Er du strukturert, serviceinnstilt og samarbeider godt med andre? Da kan du være den vi leter etter!
For vår kunde søker Christiania Personell Hamar en dyktig og nøyaktig sekretær til deres kontor på Helsfyr.
Vår kunde er en av landets ledende aktører og jobber innen både anlegg, bygg, eiendom samt offshore. De holder til i flotte lokaler på Helsfyr med panoramautsikt over hele byen. Som ansatt hos de vil man få en spennende jobbhverdag med gode kollegaer og goder som gjør at de ansatte både føler seg verdsatt og trives. Dette er en arbeidsplass man gleder seg til å komme til!
Som sekretær vil arbeidsoppgavene dine være mange og varierte. Du vil både få ansvar for
enklere regnskapsoppgaver som fakturakontroll, samt ordne med alt fra klargjøring til kurs og bistå personalet internt ved behov. Viktigst av alt
du vil væreansiktet vårt utad og håndtere kunde og leverandørhenvendelser både personlig og over tlf. Som en nøkkelperson innad i bedriften vil du også bli god kjent med våre andre 42 medarbeidere.
Hos oss vil du bli en del av et hyggelig arbeidsmiljø med gode kollegaer som samarbeider godt og er stolte av å yte god service til alle vi bistår!Oppstart: Snarest!
Varighet: Engasjement ut desember, med stor mulighet for forlengelse.
Arbeidstid: 2 skift: 07:30- 15:30 og 08:00 –16:00
Vår kunde tilbyr: - Uformel, inkluderende og trivelig arbeidsplass
- Fantastisk kantine med varmmat, salater og andre retter.
- Koselig kafferom med både god kaffe og frukt
- Svært god opplæring og videre oppfølging
- Massasjetilbud i kontortiden
- Flotte kontorer som ligger sentralt med kort vei til alt av transport
Kvalifikasjoner og egenskaper:- Gode datakunnskaper
- Bakgrunn innen sekretær eller jobbet innen kontor og administrasjon
- Gjerne en bachelorgrad, men ikke et krav
- Dyktig på kundebehandling, strukturert, rask og nøyaktig
- Du er på ballen og sitter ikke og venter på å bli tildelt oppgaver!
- Trives med å jobbe med tall
- Serviceinnstilt
- En motiverende og positiv lagspiller
Dine arbeidsoppgaver: - Kundeservice og leverandørhåndtering, holde dialogen med våre kunder
- Bistå de interne med alt fra klargjøring av møterom, gjøre klart og ordne til kurs
- Gjennomføre bestillinger, ordne med transport
- Enklere fakturahåndtering
- Hente og bestille pakker og post. Postdatering.
- Diverse kontorarbeid
Ønsker du en spennende og variert arbeidsdag? Ikke nøl med å ta kontakt!
CV og søknad sendes til Markus Stensbak i Christiania Personell Hamar ved at du følger linken «søk på stillingen».
Spørsmål om stillingen kan rettes til Markus på tlf:
Logg inn for å se kontaktinformasjon eller på e-post til
Logg inn for å se kontaktinformasjon.
Stillingen besettes fortløpende og alle henvendelser behandles konfidensielt.
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon