Da bør du bli en del av vårt kundesenter, hvor vi i høyt tempo, veileder og forsøker løse de behov våre kunder måtte ha. Sammen yter vi service eksternt, støtter internt de øvrige seksjoner og bidrar på kryss i kommunens etater. Slik håndterer vi et bredt spekter av spennende utfordringer som til sammen utgjør senterets givende hverdag og gjør oss til Boligbyggs ansikt utad. Arbeidsoppgavene krever et helhetlig blikk på det boligsosiale arbeidet Boligbygg utfører, samt gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper.
Vi søker nå tre kundekonsulenter til faste stillinger hos oss.
Bli en av oss; en kundekonsulent som møter andre der de er og viser det bankende hjertet vi har for å hjelpe - der det trengs, når det trengs. Kundesenteret består i dag av 10 medarbeidere. Du vil som kundekonsulent rapportere til leder for vårt kundesenter.
Arbeidsoppgaver
- Rådgi og veilede Boligbyggs kunder på telefon og i kundesenteret
- Hovedområdene omhandler blant annet fakturaspørsmål, tekniske forhold i boligen og andre henvendelser som angår boforholdet
- Utstrakt samarbeid med avdelinger internt, øvrige enheter i stat/kommune samt våre leverandører
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning innen administrasjon og servicefag. Kravet kan fravikes ved særskilt relevant bakgrunn innenfor kundeservice og beboerkontakt
- Solid erfaring fra kundesenter eller annen førstelinjetjeneste. Erfaring med å hjelpe mennesker i en vanskelig livssituasjon vil bli tillagt vekt
- Utstrakt erfaring med håndtering av mange ulike datasystemer som FDV-/regnskapssystemer m.fl.
Vi ber deg om å legge ved relevant dokumentasjon, inkludert NOKUT godkjenning ved utdannelse fra utlandet.
Personlige egenskaper
- Strukturert og effektiv
- Evne og interesse for å jobbe med mennesker i en vanskelig/utfordrende livssituasjon. Det er viktig å kunne holde hodet kaldt og hjertet varmt
- En positiv grunnholdning. Du takler stress med et smil, er robust og yter alltid det lille ekstra. Det er viktig for deg å jobbe mot felles mål sammen med dine kollegaer
- God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk og engelsk
Vi tilbyr
- Et trivelig og tverrfaglig arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter
- Fleksitidsordning
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- En meningsfylt og samfunnsnyttig jobb
- Lønn etter avtale
- Treningsrom med garderober og mulighet for trening i arbeidstiden
- Arbeidsplass i et helt nyoppusset kundesenter sentralt plassert nær Nationaltheatret stasjon
Ta kontakt med fungerende kundesenterleder Kjersti Engen på mobil 951 88 334 dersom du har spørsmål om stillingen.
Vi ser frem til å lese søknaden din.
Kontaktinformasjon
Kjersti Engen, Fungerende kundesenterleder,
Logg inn for å se kontaktinformasjonArbeidssted
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Oslo kommune
Referansenr.:
Logg inn for å se kontaktinformasjon03
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 11.04.2023
Logg inn for å se kontaktinformasjon