<  
>  
Stillingsannonse

BDO satser videre på Lønn og HR, og ønsker deg med økonomi, lønn og HR-bakgrunn med på laget! Academic Work

Søknadsfrist : 16.04.2023
Send soknad!

Stillingsbeskrivelse

Har du erfaring med lønn eller personaladministrasjon? Ønsker du å jobbe med både økonomi og HR-tjenester? Da anbefaler vi deg å lese videre!

I samarbeid med BDO ser Academic Work etter nye lønnskonsulenter til deres kontor i Vika Atrium. Sentrale arbeidsoppgaver vil være deltakelse i og ledelse av kundeprosjekter, med alt det innebærer av økonomifunksjonen innenfor lønn og personaladministrasjon. Dette er rollen for deg som er nøyaktig, uredd og proaktiv. Som lønnskonsulent vil du også få muligheten til å jobbe mer rettet mot operativ HR og personaladministrasjon, hvor det er fokus på HR-administrasjon som for eksempel sykefravær, permisjoner og forsikringer. Her får du muligheten til å kombinere kundeporteføljen din med å samtidig anvende lønn og HR-kompetanse din direkte hos kundene.

BDO opplever en sterk vekst og har ambisiøse mål for inneværende strategiperiode. Som selskap skal BDO være innovative og jobbe med digitalisering og automatisering. I stillingen som lønnskonsulent vil du være en nøkkelspiller for å realisere disse strategiske målene. Når teknologien fjerner store mengder av manuelle oppgaver, vil rollen være mer strategisk og kompetansedrevet, som gir stor verdi til kundene. BDO har per nå fire lønnsteam, og vi ønsker flere medarbeidere som ønsker å jobbe i skjæringspunktet mellom økonomi, lønn og personaladministrasjon.

Du blir tilbudt:

  • Et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø
  • Kompetanseutvikling gjennom et omfattende kurs- og veiledningsprogram
  • Gode utviklingsmuligheter og et tilpasset karriereløp etter dine ambisjoner
  • Et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre

Arbeidsoppgaver

  • Lønnsarbeid for egen kundeportefølje
  • Rådgiving og veiledning innenfor lønn og HR-områder
  • Lønnskjøring, avstemming og rapportering
  • Oppfølging av refusjoner og sykepenger
  • Mulighet for å være en utleieressurs hos kunder med lønn eller HR-rettede oppgaver
  • Tett samarbeid med teamleder og øvrige kollegaer
  • Etablere en god kundedialog

Vi søker deg som

  • Har høyere utdanning innen økonomi og administrasjon, HR, regnskap eller lignende retninger
  • Flytende i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
  • Innehar god systemforståelse. Det er fordel med erfaring med ett eller flere lønnssystemer, eksempelvis SDWorx og/eller Xledger
  • 1-6 års erfaring fra lønnsområdet, stillingstittelen din vil avhenge av ditt erfaringsnivå

Vi oppfordrer deg med erfaring innen operativ HR eller personaladministrasjon kompetanse til å søke.

Som person er du:

  • Strukturert
  • Kvalitetsbevisst
  • Selvstendig
  • Serviceorientert
Om arbeidsgiveren

BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.

Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.

Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.

Les mer om Academic Work

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

  • Oppstart: Etter avtale
  • Arbeidsomfang: 100% fast ansettelse hos BDO
  • Plassering: Vika, Oslo.
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. BDO har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.

Søknadsfrist : 16.04.2023

Kontaktperson

Consultant Manager

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • MAR 27
    2023
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)
Kandidatmatch
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 100%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 85%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 80%
Frilansskribent
Denne teksten er anonymisert
Match 80%
Flere muligheter

Se flere annonser

Complér Accounting er et frittstående regnskaps-, økonomi- og rådgivningsselskap med base i Bergen. Selskapet ble etablert i 2008.Vi har en
17.03.2023 Bergen
Bergen kommune er Vestlandets største arbeidsgiver, og våre ansatte skal bidra til å realisere Byrådets visjon om at Bergen skal
14.03.2023 Bergen
Norengros K.J. Brusdal AS er et lokalt eid selskap tilknyttet en landsdekkende kjede av grossister. Vi er totalt 110 ansatte
14.03.2023 Bergen
Norengros K.J. Brusdal AS er et lokalt eid selskap tilknyttet en landsdekkende kjede av grossister. Vi er totalt 110 ansatte
14.03.2023 Bergen
I Karabin er vi spesialister på å analysere og forbedre hvordan virksomheter leverer sine produkter og tjenester. De siste årene
24.11.2021 Oslo
I Karabin er vi spesialister på å analysere og forbedre hvordan virksomheter leverer sine produkter og tjenester. De siste 9
24.11.2021 Flere steder
I Karabin er vi spesialister på å analysere og forbedre hvordan virksomheter leverer sine produkter og tjenester. De siste årene
24.11.2021 Trondheim
I Karabin er vi spesialister på å analysere og forbedre hvordan virksomheter leverer sine produkter og tjenester. De siste årene
24.11.2021 Bergen
Vis alle 40.105 ledige stillinger

Bli kjent med oss

Fakta om Academic Work