Er du vår nye løns- og HR medarbeidar? Arbeidsoppgåvene vil i hovudssak vere lønsarbeid, men du vil og få nokre oppgåver knytt til personaladministrasjon. Stillinga er organisert under HR/HMS-avdelinga, som saman med økonomi-, service-, og kommunikasjon utgjer stabsfunksjonen verksemdstyring. HR/HMS-avdelinga arbeider tett opp i mot leiarane i organisasjonen.
Arbeidsoppgåver
- Lønsprosessen frå A-Å
- Registrering av sjukmeldingar og fråvær
- Handsaming av reiserekningar
- Statistikk og rapporteringsarbeid
- Import av filer frå eksterne system
- Informasjon, rettleiing og opplæring innan fagområdet
- Foreldrepermisjonar
- Andre oppgåver innan fagområdet
Arbeidsprosessane innan fagområdet er i stadig endring. Arbeids- og ansvarsområde kan difor bli endra over tid.
Kvalifikasjonar
- Bachelor i økonomi og administrasjon eller anna relevant utdanning
- Erfaring frå lønsarbeid og bruk av Visma Enterprise er ein fordel
- Kunnskap om lov- og avtaleverk i kommunalsektor er ønskeleg
- God munnleg og skrifteleg framstillingsevne
- God IKT-forståing
Personlege eigenskapar
- Du er nøyaktig, effektiv strukturert
- Du er sjølvstendig og til å lite på
- Du samarbeider godt og likar å jobbe i team
- Du er endrings- og løysingsorientert
- Du er positiv og medverkar til eit godt arbeidsmiljø
Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Ei spennande og interessant stilling med høve til fagleg utvikling
- Eit triveleg arbeidsmiljø
- Fleksibel arbeidstidsordning
- Gode pensjonsordningar
- Løn etter avtale
Tilsetjing etter gjeldande tariffavtale, lover og reglement. Søkjarliste kan verte offentleggjort. Aktuelle kandidatar vert kalla inn til intervju.
Kontaktinformasjon
Ann-Kristin Eiken, Avdelingsleiar HR/HMS,
Logg inn for å se kontaktinformasjonArbeidsstad
Rådhusgata 7
6090 Fosnavåg
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Herøy kommune
Referansenr.:
Logg inn for å se kontaktinformasjon95
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 23.03.2023
Logg inn for å se kontaktinformasjon