Adminsenter AS er et autorisert regnskapsbyrå som skaper en effektiv arbeidsflyt og en tryggere hverdag for kunden ved hjelp av moderne teknologi, kompetanse og gode rutiner.
Vi bokfører og avstemmer regnskap fortløpende slik at vi og kunden kan jobbe videre med oppdaterte tall.
Vi er 100 % skybasert regnskapsbyrå. Alle våre kunder benytter PowerOffice GO.
Vi opplever økende oppdragsmengde og trenger en engasjert kollega for å kunne utvikle selskapet videre.
Det er viktig for oss at du har god kompetanse og flere års erfaring innen regnskap, lønn, årsoppgjør og rådgivning fra regnskapsbyrå i Norge.
Erfaring med PowerOffice GO og Maestro årsoppgjør er å foretrekke.
Vi setter pris på trivsel, god samarbeidsevne og godt humør.
Kontinuerlig kompetanseutvikling og spille hverandre gode er sentralt i vår hverdag.
Som autorisert regnskapsfører hos oss vil du jobbe med varierte oppgaver. Du vil utføre løpende kvalitetssikring av regnskaper, utarbeide årsoppgjør, ha ansvar for egen kundeportefølje med løpende oppgaver innen regnskap og lønn. Du vil også ha tett samarbeid med kunden og vil kunne veilede og gi økonomiske råd.
Vi ser etter deg som er:
- Faglig sterk, engasjert og er opptatt av den gode kundeopplevelsen.
- Autorisert regnskapsfører og har erfaring fra regnskapsbyrå (+4år)
- Løsningsorientert og proaktiv.
- Effektiv, fokusert, strukturert, følger opp frister og rutiner.
- Positiv og bidrar til et godt arbeidsmiljø og samarbeid.
- God på systemer og har stor interesse for digitalisering og automatisering.
- God på kommunikasjon, både skriftlig og muntlig.
VI tilbyr:
- Hyggelig og uformelt miljø med godt humør i hverdagen.
- Fornøyde kunder.
- Ledende digitale verktøy.
- Utvikling av kompetanse.
- Mulighet for fleksibelt arbeidssted.
- Fast stilling med konkurransedyktige betingelser.
- Sosiale arrangementer.
- Vi kan tilby både fulltidsstilling og deltid.
Alle søkere vil bli vurdert fortløpende og vi gleder oss til å høre fra deg.
Adresse: Tolvsrød