Seksjon Eiendom, er en av fire seksjoner i avdelingen Administrative Tjenester. Eiendom er ansvarlig for alle Skatteetatens 61 kontorlokaler. Seksjonen har 74 ansatte og er organisert i to faggrupper: Eiendomsforvaltning som har operativt ansvar for leieavtalene, oppfølging av gårdeiere, og tre eiendomsgrupper som har ansvaret for drift av kontorene, de stedlige servicetjenestene og for håndtering og feilretting av IT/AV utstyr. Vår oppgave er å bygge opp under kjerneproduksjonen, og bidra til at ansatte i etaten har en god arbeidsplass å være på.
Seksjonen har ambisjoner om å ytterligere forbedre sine tjenester og vi er ute etter deg som har en genuin serviceholdning og et sterkt ønske om å lykkes. Som medarbeider hos oss vil du ha utstrakt kundekontakt og du må trives med å være i tilbyderrollen. Sammen med dyktige kollegaer skal du betjene ansatte på kontoret, samt at du også bistår med servicetjenester på kontorer hvor seksjonen ikke har en fast stedlig tilstedeværelse. Det blir noe reising, spesielt i forbindelse med flyttinger, nyetableringer og avvikling av kontorer. Det stilles store krav til serviceholdning, kvalitet og effektivitet i oppgaveløsningen.
Hva går jobben ut på?
- veiledning og feilretting på personlig og felles arbeidsplassutstyr – herunder også IT og AV utstyr, lokal support til brukerne
- husdrift og lettere vaktmesteroppgaver
- oppgaver innen fysisk sikkerhet, HMS, brannvern, adgangskontroll m.v.
- bestilling av varer og tjenester samt oppfølging av leverandører
- være proaktiv i samarbeid med andre interne og eksterne leverandører som leverer varer og tjenester til kjernevirksomheten
- deltakelse i prosess- og prosjektarbeid
- bidra til kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser
- andre oppgaver som faller naturlig inn i ansvarsområdet til seksjonen
- arbeid utenfor ordinær arbeidstid må påregnes i perioder
Hvilken kompetanse er viktig i denne rollen?
- utdanning på videregående nivå
- fordel med utdanning innen IT og/eller eiendomsdrift
- førerkort klasse B
- god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- må være i normalt god fysisk form
- fordel med erfaring fra prosess- og prosjektarbeid
- god teknisk forståelse
- fordel med erfaring fra ett eller flere av følgende fagområder: veiledning og feilretting av IT og AV- utstyr, drift av sikkerhetssystem og generell erfaring fra servicevirksomhet
Hva ser vi etter hos deg?
- du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- du tar ansvar og jobber strukturert, kan håndtere mange "baller i lufta" samtidig.
- du er fleksibel og har en høy servicemoral
- du er selvgående og evner å se forbedringspunkter der mange er tilfreds
- du er engasjert, nysgjerrig og ser etter smarte løsninger
Personlige egenskaper vil tillegges vekt i vurderingen.
Hvorfor skal du velge oss?
Høres det givende ut å jobbe et sted med varierte og spennende arbeidsoppgaver? Da tror vi du vil trives hos oss! Du får jobbe tverrfaglig med kollegaer fra andre fagområder, og med store muligheter til å planlegge egen arbeidsdag.
Hos oss får du rammer som sikrer deg en fornuftig balanse mellom jobb og fritid: du får fleksitid og betalt overtid, sommertid, samt mulighet for å trene litt i arbeidstiden. Medlemskap i Statens pensjonskasse følger også med. Det betyr blant annet at du får en av Norges beste pensjonsordninger og mulighet til å søke om boliglån med gunstige betingelser. Les mer på spk.no.
Fast arbeidssted i Trondheim, det kan også være aktuelt å bistå på Skatteetatens øvrige kontorer ved behov.Arbeidsmiljøet er godt, medarbeidertilfredsheten er høy i vår gruppe, og vi er flinke til å hjelpe og støtte hverandre.
Du blir ansatt som førstekonsulent, med en årslønn mellom 516 800 og 548 600 kr, avhengig av kvalifikasjonene dine.
Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
Verdt å merke seg før du søker
Vi er på jobb for alle og skal være et godt sted å jobbe for alle. Likeverd, likestilling og mangfold er en del av kulturen vår og vi har nulltoleranse for diskriminerende praksis og oppførsel. Har du hull i CV-en din, funksjonsnedsettelse eller innvandrerbakgrunn vil vi oppfordre deg til å krysse av for dette når du søker stillingen hos oss. Det gir deg mulighet for å få positiv særbehandling. Vi kaller alltid inn minst én kvalifisert kandidat fra hver av disse gruppene til intervju.
Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Det er mulig å be om å bli unntatt denne søkerlisten. Da må du i så fall begrunne hvorfor du ønsker det, og vi tar deretter stilling til om vi kan innvilge ønsket ditt. Kan vi ikke det, hører du selvsagt fra oss.
Kontaktinformasjon
Anita Dalheim, Underdirektør,
Logg inn for å se kontaktinformasjon
Rolf Kåre Berget, Seniorrådgiver,
Logg inn for å se kontaktinformasjonArbeidssted
Holtermanns v. 1
7030 Trondheim
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Skatteetaten
Referansenr.:
Logg inn for å se kontaktinformasjon34
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 06.06.2023
Logg inn for å se kontaktinformasjon