettelegge for livsutfoldelse i trygge omgivelser. Hver dag teller på våre langtidshjem og hver time teller på våre helsehus. Vi skal sørge for at Oslos innbyggere med behov for heldøgns pleie, rehabilitering og omsorg mottar et best mulig tilbud. Vi arbeider kontinuerlig med økt kvalitet i tjenesten, fagutvikling og innovasjon, for å møte fremtidens behov.

Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre medarbeidere skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion og etnisk bakgrunn. Vi ser frem til å høre fra deg.

Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova §25).

Les mer om oss: www.sye.oslo.kommune.no

Les mer om Avdeling Kvalitet- og utvikling, Oslo kommune, Sykehjemsetaten

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Kandidatmatch
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%

Se flere annonser

Søknadsfristen for sommeren 2024 løp ut 14. januar, men du kan allerede nå melde interesse for summer internship i 2025.
Snarest Oslo
Vil du være med på det råeste prosjektgjennomføringslaget innen jernbane i Norge? Nettpartner sin Bane-divisjon og NRC Group slår kreftene
Snarest Flere steder
Are you looking to make a real impact? For over a century, our people have been the driving force in
28.04.2024 Oslo
Are you looking to make a real impact? For over a century, our people have been the driving force in
08.05.2024 Oslo
We are now seeking a Chief Project Officer to join the top leadership team of the company, reporting to the
12.05.2024 Flere steder
Ønsker du å gjøre en reell forskjell? I over hundre år har våre ansatte vært drivkraften bak å løse noen
06.05.2024 Sunndal
Ønsker du å gjøre en reell forskjell? I over hundre år har våre ansatte vært drivkraften bak å løse noen
06.05.2024 Oslo
Ønsker du å gjøre en reell forskjell? I over hundre år har våre ansatte vært drivkraften bak å løse noen
06.05.2024 Oslo
Vis alle 34.383 ledige stillinger

Fakta om Avdeling Kvalitet- og utvikling, Oslo kommune, Sykehjemsetaten