Har du helsefaglig utdannelse, er du god på å tenke ut og implementere gode løsninger for effektiv drift samt har et engasjement for å få hjelpemidler raskt ut til innbyggerne? Da er du kanskje den vi leter etter.
Avdeling Hjelpemidler og teknologi i Drammen kommune søker etter en driftskoordinator i 100% stilling.
Avdelingen er en av tre avdelinger i virksomhet Aktivitet og rehabilitering og har totalt 19 årsverk. Avdelingen har et overordnet ansvar for hjelpemiddelformidling, inkludert lager og logistikk, samt å bidra til teknologisk utvikling og bruk av velferdsteknologi. Dette innebærer ut- og innlevering, montering og reparasjon av hjelpemidler fra NAV og for kommunens lager for korttidsutlån. Implementering av velferdsteknologiske løsninger for innbyggerne og digital utvikling i helsetjenestene ligger også til avdelingen.
Vi er en avdeling i endring; vi har nettopp flyttet inn i nyoppussede loakaler og har sterkt fokus på å forbedre rutiner og daglig drift for å imøtekomme fremtidens utfordringer.Hjelpemiddelområdet er i kontinuerlig endring, og du vil selv være med å påvirke utviklingen.
Som driftskoordinator
vil du jobbe tett på avdelingsleder og samarbeide både med fysio- og ergoterapeuter
og andre faggrupper internt i virksomheten, mot andre virksomheter og aktører
utenom kommunen. Du vil kunne ta egne initiativ til forbedringer og du vil bli utfordret på å implementere forbedringer andre har besluttet, samtidig som du blir helt sentral for å sikre en kontinuerlig god drift.
For stillinger der det er krav om politiattest, etter gjeldende lover vil dette bli innhentet i forbindelse med signering av arbeidsavtalen, før tiltredelse.
Arbeidsoppgaver
Driftsoppgaver:
- Videreføre/følge opp tiltak satt i gang av avdelingsleder.
- Bidra til at driften skal være mest mulig effektiv.
- Ansvar for attestering og innkjøp, og kunne benytte e-handel i UBW.
- Leverandørkontakt.
- Vurdere behov for innleie av vikar i samarbeid med avdelingsleder
- Sørge for at de ansatte får nødvendig opplæring i avdelingens digitale systemer som GAT, Teams, mail og hjelpemiddelbasen osv.
- Systemansvar for enkelte digitale systemer som brukes i avdelingen som feks hjelpemiddelbasen.
- Oversikt over data utstyr, telefoni osv
Fag og utviklingsarbeid, herunder:
- Bidra i utviklings- og forbedringsarbeid.
- Bidra til innovasjon og digitalisering i avdelingen.
- Bidra til prioritering av oppdrag ut til brukere.
- Ansvar for at det til enhver tid er oppdaterte prosedyrer for avdelingen.
Kvalifikasjoner
- Helsefaglig utdanning på bachelornivå
- Erfaring med kommunehelsetjenesten minimum 3 år.
- Erfaring/kompetanse innen prosjektledelse-/medarbeider.
- Stor gjennomføringsevne.
- Digital kompetanse.
- God kommunikasjon og samarbeidsevner.
- Interesse for hjelpemidler og teknologiske løsninger.
- Førerkort.
Ønsker:
- Erfaring med implementeringsarbeid.
- Kompetanse innen logistikk.
- Erfaring med innovativt arbeid.
- For søkere med annen utdanning enn norsk, kreves dokumenterte språkkunnskaper skriftlig og muntlig på nivå B2. Dette gjelder ikke skandinaviske søkere. Dokumentasjon vedlegges søknaden.
Personlige egenskaper
- Pedagogiske egenskaper.
- Fleksibel.
- Evne til å arbeide selvstendig og være ansvarsfull.
- Engasjert.
- Du er strukturert, tydelig og er løsningsorientert.
- Du har personlig integritet og oppdaterer deg på faglig utvikling.
Vi tilbyr
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
- Trivelig arbeidsfellesskap og hyggelige kolleger
- En selvstendig arbeidssituasjon med mye ansvar
- Variert arbeid med gode muligheter for opplæring og veiledning
- Lønn i henhold til sentrale lønns- og stillingsregulativ
- Pensjonsordning i Drammen kommunale pensjonskasse
Vedlagt søknaden legges relevante vitnemål og attester. Vitnemålsportalen skal benyttes for vitnemål som er registrert i denne portalen. I henhold til Offentleglova kan vi være forpliktet til å offentliggjøre opplysninger om søkere som har bedt om å bli unntatt offentlighet.
Kontaktinformasjon
Yvonne C. NIlsen, Avdelingsleder,
Logg inn for å se kontaktinformasjon,
Logg inn for å se kontaktinformasjonArbeidssted
Evjegata 13
3050 Mjøndalen
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Drammen kommune
Referansenr.:
Logg inn for å se kontaktinformasjon17
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 01.07.2023
Epost:
Logg inn for å se kontaktinformasjonLogg inn for å se kontaktinformasjon