<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Ønsker du en Salgscontroller rolle hos et selskap med ambisiøs utvikling? Academic Work

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Har du et naturlig controller-gen med interesse for salg, analyse og kalkulasjon, og er klar for ditt neste karrieresteg? Da kan du være vår nye Salgscontroller!

Informasjon om stillingen

I samarbeid med Insider Facility Solutions AS ser vi nå etter deres nye Salgscontroller.

Insider Facility Solutions er en av Norges største familieeide servicebedrifter innen Facility Management, renhold, kantinedrift og eiendomsservice. Selskapet har sterke vekstambisjoner og her vil deres nye Salgscontroller bidra til å styrke selskapets posisjon innen Facility Management og kantinemarkedet. Hen vil ha en nøkkelrolle i selskapets videre utvikling. Rollen innebærer ansvar for kalkulasjon og prissetting knyttet til nysalg og re kalkulering av eksisterende kontrakter i forbindelse med anbudsprosesser innen Facility Management og kantine. Hen skal sikre god kontroll over kostnad- og marginbildet. Stillingen er knyttet til KAM, salg- og markedsteamet og rapporterer til teamleder anbud.

I et selskap med solid økonomi er det viktig at du har et skarpt tallhode. Du vil få være med på en spennende utviklingsreise, med muligheten til å sette ditt preg på selskapets videre utvikling. I rollen som Salgscontroller blir du godt synlig i organisasjonen. Det forventes at du kan presentere business case for ledelsen i selskapet, med stor grad av faglig troverdighet.

Med en god arbeidsmoral, struktur og tallforståelse, samt et kommersielt blikk, vil du nå langt i denne rollen!

Du blir tilbudt

En stilling i en spennende og ambisiøs virksomhet i stor utvikling og vekst. Du vil jobbe sammen med dyktige kolleger i et godt arbeidsmiljø, og samarbeide tett med andre teammedlemer i salgs- og markedsavdelingen. I denne stillingen vil du få en variert, givende og tidvis hektisk arbeidsdag og oppleve både faglig og personlig utvikling. Selskapet har moderne kontorlokaler på Høvik, i Bærum, med fokus på å ta godt vare på sine ansatte, inkludert en fleksibel arbeidstid.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvarlig for kalkulasjon og riktig priser i forbindelse med anbudsprosesser innen FM og kantine
  • Ansvarlig for etablering og vedlikehold av relevant kalkyleverktøy
  • Analysere aktuelle deler av anbudsdokumentasjon og utarbeide kalkyler
  • Kvalitetssikring av alle prisdokumenter i forbindelse med tilbudsprosesser
  • Revidering av kalkyler og priser ifm salgsprosesser
  • Utarbeidelse av Business Case for gjennomgang med ledelsen
  • Ansvarlig for overlevering av budsjett og prisdokumentasjon til driftsorganisasjonen
  • Superbruker av CRM (Salesforce) med hensyn til all data relevant for analyser og rapportering
  • Foreta økonomiske analyser basert på informasjon i CRM
  • Bistå ifm konkurrentanalyser, budsjettering og rapportering

Vi søker deg som

  • Har relevant høyere utdanning på Masternivå, siviløkonom eller tilsvarende
  • Er flytende i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
  • Har god kjennskap til Microsoft Office pakken
Som person er du
  • Selvstendig
  • Kvalitetsbevisst
  • Forretningsorientert
Annen informasjon
  • Oppstart: snarest
  • Arbeidsomfang: fulltid, 100%
  • Plassering: Høvik

Når du søker på denne stillingen ønsker vi både CV og søknadsbrev.

Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Insider Facility Solutions har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Informasjon om bedriften

Insider Facility Solutions er en av Norges største familieeide servicebedrifter innen Facility Management, renhold, kantinedrift og eiendomsservice. Gjennom 40 år har vi bidratt til trivsel på arbeidsplassene for store og små kunder i både offentlig og privat sektor. Virksomheten ble etablert i 1983 og har siden vært i kontinuerlig vekst og utvikling. Selskapet omsetter for ca. 1 mrd. og ambisjonen er videre vekst. Vi har en landsdekkende tilstedeværelse med 40 driftskontorer fra nord til sør, og mer enn 2800 ansatte fra over 80 ulike nasjonaliteter.

Om arbeidsgiveren

VI ER ACADEMIC WORK – HOME OF THE YOUNG PROFESSIONALS

Vi i Academic Work arbeider med bemanning og rekruttering av Young Professionals – studenter og nyutdannede i begynnelsen av sin karriere.

Young Professionals er vår nisje, vårt ekspertområde og en målgruppe vi tror sterkt på

Vi har kontorer i hele Norden, i Trondheim og Oslo her i Norge.

Hver dag jobber vi for å skape nye muligheter for deg som studerer eller er helt i begynnelsen av karrieren din.

Ta kontakt med oss i dag - kanskje finner du drømmejobben hos oss!

Les mer om Academic Work

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Kontaktperson

Consultant Manager

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • JUN 04
    2023
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Kandidatmatch
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 95%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 95%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 80%
Arealplanlegger
Denne teksten er anonymisert
Match 80%
Flere muligheter

Se flere annonser

AF Gruppen har hatt intern bedriftshelsetjeneste (BHT) siden 2008. BHT er godkjent av arbeidstilsynet og består i dag av seks
01.06.2023 Oslo
Vi søker en dyktig pukkverksarbeider til vårt massesenter i Hokksund.  Hokksund Massesenter har behov for å styrke laget og kapasiteten, og
29.05.2023 Øvre Eiker
Vil du være med å bygge Norges største private helseforetak? Bli med å forme morgendagens helsetjeneste i et fremtidsrettet selskap
28.04.2023 Drammen
Regnskapsfunksjonen for de fleste forretningsenhetene i AF Gruppen er samlet i et shared service senter, Økonomiservice. Avdelingen består nå av
24.05.2023 Oslo
Regnskapsavdelingen holder til i lokalene til vårt flotte sykehus på Frogner og har ansvaret for alle våre sykehus og medisinske
22.05.2023 Oslo
Ønsker du å være med på å bygge opp en RiB-fagavdeling i Veidekke? Da kan dette være muligheten for deg!
16.05.2023 Oslo
Tar du signalet? Vi trenger dyktige sikkerhetskontrollører Veidekke Bane trenger flere dyktige fagfolkog søker deg som har kompetanse som sikkerhetskontrollør.
16.05.2023 Hele Norge
Veidekke er en av Skandinavias største entreprenører. Selskapet utfører alle typer bygg- og anleggsoppdrag, vedlikeholder veier og produserer asfalt, pukk
16.05.2023 Bergen
Vis alle 26.878 ledige stillinger

Bli kjent med Academic Work

Fakta om Academic Work